Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Temat: Uciekający prąd

  1. #11
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Sandacz1
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Płock/Choszczno
    Auto
    159 1.9Jtdm 16V
    Postów
    145

    Domyślnie

    Miernik pokazuje dobrze bo mes pokazuje to samo, a aku ma 4 miesiące i już mam go doładowywać? dodam że moja jazda w 85% to trasa.

  2. #12
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Sandacz1
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Płock/Choszczno
    Auto
    159 1.9Jtdm 16V
    Postów
    145

    Domyślnie

    Więc jak u was z tym napięciem podczas kożystania z mes/fes? Może mam wadliwy kabel elm 327 i mi rozładowuje aku a może to normalne?

    Wysłane z mojego GT-I9060 przy użyciu Tapatalka

  3. #13
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    Żeby korzystać z MES musisz mieć włączony zapłon... a skoro masz włączony zapłon to różne rzeczy się włączają w samochodzie i przez to pewnie się aku lekko rozładowuje (działa np lampka oświetlenia, załącza się radio, komputer i pewnie jeszcze parę innych rzeczy, o których nie mamy pojęcia).

    Zostaw MES'a. Zostaw otwartą maskę na noc, a rano podejdź z miernikiem jak człowiek i sprawdź napięcie. Nikt w MES nie sprawdza napięcia aku...
    Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel


    "We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond

  4. #14
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Sandacz1
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Płock/Choszczno
    Auto
    159 1.9Jtdm 16V
    Postów
    145

    Domyślnie

    Dzisiaj sprawdziłem ładowanie i było 13.9 niedawno jeszcze mialem 14.1 czyżby alternator się kończył?

    Wysłane z mojego GT-I9060 przy użyciu Tapatalka

  5. #15
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    Silnik był zimy czy ciepły? Masz PTC? Jakie odbiorniki miałeś włączone?
    Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel


    "We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond

  6. #16
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Sandacz1
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Płock/Choszczno
    Auto
    159 1.9Jtdm 16V
    Postów
    145

    Domyślnie

    Silnik ciepły po trasie 40 km. Już nie pamiętam co miałem włączone chyba tylko światła. wcześniej jak miałem 14.1 to sprawdzałem na światłach Dzisiaj sprawdze po trasie 400 km ładowanie i napięcie aku po zgaszeniu i po godzinie stania.
    Co to jest PTC?
    Wysłane z mojego GT-I9060 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez Sandacz1 ; 07-04-2015 o 11:25

  7. #17
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    PTC to elektryczna nagrzewnica- działa na zimnym silniku do określonej temperatury (silnika i otoczenia) i służy do szybszego ogrzewania kabiny.
    Ona duuuużo prądu pożera. Ale jak mówisz, że silnik ciepły to PTC jest ślepym zaukiem.
    Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel


    "We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond

  8. #18
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Sandacz1
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Płock/Choszczno
    Auto
    159 1.9Jtdm 16V
    Postów
    145

    Domyślnie

    Po trasie 400 km. Napięcie ładowania na włączonych światłach wahało się 13.9 -13.8 na wyłączonych 14.1. Po zgaszeniu aku 13.1 po godzinie 12.5 ciekawe jak jutro rano będzie.

    Wysłane z mojego GT-I9060 przy użyciu Tapatalka

  9. #19
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio 2,0T Brera 2,2 JTS, Alfa Romeo GT 2,0 JTS oaz AR 156 1,8 TS
    Postów
    246

    Domyślnie

    A wg. mnie to jest ok. Aku powinno mieć ok 12V (powyżej). Ładowanie powyżej 14V bez obciążenia też jest ok. A to że spada z 12,6 na 12,3 to żaden dowód poboru prądu. Zobacz czy rozładuje Ci się aku po tygodniu stania. Albo inaczej zmierz aku na samochodzie po naładowaniu- trasie. Wyjmij z auta na noc i zmierz rano

  10. #20
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Sandacz1
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Płock/Choszczno
    Auto
    159 1.9Jtdm 16V
    Postów
    145

    Domyślnie

    Wyjęty trzyma 12.6 w aucie chyba też powinien tak trzymać

    Wysłane z mojego GT-I9060 przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. 147 Uciekający prąd
    Utworzone przez Dzejkop w dziale 147
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 08-11-2012, 21:57
  2. Uciekający czynnik klimatyzacji
    Utworzone przez michals_88 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19-03-2012, 09:40
  3. uciekający płyn chłodzący
    Utworzone przez przem-1986 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 18-12-2011, 16:14
  4. uciekający czynnik . ! klimatyzacja !
    Utworzone przez Wielki Q w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 19-05-2011, 21:42
  5. Uciekający tyła auta
    Utworzone przez berek w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 22-05-2009, 19:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory