Moog. zrobiłem na nich 3lata/30tyś km po wrocławskich okopach i poligonach. tradycyjnie poszła prawa strona szybciej od lewej. wtedy kosztował 150zl za szt.
Moog. zrobiłem na nich 3lata/30tyś km po wrocławskich okopach i poligonach. tradycyjnie poszła prawa strona szybciej od lewej. wtedy kosztował 150zl za szt.
If you just let me I'll find a way
To ease your mind and for you to stay
And I will untie all the ropes
It's hard for me but believe me, I'm trying.
Ja na trw przejechałem 60 tys. i nadal są ok.
Moja poprzednia 155 na fastach padła po 15k km na feldze 16" i ori zawieszeniuAle fakt, na TRW podobno też potrafi paść wszystko szybko, nie warto do TRW przepłacać wg mnie. Ciekawe są Wasze wyniki na Moog i Birth, hmmm może warto następnym razem takie kupić?
![]()
AR 146ti 2.0 16v '96
AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
AR 155 2.0 16v '95
AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG
Ja przejeździelem na wahaczach firmy VEMA 4 lata i ok 40 tys km, z czego 95% miasto, raczej nie mialy lekkiego zycia, a luzow bylo brak.
Nie mam doświadczenia z wahaczami w 155 ale w 147/156 Fast to najgorsze gówno, jakie można zamontować. I tak, jest to najzwyklejszy "chińczyk" jak MaxGear i inne dziadostwa.
Mówicie o TRW ale nikt nie wspomina, że podróbek TRW jest równie dużo co Fast'ów na Allegro (a i w sklepach).
Oryginalnemu TRW nie dorównuje ani Febi ani nic innego (147,156) - pewnego rodzaju zastępstwem (tańszym) trzymającym jakiś poziom jest Vema.
Alfa Romeo 145 Boxer 1.7 16V 129KM 1995r
Alfa Romeo 146 Boxer 1.6 103KM 1996r
Alfa Romeo 147 Progression 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
Alfa Romeo 147 Distinctive 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
Alfa Romeo 155 Super 2.0 TS 8V 144KM 1993r
Alfa Romeo 155 Super 2.5 V6 12V 165KM 1992r
Alfa Romeo 156 Distinctive 1.9 JTD 8V 115KM 2002r
Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 1998r
Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 2000r
Alfa Romeo 159 Q4 2.4 JTD-M 20V 210KM @248KM 2007r
Alfa Romeo 166 Distinctive 2.4 JTD 10V 150KM 2004r
Alfa Romeo 166 Distinctive 2.5 V6 24V 188KM 2003r
Maserati Quattroporte Automatica 4.2 V8 400KM 2008r
Dokładnie tak jak kolega wyżej , w moim przypadku w AR 146 mam założone wahacze z vemy , zrobiłem już na nich z 40-50 tyś km po śląskich drogach i nic się z nimi nie dzieje .
Forumowicze!
Czy nie posiada ktoś udokumentowanej wymiany ze 155-ątki ( Foto)? Przymierzam się w piątek do wymiany i nie chciałbym tam coś pomieszać![]()
Poszukaj w dziale Zrób to sam. Wymiana bardzo prosta, z tego co pamiętam to auto podnosisz i na kobyłki, luzujesz śrubę mocyjącą sworzeń do zwrotnicy i po uderzeniu młotkiem w mocowanie wahacz sam opada. Potem tylko mocowanie wahacza do odkręcenia przy przedniej i tulnej tulei i możesz wyciągać i nowy w odwrotnej kolejności. Uważaj tulko na latający luźno McPerson, żeby nie uszkodzić górnej poduszki etc. Jak o czymś zapomniałem to niech ktoś sprostuje![]()
Ostatnio edytowane przez GrzesiuŻar ; 11-03-2015 o 21:20 Powód: polszczyzna...
AR 146ti 2.0 16v '96
AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
AR 155 2.0 16v '95
AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG
AR 146ti 2.0 16v '96
AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
AR 155 2.0 16v '95
AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG