Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 59

Temat: Jaka jest korzyść z wywalenia filtra DPF?

  1. #31
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Sandacz1
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Płock/Choszczno
    Auto
    159 1.9Jtdm 16V
    Postów
    145

    Domyślnie

    I wywaliłeś oba

    Wysłane z mojego GT-I9060 przy użyciu Tapatalka

  2. #32
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,791

    Domyślnie

    No właśnie nie
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  3. #33
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Casio
    Dołączył
    03 2015
    Auto
    Włoskie, doładowane
    Postów
    729

    Domyślnie

    Cytat Napisał zloty35 Zobacz post
    Moje auto ma przebieg 180 tyś i zarówno kat jak i DPF były w bardzo dobrym stanie.
    w bardzo dobrym stanie to niewiele mówi jaki masz średni przelot z 5 ostatnich regeneracji? u mnie jest to ok. 450km w trybie 90% miejskim - krótkie 5 km odcinki. sam nie wiem czy to dużo czy mało. póki co, wypalania w trybie wymuszonym (serwisowym) nie miałem. filtr zaczyna wypalać się przy okazji dłuższych wycieczek kiedy zapchanie filtra wynosi ok 100%. z tego co wyświetla się w MES, 100% jest normalnym zatkaniem DPF. wypalanie jest mocno wskazane przy zatkaniu 200%.

    Indicates the calculated particulate mass in % based on the DPF pressure reading from the sensors. Lower value means less clogging.NOTE: The filter is NOT considered as CLOGGED if this value is <100%. Also, note that in most systems values <200% are not considered as critical, but above this value it is highly recommended to perform a regeneration.
    ja staram się wypalać filtr przy jego zatkaniu w okolicy 100% czyli po przejchaniu ok. 450 km. a jak jest u Was?

  4. #34
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar CARENZO
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    SBE
    Auto
    88147
    Postów
    142

    Domyślnie

    Jeszcze jeden minus posiadania DPFa tj. efekty uboczne m.in. pożary(związane z wysoką temperaturą podczas wypalania).

  5. #35
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Sandacz1
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Płock/Choszczno
    Auto
    159 1.9Jtdm 16V
    Postów
    145

    Domyślnie

    U mnie co 650 km

    Wysłane z mojego GT-I9060 przy użyciu Tapatalka

  6. #36
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Postów
    439

    Domyślnie

    Wywaliłem ostatnio to dziadostwo. Katalizator zostawiony. Dpf wywalony. Wszystko jak oryginał. Po wywaleniu egr samochód startował od około 1500 obr/min. Teraz gdy wywaliłem dpf i programowo klapy wirowe ciągnie od ok. 1200 obr/min. przy niskich obrotach to zupełnie inny samochód. Chodzi jak burza. Żałuję, że nie wywaliłem go na początku....jeszcze jeden plus, mniejsze o około 1 litr spalanie. Nie muszę teraz siedzieć jak na szpilkach i patrzeć czy sie wypala czy nie. Spaliny mają tylko inny zapach i nie zauważyłem żeby kopcil, czy wydech był zawalony sądzą. Był gdzieś filmik na yt jak 2.4 kopci po wywaleniu dpf. U mnie takie coś nie istnieje. Naprawde 100x bardziej dynamiczny samochód, nie chce się wysiadać :-) Dodam, że wkład u mnie nie był tak mocno przytkany. Kilka-Kilkanaście kanałów było niedrożnych. Także szczerze Polecam :-).

    Sent From Samsung Galaxy S5
    Ostatnio edytowane przez Paazik ; 15-03-2015 o 09:23

  7. #37
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Sandacz1
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Płock/Choszczno
    Auto
    159 1.9Jtdm 16V
    Postów
    145

    Domyślnie

    Ile dałeś za wywalenie dpf i klap?

    Wysłane z mojego GT-I9060 przy użyciu Tapatalka

  8. #38
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    ZS
    Auto
    AR 159 SW
    Postów
    55

    Domyślnie

    średnio 450-600zł.

  9. #39
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,791

    Domyślnie

    Cytat Napisał Paazik Zobacz post
    Wywaliłem ostatnio to dziadostwo
    Wyczuwasz różnicę podczas uruchamiania silnika?
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  10. #40
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Postów
    439

    Domyślnie

    Odpalanie jest bardziej łagodne, większa kultura pracy silnika.

    Sent From Samsung Galaxy S5

Podobne wątki

  1. Jaka jest roznica
    Utworzone przez bronek_29 w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-12-2012, 21:03
  2. Jaka obudowa filtra powietrza i chłodnice?
    Utworzone przez barti101 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-05-2012, 23:23
  3. [145] jaka jest moc oryginalnych głośników
    Utworzone przez turek1601 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-01-2012, 20:38
  4. Jaka jest kompresja w 166 3,0v6
    Utworzone przez smuz w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 26-03-2011, 11:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory