Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 27

Temat: Alfa 156 - rozrząd cały ale nie kręci się po przekręceniu kluczykiem - przyczyny???

  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V
    Postów
    1,436

    Domyślnie

    Cytat Napisał pneumat Zobacz post
    Ciekawe, obstawiam rozrusznik.
    Bendiks umyka? Musiałby opisać dźwięk i zachowanie rozrusznika

  2. #12
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa 159
    Postów
    20

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tytanowy Zobacz post
    Bendiks umyka? Musiałby opisać dźwięk i zachowanie rozrusznika
    Odgłos taki jakby jakby rozrusznik kręcił bardzo szybko. Takie przyspieszone obroty słychać, po przekręceniu kluczyka, a pasek rozrządu ani drgnie, sam rozrusznik tylko kręci.

  3. #13
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar pneumat
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Były :156 SW 1.9 JTD 16V,GTV 2.0 V6 Turbo,159 2.2 JTS. Jest 159 1.75 TBi Sport Plus
    Postów
    251

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lukazz Zobacz post
    Odgłos taki jakby jakby rozrusznik kręcił bardzo szybko. Takie przyspieszone obroty słychać, po przekręceniu kluczyka, a pasek rozrządu ani drgnie, sam rozrusznik tylko kręci.
    To już wiesz co trzeba sprawdzić

  4. #14
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Robertonsky@gma
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    UK
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 v24, W-168 , Vectra 1.9 150
    Postów
    139

    Domyślnie

    Jedna z prostych napraw. Wyciągasz rozrusznik i zawozisz do regeneracji....

  5. #15
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa 159
    Postów
    20

    Domyślnie

    Koledzy,

    Mechanik rzucił okiem na rozrząd i silnik, i mówi, że pasek nie ma zębów na dole, dlatego się slizga pasek. Więc pasek do wymiany oczywiście.

    Ale dodatkowo mówi, ze na 3 zaworach nie ma ciśnienia, jakie to ma następstwa? Trzeba regenerować głowicę? Dużo to będzie roboty?



    L.

  6. #16
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Dużo roboty i dość drogo.

  7. #17
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar pneumat
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Były :156 SW 1.9 JTD 16V,GTV 2.0 V6 Turbo,159 2.2 JTS. Jest 159 1.75 TBi Sport Plus
    Postów
    251

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lukazz Zobacz post
    Koledzy,

    Mechanik rzucił okiem na rozrząd i silnik, i mówi, że pasek nie ma zębów na dole, dlatego się slizga pasek. Więc pasek do wymiany oczywiście.

    Ale dodatkowo mówi, ze na 3 zaworach nie ma ciśnienia, jakie to ma następstwa? Trzeba regenerować głowicę? Dużo to będzie roboty?



    L.
    Przecież pisałeś że pchając auto wałki się obracają - jakim sposobem skoro pasek "ogolony". Źle sprawdziłeś albo mechanik cię naciąga na remont. Proponuję jeszcze raz przetoczyć auto na wysokim biegu, ale patrzeć pod pokrywę rozrządu czy wał korbowy poprzez pasek obraca rozrządem - gorzej już nie popsujesz powoli pchając auto.
    Jak mechanik mógł zmierzyć sprężanie i stwierdzić Ci brak kompresji skoro rozrusznik nie kręci wałem korbowym bo pasek jest podobno bez zębów. Coś mi tu nie pasuje

  8. #18
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa 159
    Postów
    20

    Domyślnie

    Cytat Napisał pneumat Zobacz post
    Przecież pisałeś że pchając auto wałki się obracają - jakim sposobem skoro pasek "ogolony". Źle sprawdziłeś albo mechanik cię naciąga na remont. Proponuję jeszcze raz przetoczyć auto na wysokim biegu, ale patrzeć pod pokrywę rozrządu czy wał korbowy poprzez pasek obraca rozrządem - gorzej już nie popsujesz powoli pchając auto.
    Jak mechanik mógł zmierzyć sprężanie i stwierdzić Ci brak kompresji skoro rozrusznik nie kręci wałem korbowym bo pasek jest podobno bez zębów. Coś mi tu nie pasuje
    Mechanik mówi, że założył inny, sprawny pasek rozrządu i sprawdził, nie było poprawy. To możliwe co mi przekazał czy ściema?

    Doradził mi auto sprzedać na części, bo to 99r alfa 156, więc mówi, że wymiana paska rozrządu i otwieranie silnika będzie powyżej 3 tys zł, więc tyle ile ona jest warta.

    L.

  9. #19
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Marcin1630
    Dołączył
    05 2014
    Auto
    156
    Postów
    104

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lukazz Zobacz post
    Mechanik mówi, że założył inny, sprawny pasek rozrządu i sprawdził, nie było poprawy. To możliwe co mi przekazał czy ściema?

    Doradził mi auto sprzedać na części, bo to 99r alfa 156, więc mówi, że wymiana paska rozrządu i otwieranie silnika będzie powyżej 3 tys zł, więc tyle ile ona jest warta.

    L.
    To zależy czy chcesz dalej nią jeździć, jaki jest stan budy i czy Ciebie stać na ten remont.
    Ja w mojej bym remontował

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Kalwaria Zebrzydowska
    Auto
    Giulia Veloce MY' 2019 2.0 280KM
    Postów
    268

    Domyślnie

    zmień mechanika popytaj na forum niech Ci polecą gościa który się zna na alfach i jest sprawdzony bo możesz utopić kasę a będzie tylko walnięty rozrusznik

Podobne wątki

  1. Po przekręceniu kluczyka alfa nie odpala
    Utworzone przez michi692 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 18-09-2015, 22:13
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 27-05-2015, 07:06
  3. Alfa 147 Problem z Kluczykiem
    Utworzone przez Jang0 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-10-2013, 13:58
  4. Silniczek lampy cały czas się kręci i brzęczy
    Utworzone przez szczur_de w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-02-2012, 17:42
  5. [145] problem z kluczykiem alfa romeo 145
    Utworzone przez hammer555 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-07-2010, 13:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory