Strona 146 z 183 PierwszyPierwszy ... 4696136137138139140141142143144145146147148149150151152153154155156 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,451 do 1,460 z 1826

Temat: Zaślepienie EGR

  1. #1451
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał altexperte Zobacz post
    Zaślepiłem EGR całkowicie w 1.9JTDM (był już wyłączony programowo a wiec cały czas zamknięty) i spalanie nieco wzrosło. To jest normalny objaw?
    Może teraz auto odzyskało moc bo była nieszczelność.

    Nadymione z komórki.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  2. #1452
    Użytkownik Świeżak Avatar altexperte
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V oraz 166 JTD 2.4 10V
    Postów
    227

    Domyślnie

    Cytat Napisał jaboleq Zobacz post
    Może teraz auto odzyskało moc bo była nieszczelność.

    Nadymione z komórki.
    Cytat Napisał maly_777 Zobacz post
    Nie.
    Nieco to ile. I ile litrów przejeździłeś.
    1. Jeździ jakby faktycznie nieco żwawiej ale dużej różnicy nie ma. Prawie, że Placebo.

    2. Auto miało usunięty DPF fizycznie i programowo, został też wyłączony EGR oraz zrobiona mapa @183/415NM. To było w Grudniu, spalanie zaraz po spadło nieznacznie - wówczas z 8.8 litra na 8.6 (jeżdżę sporo po mieście), przez dalsze miesiące spadało (rosnąca temp zew.) do około 7.4 ostatnio. Po założeniu zaślepki podniosło się teraz do około 7.7 i tak trzyma. Przejechałem niewiele - z 70 litrów (bak). Innych objawów negatywnych brak. Może zwyczajnie bardziej ją cisnę?

    Jedno co zauważyłem, że na wskazaniach chwilowego - auto jakby wolniej osiąga "stan ustalony". Czyli - załóżmy ruszam spod świateł - spalanie kilkanaście litrów - wiadomo - po czym jadę po prostej , trzymam stałą prędkość i gdzie kiedyś miałem już te powiedzmy 5.3 - 5.5 litra, teraz mam z 6 a po dłuższym czasie spada do tych 5.6 - 5.7. Sporo obserwuję chwilowe i jedżę w podobnych warunkach tą samą trasą do pracy stąd wiem. Taki mały pierd$#lec mój. ;P

    Nieszczelność była?
    Ostatnio edytowane przez altexperte ; 21-03-2015 o 15:25

  3. #1453
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Myślę, że 0,3 litra, to kwestia drgnięcia ręki przy wlewaniu do baku lub jednego mocniejszego przyspieszenia Czasami zmiana rodzaju paliwa (zimowe->letnie) i to co pokazuje się na wskaźniku już jest inne.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #1454
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa 156 SW 1.9 JTD 115 KM CF3 + PowerBox + dolot z kwasówki
    Postów
    29

    Domyślnie

    Dziwne skoro juz miales go wylaczonegoo.. bo generalnie zaslepienie egr powoduje wieksze spalanie na postoju. Przeplywka mierzy wiecej powietrza i od razu jest zwiekszona dawka paliwa u mnie tak bylo i tak jest. Doslownie ciut wiecej pali bardzo mala roznica. Egr mialem sprawny ale jak zobaczylem co sie dzieje w kolektorze to czem predzej go zaslepilem.

  5. #1455
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Adas Zobacz post
    Dziwne skoro juz miales go wylaczonegoo.. bo generalnie zaslepienie egr powoduje wieksze spalanie na postoju. Przeplywka mierzy wiecej powietrza i od razu jest zwiekszona dawka paliwa u mnie tak bylo i tak jest. Doslownie ciut wiecej pali bardzo mala roznica. Egr mialem sprawny ale jak zobaczylem co sie dzieje w kolektorze to czem predzej go zaslepilem.
    Wybacz ale to totalna bzdura. Ten odczyt nie ma nic wspólnego z dawkowaniem. A różnica w wizualizacji w powietrzu mierzonym wynika z wyłączenia EGR histerezami, co w niektórych sterownikach (EDC16C8) powoduje brak korekcji wartości o dawkę spalin. Występuje to w zakresie do 3000 obrotów. W nowszych EDC16C39 już to nie występuje.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #1456
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    04 2015
    Auto
    Alfa romeo
    Postów
    3

    Domyślnie

    Witam, posiadam silnik 1.9 115km 8v i kupiłem tą konkretnie zaślepkę : http://allegro.pl/09-zaslepka-egr-fi...001905275.html. Proszę mi powiedzieć jakie efekty przyniesie mi zaślepienie tym wynalazkiem, który otwór tym najlepiej zasłonić, ten wskazany tutaj http://www.forum.alfaholicy.org/atta...lation-egr.jpg czy może ten otwór co znajduje się pod egrem? I ostatnie pytanie czy niezbędnie jest również zakupienie tej kwadratowej z czterema otworami i co po założeniu to wszystko da? Z góry bardzo dziękuje za odpowiedz

  7. #1457
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Ta kwadratowa jest do 16v

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  8. #1458
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Bider
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Bogatynia
    Auto
    Alfa 166 2.4jtd 175KM
    Postów
    122

    Domyślnie

    Wtam. Zastanawiam sie nad zaślepieniem EGR. Posiadam alfe 166 2.4 jtdm z 2004roku w automacie. Znalazlem juz zaslepki ale czy po zrobieniu tego wyskoczy mi blad? Programowo tez trzeba usunac? I czy to skomplikowane? Mam kabel ELM do kompa. Dam rade nim to ogarnac?

  9. #1459
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Wyskoczy ci błąd.
    Musisz mieć kabel MPPS. W najtańszej opcji.
    Opis użycia http://www.conmir.pl/mpps-jak-poslug...programowania/
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  10. #1460
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Bider
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Bogatynia
    Auto
    Alfa 166 2.4jtd 175KM
    Postów
    122

    Domyślnie

    To widze ze już wyzsza szkola jazdy sie zaczyna. Ale temat ciekawy. W mojej miejscowości nikt się tym nie zajmuje. Musiałbym gdzies sie udac do większego miasta

Podobne wątki

  1. [159] zaślepienie nowego egr
    Utworzone przez mamel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 16-08-2016, 18:53
  2. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Dziubek99 w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 27-05-2013, 21:37
  3. Zaślepienie egr!
    Utworzone przez grzegorz041983 w dziale GT
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-01-2012, 17:59
  4. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez grafex w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-08-2011, 06:20
  5. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Kotu w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-04-2010, 19:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory