Poniedziałek i wtorek mają być ciepłe, ale środa 7 stopni...
Polecam wszystkim wejść na temat zlotu trasami KRAUSE. Super zlocik z przejazdem malowniczymi trasami. Właśnie się organizujemy na 11 kwietnia.
Poniedziałek i wtorek mają być ciepłe, ale środa 7 stopni...
Polecam wszystkim wejść na temat zlotu trasami KRAUSE. Super zlocik z przejazdem malowniczymi trasami. Właśnie się organizujemy na 11 kwietnia.
Ostatnio edytowane przez Morspl ; 08-03-2015 o 20:07
Carlos czy to nie Twoja 145 stoi na Rogowskiej? Juz kiedys sie pytalem czyja to tak tam marnieje,bo bite dwa lata stoi w tym samym miejscu.ramki ma...niestety bez odpowiedzi.moze ktos zna wlasciciela jesli to nie Twoja
Czy jutro na spocie pojawi się ktoś z swoją 147 przed FL? Chodzi o to by porównać jak powinna leżeć maska by na wzór wyregulować u Oli
Wysłano z tel.
I pytanie z innej beczki z czystej ciekawości(nie znalazłam pasującego tematu)
Alfa Romeo 147 / 1,9 / 115 km manual VS Audi A4 / 1,8 / 125 km automat
Star ze świateł kogo obstawiacie?
Nawet a4 manual z tym silnikiem odstaje 0,5s a co dopiero automat. Zginie. Jtd ciągnie od dołu. Benzyna nie, w dodatku automat to na dole jest muł.
Niestety A4 jest trochę lżejsza
Tu masz zestawienie z manualem
http://www.zeperfs.com/en/duel5064-3.htm
Widać że nieznacznie odstaje. Prawdopodobnie przez zestrojenie skrzyni. 147 jest nowsza i ma lepiej dobrane przełożenia.
Na + dla alfy jest to że to diesel, szybko osiągniesz ekstremum mocy i się odepchniesz. Benzyniak (w dodatku w automacie) będzie się musiał wkręcić wysoko.
Ma jednak jedną zaletę. Automat. W brew pozorom pomimo że wolniejszy to zmienia biegi bez namysłu i perfekcyjnie.
Może się okazać że wygra bo po prostu Ty będziesz w mniej odpowiednich momentach przekładać. Automat takich błędów nie popełniaon wciśnie gaz do dechy i będzie ze spokojem obserwować rozwój wydarzeń, Ty będziesz się musiała nawajhowac
![]()
Dobre przekładanie i maksymalne wykorzystanie potencjału silnika nie oznacza przeciągania. Wic polega na odpowiednim przełożeniu. Nie zaraz na najwyższych obrotach.
Poćwicz najpierw z kimś. Pomierz czasy. Najlepsze powinny być przy ekstremum mocy. Tak mi się wydaje
Po prostu sprawdź wcześniej czy i na ile się zbliżasz do danych katalogowych przyspieszenia.