Wymienia sie napinacz i wszystkie ślizgacze plus dolne koło. A przy pasku wymieniasz koła wałków rozrządu??
Dodano po 2 minutes:
Nagar oczywiście ze został usunięty na tyle na ile jest to możliwe bez demontażu głowicy. Poza tym koszt kół to 850 i jakieś 650 sa w necie bez rabatow.
Dodano po 4 minutes:
Poza tym mozna odrazu oddawać silnik do remontu. Ja wiem tylko tyle ze pasek wymienia sie okresowo a łańcuch jak trzeba. Rozbieranie silnika żeby zbadać jego kondycje uważam za wyrzucanie ich w błoto. Nagar jest normalna rzeczą w JTS po to np stosuje sie płukanki przed wymiana. Jeżeli wszystko jest ok z autem to jaki jest sens wykonywania takich operacji? Ja wymieniłem rozrzad bo miałem blad P0016 wymieniłem i błędu nie ma. Jak w JTDm wszystko działa to trzeba demontować klapy w kolektorze??