Witam od jakiegoś czasu mam problem gaśnie podczas jazdy na zakrętach ,jak również na postoju podczas szybkiego skręcania kołami co może być przyczyną takich objawów .
Witam od jakiegoś czasu mam problem gaśnie podczas jazdy na zakrętach ,jak również na postoju podczas szybkiego skręcania kołami co może być przyczyną takich objawów .
ALFA 156 JTD
'marchewa' się nie zapala?
sprawdzałeś płyn w ukł wspomagania , pompa nie wyje?
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
Wszystko ok nic się nie pali płyn jest
ALFA 156 JTD
czyli jadąc na wprost nic się nie dzieje? , naprawdę niespotykana usterka .
Przy skręconych kołach może jest 'naruszana' jakaś wiązka przewodów , masa , etc , posprawdzaj to . Niekoniecznie koła muszą o coś zahaczać , może to powodować maglownica .
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
Jadąc na wprost jest ok . Jeszcze jedno mi przychodzi do głowy czasami jak stoi na luzie wahają się wolne obroty spada tak poniżej 800 i z powrotem wracają nie wiem czy może być to filtr powietrza bo dawno nie był wymieniany .
ALFA 156 JTD
OK , standardowo : wymień wspomniany filtr, posprawdzaj rury dolotu powietrza czy nie są dziurawe , opaski na nich , sprawdź lub zaślep na próbę EGR , może być woda w filtrze paliwa. I posprawdzaj czy to skręcanie kołami nie powoduje naruszania : wiązki przewodów , masy , przewodów paliwowych .
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
Miałem kiedyś mazdę 323f i tam taki objaw był spowodowany kończącą się pompą paliwa (na zakręcie paliwko spływało na jedną ze stron i pompa nie dawała odpowiedniego ciśnienia). Może to jakiś trop? Nie wiem - tak tylko piszę![]()
Jeszcze jedno co zauważyłem dziś jadąc na 4 lub 5 obroty od 3 do 4 tys i przy raptownym wciśnięciu samego sprzęł obroty oczywiście spadły ale nie do 800 tylko do 0 silnik zgasł załamka.ale przy wciśnięciu sprzęgła i hamulca jest wszystko ok obroty trzyma
ALFA 156 JTD
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
Czy czujnik położenia sprzęgła był by odpowiedzialny za gaśnięcie silnika jest to możliwe?
ALFA 156 JTD