wymieniłem rozrząd, świece, jedna cewkę,olej.zacznę od tego ze przy czterech tysiącach obrotów zaczyna się mulic do pięciu potem idzie jak ogień,dziś pojeździłem po mieście i zatrzymałem się na chwile przy sklepie wsiadam odpalam,a tu po2 sekundach gaśnie silnik,to ja znowu i znów zgasł,jak znów odpaliłem,i przyciskam pedał gazu i zostałem na 3000 obrotów to skakało na 2500,i tak przez dłuższy czas,ale po chwili poprawiło się i odjechałem czasami obserwuje małe skoki obrotów ale możliwe ze tylko przy skręcie kierownica,coś jak by gwizdało spod katalizatora ,dźwięk z tlumnika jak w sportowym tlumniku,a tak wogole to jak na 144 kuce to chyba coś mało ciągnie,tak mi się wydaje nikogo nie mogę spotkać w moim mieście żebym mógł porównać,kumpel podpowiada katalizator, i teraz tak zacząć od sondy czy przeplywki.[ar 156 1.8 106 kw ts ]możne ktoś się spotkał z takim przypadkiem,a tast spalin możne coś wnykarze,z góry dzięki zainteresowanym