No to wymiana pierścieni + honowanie cylindrów i powinno być ok. Lepiej zrób ten silnik niż ryzykować z używaną jednostką.
Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk
No to wymiana pierścieni + honowanie cylindrów i powinno być ok. Lepiej zrób ten silnik niż ryzykować z używaną jednostką.
Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk
Często po remoncie samej głowicy (przy takich przebiegach 200-250tyś) zaczyna brać olej dołem, mimo że przed zdjęciem "czapki" tego objawu nie było.
Zacznij sprawdzać olej na bagnecie, a nie na kreski z wyświetlacza, bo ten pokazuje zależnie od swego humoru.
MM Garage - Naprawy, wymiany. Sprzęgła, rozrządy, hamulce, zawias... dłubie bo lubie.
https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=hl
Z AR było: 156 Pussy Wagon 1.9 JTD 115KM / 146 1.7 16V Boxer
No wolę zrobić ten silnik wpakować trochę więcej kasy i mieć tą świadomość że wiem czym jeżdżę. Że napewno nie rozsypie sie po 10k km a kupując używany to zawsze jest ten strach ze moze coś się posypać bo nie wiadomo ile ten silnik stał lub jak był traktowany :/
Opłaca sie regenerować common rail i wtryski czy warto oglądać vsie za nowymi?
Mam takie pytanie czy ktoś z was mial styczność z wymianą pierscieni i panewek? Jak docierać taki silnik? Bo jestem z tego zielony :/
A ja tak z ciekawości zapytam, na jakim oleju jeździsz? Wybrałeś już jakiś konkretny zakład który ma ten silnik robić?
Części do AR i nie tylko. Na stronie tylko część asortymentu.
Rozrządy, hamulce, zawieszenie.
Zaktualizowane ceny i poszerzony asortyment:
www.a-moto.pl
Olej mobil super diesel 10w40 a silnik juz jest zrobiony ( prywatny mechanik ktory od zawsze robi w rodzinie samochody)
Wiedzy nie mam wielkiej w tym temacie, ale potraktuj sprawę, jak kiedyś przy nowych samochodach - jeździć spokojnie, jak najrzadziej wkręcać dynamicznie na wysokie obroty, obserwować stan oleju i wymienić go po ok. 2000-3000 kilometrów.
Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk
Pilnuj oleju bo w pierwszych kilkudziesięciu km może trochę łyknąć, powoli rozpędzaj do ok 2-2,2kobr, nie przeciążaj silnika na niskich obr i wysokich biegach, jak poprzednik mówił po 2kkm wymienić olej ja to robiłem także po następnych 5kkm.
Jaki był koszt wymiany pierscieni? Mnie to czeka w mojej Alfie 147 tylko 1.6 benzynka. Robiłem cała głowice jest po renowacji wszystko w niej wymienione (zawory uszczelniacze) a ona nadal bierze olej, czasami jest to nawet 5 litrów na miesiac. W miesiacu robie ok 1000 km moze troche więcej . Czy to mogą byc pierścienie ? Jak tak to jak mogę to sprawdzic?