Ja wiem co to jest...
...typowy FOH
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Ja wiem co to jest...
...typowy FOH
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON
To u mnie tylko piszczy cichutko i po chwili przestaje, powiedz czy alfa normalnie przyśpiesza nie ma jakiś zamuleń ?
Niestety właśnie ma lekkie szarpnięcie przy przyspieszaniu. I teraz zastanawiam się czy to wina overboosta. Szkoda byłoby niepotrzebnie wywalić 250zł na nowy.
mroku, EGR zaślepiony?
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
EGR zaślepiony, DPFa nie ma, klap w kolektorze też brak![]()
Czyli taki pakiet podstawowy
Gdzieś ktoś kiedyś pisał, że overboost powodował przerywanie podczas przyspieszania. Może zapis logów podczas jazdy by coś podpowiedział.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Zauważyłem że podczas przyspieszania wskazówka turbo opada, i wtedy właśnie czuć delikatne szarpnięcie. Jutro postaram się zalogować dane.
Można. O ile dobrze pamiętam, można tą czapeczkę delikatnie podważyć i zejdzie. Ale samo czyszczenie filtra na niewiele się zda - jest gęsty i gąbczasty.
Sprawdzałeś w różnych konfiguracjach? Tj. z odłączonymi przewodami podciśnienia. Mierzyłeś napięcie, jakie do niego dochodzi?
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Koledzy nie wiem czy dobrze sie podpinam pod temat, od jakiegoś czasu przy gwałtowym przyspieszaniu (gaz w podłoge) słysze dziwny dźwięk (takie buczenie/terkotanie) w okolicy podszybia, ciężko mi dokładnie zlokalizować ale myśle że tak po środku ściany grodziowej. Czy to może być właśnie wina zaworu VGT?