Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Temat: ICS zawiesza się

  1. #11
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Masz nawet w how to film. A rozkręcenie icka to kilka śrubek. Nic Cię to nie kosztuje a nóż coś znajdziesz. Może coś nie kontaktuje, zakurzone czy cholera go wie. Albo znajdziesz gdzieś okopconego scalaka.

  2. #12
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Degradacja elementów elektronicznych - w skrócie sypie się procek i współpracujące z nim epromy.
    Czasem przyczyną jest stabilizator napięcia.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar sneijder
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Lubuskie -Jasień/Żary
    Auto
    AR 166 FL, 3.0V6 sportronic-LPG, AR 159 1.9 JTDm 16v 180KM , Była-AR 166, 2.4 JTD 175KM, 2004r
    Postów
    443

    Domyślnie

    Cytat Napisał szerszeń Zobacz post
    Degradacja elementów elektronicznych - w skrócie sypie się procek i współpracujące z nim epromy.
    Czasem przyczyną jest stabilizator napięcia.
    Jesli Twoja teoria sie sprawdzi to musze wymienić całego icsa czy jak?

  4. #14
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Jeżeli procek to na pewno zmiana icka. Ale może nie bedzie tak zle

  5. #15
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Polska, Mazowieckie
    Auto
    166 V6 3.0
    Postów
    779

    Domyślnie

    Mi ICS nie pamieta ustawien basu i sopranu po wyjęciu kluczyka na 10 min , podobno jakiś układ do wymiany ale juz sie przyzwyczaiłem

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar sneijder
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Lubuskie -Jasień/Żary
    Auto
    AR 166 FL, 3.0V6 sportronic-LPG, AR 159 1.9 JTDm 16v 180KM , Była-AR 166, 2.4 JTD 175KM, 2004r
    Postów
    443

    Domyślnie

    Używany ICS chyba nie będzie jakos szczególnie drogi. No mam nadzieje ze nie będę musial sie w to bawić...wczoraj przez jakiś czas dzialalo mi normalnie...

  7. #17
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Jeżeli to procesor to wymiana przekroczy wartość ICS (o ile znajdziesz w ogóle takiego Siemensa) i taniej wyjdzie wymiana całego grata. Z pamięcią będzie łatwiej, ale i tak nie obejdzie się bez stacji na gorące powietrze.
    Najpierw to wyciągnij i obejrzyj, bo może po prostu nagrzewnica Ci pociekła.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar sneijder
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Lubuskie -Jasień/Żary
    Auto
    AR 166 FL, 3.0V6 sportronic-LPG, AR 159 1.9 JTDm 16v 180KM , Była-AR 166, 2.4 JTD 175KM, 2004r
    Postów
    443

    Domyślnie

    Cytat Napisał szerszeń Zobacz post
    Jeżeli to procesor to wymiana przekroczy wartość ICS (o ile znajdziesz w ogóle takiego Siemensa) i taniej wyjdzie wymiana całego grata. Z pamięcią będzie łatwiej, ale i tak nie obejdzie się bez stacji na gorące powietrze.
    Najpierw to wyciągnij i obejrzyj, bo może po prostu nagrzewnica Ci pociekła.
    Nagrzewnice sprawdzałem jakos miesiąc temu i lekko zaczyna sie skraplac. Zobaczyłem to rozkrecajac boczek od str pasażera. Za to tez niedługo muszę sie zabrać bo pod nagrzewnica mam sterownik skrzyni:/przeraża mnie tylko ta robota tego :/

  9. #19
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Przecież zrobiłem manuala. Robiąc to na świeżaka ogarniesz w jedno popołudnie bez rozpinania klimy. A zrób to natychmiast bo możesz żałować.

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar sneijder
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Lubuskie -Jasień/Żary
    Auto
    AR 166 FL, 3.0V6 sportronic-LPG, AR 159 1.9 JTDm 16v 180KM , Była-AR 166, 2.4 JTD 175KM, 2004r
    Postów
    443

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Przecież zrobiłem manuala. Robiąc to na świeżaka ogarniesz w jedno popołudnie bez rozpinania klimy. A zrób to natychmiast bo możesz żałować.
    Wiem Marek ze jest dokładny Manual z tej operacji,ale to nie zmienia faktu ze ta robota mnie przeraża...no ale trzeba sie za to zabrać w najbliższym czasie

Podobne wątki

  1. [159] Navi - problemy (nie dzwoni, cd error, zawiesza sie, nie uruchamia itp)
    Utworzone przez Artorius w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 30-04-2017, 23:27
  2. nadmuch raz działa normalnie raz sie zawiesza
    Utworzone przez krzyskoo21 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 13-07-2011, 21:45
  3. [GTV] Pływak wymieniony, a wskazówka poziomu paliwa dalej się zawiesza
    Utworzone przez ciapek88 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-10-2010, 17:59
  4. Problem z prędkościomierzem-zawiesza się
    Utworzone przez bogusch13 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-12-2008, 16:38
  5. [145] Sprzęgło - zawiesza się pedał
    Utworzone przez slejerek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 25-11-2008, 22:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory