Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Temat: jak dobrac kable nowej sondy ze starym przewodem

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar borsukmax
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    piotrków trybunalski
    Auto
    ALFA ROMEO 156 1.8 106KW TS
    Postów
    531

    Domyślnie

    tak tylko w inter carsie ta sonda ktora zakupilem kosztuje 450zl i tez jest do własnego montażu a ja za ta sama ngk dałem 230,nie po to mam internet żeby iść do inter carsu,części do rozrządu w intercarsie droższe od części w lancia team o prawie 450zl wiec jest różnica a lutować jeszcze potrafię a zamiast przepłacać wole sobie po wymianie wypić skrzynkę piwa i mieć satysfakcje ze naprawiłem sam choć łatwo bez kanału nie jest,teraz jeszcze komp i zobaczę czy się nada ta moja robota

  2. #12
    Administrator ds. zlotu Romeo Avatar fr33
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    164 Super TS
    Postów
    1,618

    Domyślnie

    Cytat Napisał borsukmax Zobacz post
    a lutować jeszcze potrafię
    przewodów od sondy się NIE LUTUJE !!! (sonda głupieje po polutowaniu) są specjalne łączki do tego.. uważaj jeszcze na to żeby zesztukowany kabel miał TAKĄ SAMĄ długość co kabel oryginalny (od wtyczki do sondy) ..

    co do kolorów - białe to grzałka i nie ma znaczenia który do którego a sygnały kolor do koloru ..
    Jurajski Klub Alfa Romeo
    www.jkar.org

    Warsztat samochodów włoskich
    www.flar-ital.pl

    Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Tak jak kolega fr33 napisał umiejętność lutowania do niczego ci się nie przyda, a i kombinacje z długością kabla (chodzi o oporność przewodu) przed tobą...
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  4. #14
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Wesolatempra
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Warszawa - Żoliborz
    Auto
    AR 156 1.9 JTD (115+) '01 oraz AR 156 SW 2.4 (150+) '02
    Postów
    367

    Domyślnie

    Nowa sonda Boscha kosztuje ok. 350 +/-30zł... Podróbki ok.100-200zł... Tyle, że podróbki są generalnie do bani Ja polecam poszukać używanej - koszt kilkadziesiąt złotych, a jak w dobrym stanie to pojeździ - wymiana sondy jest łatwa
    "Mikołaj jak są ograniczenia, to zawsze sobie jedynkę z przodu dopisuje... ale i tak się ledwo wyrabia "

    Moje ex:
    Fiat Tempra 1.6 LPG '95, AR 156 1.8 TS + LPG '98, Opel Vectra C 2.2 DTI '03
    Moje aktualne:
    AR 156 1.9 JTD '01 - będzie na sprzedaz
    AR 156 SW 2.4 '02 - juz kupiona, się szykuje do jazdy.

    Polecam żaluzje od sąsiada: rolety warszawa

Podobne wątki

  1. Problem z przewodem klimatyzacji
    Utworzone przez michal1903 w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-05-2014, 21:07
  2. Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 11-09-2012, 20:36
  3. Problem z przewodem wspomagania HELP!!!
    Utworzone przez BAKU147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 06-02-2012, 13:14
  4. Alfy na Starym Rynku w Poznaniu, na jesieni.
    Utworzone przez Fistasz w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-04-2011, 15:46
  5. Problem z przewodem od wspomagania
    Utworzone przez piotrek25 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 16-04-2010, 08:39

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory