Jednak to kabel masowy wymieniłem i jest dobrze! Dzięki!!
Jednak to kabel masowy wymieniłem i jest dobrze! Dzięki!!
Witam
Podlacze sie do tego tematu ,bo dzis spotkalo mnie dokladnie to samo.Rano odpalilem auto bo musialem go przestawic ,odpalilo przejechalem 10m zgasilem .Wrocilem za 15 min i tylko cyk.Z kabli nic nie dalo .Moze kable slabe ?ale dwa komplety mialem i oba by byly slabe?Podmienilem akumulator tylko cyk.Musialem autem jechac wiec go pchnąłem-wiem ze tak sie nie robi ale nie mialem wyjscia.Auto odpalilo momentalnie .Przejechalem z 5 km bez swiatel nawet ,pochodzil jeszcze pod domem z 20 min ,zgasilem i nic ,tylko cyk .Nawet pol obrotu ,troche to dziwne .Rozrusznik by sie tak zblokowal ?Ladowalem aku kilka godzin nawet go zregenerowalem ,mam taki program w prostowniku .Byl naladowany na full do auta i - tylko cyk .
Zapalaja sie wszystkie kontrolki normalnie od swiec itp ,wciskam start i cyk i wszystko gasnie -zadna kontrolka sie nie pali .
Mam pytanie czy po wlozeniu kluczyka powinna byc kontrolka od akumulatora?bo jej teraz nie ma ,a nie wiem jak bylo wczesniej?
Akumulator mam troche za maly bo 70ah i prad 600a ale zime przetrwal i teraz by padl?Ale jesli by padl to bym go nie mogl naladowac bo prostownik sie rozłącza jak cos jest nie tak.
Jutro wyciagam rozrusznik.Ma ktos jakies pomysly.
A alternator?
Sprawdzałeś przewody masowe?
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Alternator laduje ladnie 14,1 caly czas bylo -podlaczylem miernik jak odpalil na pych.
Jesli chodzi o przewody ten minus co idzie z akumulatora wyglada na caly i mocno dokrecony .Kable na rozruszniku tez wygladaja ok i mocno sie trzymaly.
Rozrusznik juz wyciagniety czeka do poniedzialku na sprawdzenie .
Jest jeszcze kabel masowy łączący podłużnicę (pod podstawą aku) i skrzynię biegów. Najczęściej ten właśnie się urywa.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
To ile jest tych kabli masowych? Gdzie one sa i jak je sprawdzic? Bo wyglada na to ze mam ten sam problem...
Dwa. Jeden od aku do karoserii poniżej podstawy - widać go bez demontażu podstawy aku. Drugi łączy skrzynię z podłużnicą, tutaj niestety trzeba zdemontować już podstawę aku.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Miałem ten sam problem 2 miesiące temu....okazało się, że jakiś kabel(taki brązowy) w tej głównej wiązce co idzie od sterownika sie przerwał na zgięciu wiązki i nie zawsze łączyło...czasami odpalał, czasami nie...kilka razy podczas jazdy auto gasło, szarpało itd...na kompie wyskakiwał błąd czujnika szyny cr..niska wartość itd
Witam,
nie poruszam nowego wątku.
Jakiś czas temu miałem problem z odpaleniem auta, po wciśnięciu start/stop było słychać tylko cyknięcie.
Pomogło puknięcie z rozrusznik, jednak takie rozwiązanie działało przez 2 miesiące :p
Aktualnie pukanie w rozrusznik nie daje rady.
Jest możliwość uruchomienia auta w jakiś sposób? Dodam, że jest to automat więc chce uniknąć kosztów lawety.