www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
i to się zgadza, ale w tym przypadku, jak i np. Motul 8100X-Clean FE 5w30 też spełnia normy c2 i c3 ale w opisie jest to olej Mid Saps a nie Low - to na co mam paczeć - ACEA czy SAPS?
Przeczytaj samouczek poniżej
http://olejeismary.blogspot.com/2011...y-olejowe.html
Mam ten sam model i zalewam Motulem 8100 X -clean 5W40
Dodano po 6 minutes:
Olej 5W40 jest nieco bardziej lepki, co powoduje, że lepiej smaruje on w podwyższonych temperaturach niż 5W30, choć jego wyższe opory mogą podnieść nieznacznie zużycie paliwa. Mimo wszystko 170 koni zasługuje na lepsze smarowanie, szczególnie w okresie letnim.
Ostatnio edytowane przez ris ; 01-04-2015 o 16:41 Powód: Dodano
Mały offtop: to co mają biedni hondziarze powiedzieć od 0w20 ? w lecieTaki żarcik. A na serio to nie widze różnicy w 2.0 między 5w30 czy 5w40, przecież do diesel a nie v6 czy nawet jts więc specjalnie się nie kręci
![]()
Pablo mi poradził żeby wlać zamiast XFa Millersa EE 5w30 ( dla wyciszenia silnika )więc tak zrobie i też sobie u niego zamówię jak przyjdzie czas na wymianę .
Archiol AR 9100 zalany do Millersa XF LONGLIFE C3 5w30 dodany zrobione jakieś 200 km i nie ma żadnych skutków ubocznych wiec chyba ok
BYŁ LEON by COMPSPORT
JEST ALFA 159 SW by TUNE-UP
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y