Strona 99 z 247 PierwszyPierwszy ... 498990919293949596979899100101102103104105106107108109149199 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 981 do 990 z 2463

Temat: Wspomaganie - wielki problem !!!

  1. #981
    Użytkownik Znawca Avatar Luck
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    KRA KNS
    Auto
    AR9 1,8 MPI LPG + Julka 1,4 TB
    Postów
    1,099

    Domyślnie

    Te zbiorniczki na szczęście nie są drogie to jeśli jest podejrzenie, że to rozwiąże problem to jest to najtańsza opcja i myślę, że warto wymienić. Najdrożej wyjdzie sprawa z maglem niestety lub samą pompą;/

  2. #982
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Achaj
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Kraśnik
    Auto
    Alfa 159 1.9 JTDm 16V Distinctive 2006
    Postów
    39

    Domyślnie

    Odgrzewam temat. Niestety ubywa mi płynu w zbiorniczku. Na rozgrzanym silniku na skali dla 90 jest przy kresce min a jeszcze 3k temu było prawie max.. Włączyłem latarkę i niestety maglownica jest mokra, momentami widać jak zalega czerwony płyn więc wnioskuję że cieknie, dodatkowo na zimnym silniku pojawiło się takie jak by delikatne buczenie z wibracjami (nie wiem jak to opisać), które ustaje po kilku min. pracy. Pompa pewnie ma za mało płynu i zaczyna się odzywać ? Autko kupiłem niedawno, miało regenerowaną maglownicę na początku listopada, na papierach jeszcze 9msc gwarancji, lecz nie mam blisko do tego człowieka i znając życie musiał bym zostawić auto żeby wykonawca odesłał magiel do firmy, która regenerowała... Na ten moment chcę dolać płynu i jeszcze to poobserwować, mam czerwony ATF (ale już jaki to nie wiem, na fakturze z wymiany pisze tylko "płyn ATF". Wnioskuję, że ten http://allegro.pl/olej-tutela-transm...065075138.html ? Kupię to poza allegro i aso ? Wiem, że właściciel wymieniał też zbiorniczek ale czy na ten poprawiony to nie mam pojęcia bo tego z zewnątrz nie widać z tego co wyczytałem ? Zobaczę dzisiaj czy się pieni na uruchomionym silniku
    Ostatnio edytowane przez Achaj ; 18-02-2015 o 14:21

  3. #983
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    Jak magiel mokry to leć na gwarancję.
    Sprawdź, czy zbiorniczek jest pozmianowy.

    20-90 to nie jest temperatura silnika... tylko ilosc oleju.

    Jeżeli masz czerwony płyn to w ramach dolewek możesz wlać jakikolwiek czerwony płyn.

    Gdzie maglownica była robiona?
    Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel


    "We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond

  4. #984
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Achaj
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Kraśnik
    Auto
    Alfa 159 1.9 JTDm 16V Distinctive 2006
    Postów
    39

    Domyślnie

    maglownica.net z Łodzi a składała firma Mr-Alfa czyli podobno znany człowiek z tego Forum.

  5. #985
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    No to zgłoś się do niego- na pewno Ci pomoże skoro to gość z naszego forum.
    Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel


    "We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond

  6. #986
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar fabio_79
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Pleszew
    Postów
    25

    Domyślnie

    Panowie przyznam od razu że przebrnąłem przez pierwsze 10 stron tematu i wszyscy kwitują sprawę koniecznością wymiany zbiorniczka. Ponieważ nie mam tyle czasu żeby czytać całe 100 stron tematu przedstawiam mój problem.
    Przy kręceniu kierownicą słychać takie buczenie jakby płynu brakowało i pompa nie miała co podawać. Tyle tylko że poziom płynu jest na max.
    Wstępnie rozmawiałem z mechanikiem i pierwsze co rzucił to konieczność wymiany pompy, wiec mówię mu że może zbiorniczek, a on mnie pyta co ma do tego zbiorniczek, wymiana płynu to zrozumiałe ale co ma do tego zbiorniczek skoro nie cieknie. Nie wiedziałem co odpowiedzieć i jak argumentować to co tu na forum wszyscy mówią jednym głosem.
    Proszę wyjaśnicie mi dlaczego zbiorniczek może rozwiązać problem, a może jednak trzeba pompę?
    Dodam że auto jest 2007r. i przebieg 100 tys

  7. #987
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    Zbiornik rozwiązuje problem, gdyż układ kanałów i sitek jest zupelnie inny.
    W starym zbiorniczku sitko powodowało niedrożność kanalików i sprawiało to w konsekwencji wiele problemów.

    Generalnie Twój mechanik się nie zna na Alfach, nie masz może kogoś bardziej ogarniętego w marce?
    Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel


    "We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond

  8. #988
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    2007 i 100 tys jestes pewny? Ale nie o tym tu mowa. Wymien zbiorniczek za 120 zl chyba, ze jestes bogaty to wymien pompe, magiel, a na sam koniec zbiorniczek bo i tak bedziesz musial go zmienic

  9. #989
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    10 2014
    Auto
    AR 159 SW 1.9 jtdm 150KM
    Postów
    18

    Domyślnie

    U mnie ten objaw okazał się luzami na maglu. Regneracja za 1100 pln załatwiła sprawę. Wiem że dużo ale cisza przy kręceniu jest bezcenna...

  10. #990
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar fabio_79
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Pleszew
    Postów
    25

    Domyślnie

    No cóż podobno pewne są tylko podatki i śmierć Nie mam 100% pewności co do przebiegu ale gdy kupowałem 3 lata temu było 60 tys i zużycie materiałów na to wskazywało, dwa lata temu zmieniałem akumulator i wyciągałem stary jeszcze fabryczny, wydech był jak nowy, silnik czyściutki, nic przez ten czas typu zawieszenie, sprzęgło, turbina nie trzeba było wymieniać.... i wiele innych szczegółów tak więc głęboko wierzę że przebieg jest oryginalny, ale to na marginesie.
    Pójdę za waszą poradą i zacznę od zbiorniczka, potem napiszę czy to była słuszna decyzja. Dzieki za podpowiedzi.

Podobne wątki

  1. Wielki problem! Pomocy!! 2,4 JTD!
    Utworzone przez yelosnki w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 06-06-2014, 20:43
  2. Wielki Problem z 2.0TS POMOCY!!
    Utworzone przez konrad251 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 02-12-2012, 15:53
  3. Wielki problem z Zamkami
    Utworzone przez hubert25 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 07:06
  4. wielki problem z gazem
    Utworzone przez Łuki_lubin w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-08-2011, 08:27
  5. Wielki Problem z silnikiem!!!!!
    Utworzone przez luniu w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 15-05-2010, 12:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory