Masz nawet w how to film. A rozkręcenie icka to kilka śrubek. Nic Cię to nie kosztuje a nóż coś znajdziesz. Może coś nie kontaktuje, zakurzone czy cholera go wie. Albo znajdziesz gdzieś okopconego scalaka.
Masz nawet w how to film. A rozkręcenie icka to kilka śrubek. Nic Cię to nie kosztuje a nóż coś znajdziesz. Może coś nie kontaktuje, zakurzone czy cholera go wie. Albo znajdziesz gdzieś okopconego scalaka.
Degradacja elementów elektronicznych - w skrócie sypie się procek i współpracujące z nim epromy.
Czasem przyczyną jest stabilizator napięcia.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
Jeżeli procek to na pewno zmiana icka. Ale może nie bedzie tak zle![]()
Mi ICS nie pamieta ustawien basu i sopranu po wyjęciu kluczyka na 10 min , podobno jakiś układ do wymiany ale juz sie przyzwyczaiłem![]()
Używany ICS chyba nie będzie jakos szczególnie drogi. No mam nadzieje ze nie będę musial sie w to bawić...wczoraj przez jakiś czas dzialalo mi normalnie...
Jeżeli to procesor to wymiana przekroczy wartość ICS (o ile znajdziesz w ogóle takiego Siemensa) i taniej wyjdzie wymiana całego grata. Z pamięcią będzie łatwiej, ale i tak nie obejdzie się bez stacji na gorące powietrze.
Najpierw to wyciągnij i obejrzyj, bo może po prostu nagrzewnica Ci pociekła.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
Przecież zrobiłem manuala. Robiąc to na świeżaka ogarniesz w jedno popołudnie bez rozpinania klimy. A zrób to natychmiast bo możesz żałować.