Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Temat: Stukanie pompy wspomagania przy maksymalnym skręcie

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar krzyzie
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Wągrowiec/Rabowice
    Auto
    Alfa Giulia 2,0 280KM MY21
    Postów
    613

    Domyślnie Stukanie pompy wspomagania przy maksymalnym skręcie

    Witam.
    Mam pytanie wymieniałem płyn w układzie wspomagania - zalałem Mobilem ATF 220 klasa DEXRON II.
    Przy okazji też był robiony ternostat w związku z czym aby było łatwiejsze dojście pompa została zdemontowana z mocowań.
    Teraz po założeniu wszystkiego przy maksymalnym skręcie pompa od wspomagania strasznie stuka. Stuk można porównać do kołatki.
    Przy normalnym skręcaniu wszystko pracuje dobrze.
    Mam pytanie czy zaworek zwrotny mógł się zawiesić lub zapchać czymś i płyn nie ma przelewu? Normalnie powinno byc słychać syczenie a tutaj stukot.
    I jeszcze jedno czy zbyt mocne napięcie paska napedu pompy może też wpływac na występowanie stuków??
    A może pompa już do wymiany?
    Macie jakieś pomysły.
    pozdro
    krzyzie
    Ostatnio edytowane przez krzyzie ; 12-03-2009 o 08:58
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
    Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar kaes
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 145 1,4 bx 1995
    Postów
    787

    Domyślnie

    Najpierw sprawdź czy ci ten nowy płyn nie uciekł.
    Wziuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum...Co to było? Takie szybkie i piękne?
    To 145 boxerek oczywiście!

  3. #3
    ViP Romeo Avatar Lesio
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Subaru Forester XT, Mini Countryman CS
    Postów
    1,917

    Domyślnie

    kaes a ile tego płynu ma być bo tam nie ma żadnej miarki ?

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar krzyzie
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Wągrowiec/Rabowice
    Auto
    Alfa Giulia 2,0 280KM MY21
    Postów
    613

    Domyślnie

    Cytat Napisał kaes Zobacz post
    Najpierw sprawdź czy ci ten nowy płyn nie uciekł.
    witam
    Płyn jest, tylko zauważyłem dziwną sprawę.
    Nie utrzymuje się na stałym poziomie w zbiorniku. Jak przekręcam w skrajną lewą stronę maleje do minimum , natomiast jak przekręcam w skrajna prawą wztrasta do maksymalnego poziomu??
    Może ktoś sprawdzić jak ma u siebie w aucie.
    Jakby płyn uciekł byłaby przyczyna a tak naraze nie mam pojecia co jest.
    pozdro
    krzyzie

    ---------- Post dodany o godzinie 21:28 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 21:27 ----------

    Cytat Napisał Lesio Zobacz post
    kaes a ile tego płynu ma być bo tam nie ma żadnej miarki ?
    u mnie jest mała miarka taka jak jest pokazana w instrukcji
    pozdro
    krzyzie
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
    Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar kaes
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 145 1,4 bx 1995
    Postów
    787

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lesio Zobacz post
    kaes a ile tego płynu ma być bo tam nie ma żadnej miarki ?
    U mnie na korku jest takie coś białe plastykowe cienkie a'la bagnet, ale nie wiem jaki poziom płynu powinien być utrzymywany, chyba lepiej jest nie przepełniać, bo przy manewrach może wywalać górą. :/

    ---------- Post dodany o godzinie 21:53 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 21:48 ----------

    Cytat Napisał krzyzie Zobacz post
    Płyn jest, tylko zauważyłem dziwną sprawę.
    Nie utrzymuje się na stałym poziomie w zbiorniku. Jak przekręcam w skrajną lewą stronę maleje do minimum , natomiast jak przekręcam w skrajna prawą wztrasta do maksymalnego poziomu??
    Może ktoś sprawdzić jak ma u siebie w aucie.
    Jakby płyn uciekł byłaby przyczyna a tak naraze nie mam pojecia co jest.
    pozdro
    krzyzie
    Chyba tak ma być... Pewnie tłok w maglownicy jest z lewej strony i przy skręcie w lewo płyn w całości ścieka na dół.
    Wziuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum...Co to było? Takie szybkie i piękne?
    To 145 boxerek oczywiście!

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar krzyzie
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Wągrowiec/Rabowice
    Auto
    Alfa Giulia 2,0 280KM MY21
    Postów
    613

    Domyślnie

    Cytat Napisał kaes Zobacz post
    Chyba tak ma być... Pewnie tłok w maglownicy jest z lewej strony i przy skręcie w lewo płyn w całości ścieka na dół.
    a tłok nie jest dwustronny - to co przy skręcie przybywa z jednej strony ubywa z drugiej??
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
    Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar krzyzie
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Wągrowiec/Rabowice
    Auto
    Alfa Giulia 2,0 280KM MY21
    Postów
    613

    Domyślnie

    witam.
    Panowie proszę Was niech ktoś pójdzie sprawdzić do swojego autka jak zachowuje się wam płyn w samym zbiorniczku.
    Naprawdę dla Was będzie to 5 góra 10 minut a mi pomoże w diagnozie i rozwieje moje wątpliwości.
    Z góry dzięki
    dla pierwszego który sprawdzi
    pozdro
    krzyzie
    Ostatnio edytowane przez krzyzie ; 15-03-2009 o 11:28
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
    Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar kaes
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 145 1,4 bx 1995
    Postów
    787

    Domyślnie

    Cytat Napisał krzyzie Zobacz post
    witam.
    Panowie proszę Was niech ktoś pójdzie sprawdzić do swojego autka jak zachowuje się wam płyn w samym zbiorniczku.
    Naprawdę dla Was będzie to 5 góra 10 minut a mi pomoże w diagnozie i rozwieje moje wątpliwości.
    Z góry dzięki
    dla pierwszego który sprawdzi
    pozdro
    krzyzie

    więc sprawdziłem i jest tak jak piszesz, z tym że w mniejszym zakresie. Różnica poziomów to ok. 3 cm ale na pewno nie jest to max/min.
    Wziuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum...Co to było? Takie szybkie i piękne?
    To 145 boxerek oczywiście!

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar krzyzie
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Wągrowiec/Rabowice
    Auto
    Alfa Giulia 2,0 280KM MY21
    Postów
    613

    Domyślnie

    Cytat Napisał kaes Zobacz post
    więc sprawdziłem i jest tak jak piszesz, z tym że w mniejszym zakresie. Różnica poziomów to ok. 3 cm ale na pewno nie jest to max/min.

    dzięki masz u mnie
    Jutro zacznę od wymiany pompy i mam nadzieję że to bedzie to.
    te 3 cm to u mnie właśnie wskazania minimum i maksimum na wskaźniczku od poziomu.
    pozdro
    krzyzie
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
    Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM

  10. #10
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Niemcy
    Auto
    AR 145 1,7 boxer 16V -> ;)
    Postów
    237

    Domyślnie

    hmm.. odrazu wymiana może gdzieś się układ zapowietrzył, zlej stary płyn całkowicie, zalej nowy odpowietrz i zobaczysz powinno wejść około 0,8l : 0,9l tańsze rozwiązanie a może skuteczne. pozdro

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 15-03-2017, 13:46
  2. Metaliczne tarcie przy maksymalnym skręcie w prawo
    Utworzone przez piotr19922 w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 06-02-2016, 22:49
  3. [146] Stukanie przy skręcie
    Utworzone przez discits w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 12-09-2011, 21:30
  4. Przy maksymalnym skręcie słychać pssss
    Utworzone przez 156X w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-11-2010, 14:51
  5. [145] Piszczenie pompy wspomagania na pełnym skręcie
    Utworzone przez alfa145kubarado w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 27-08-2010, 15:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory