Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Temat: Temperatura silnika ..... TS

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar Angelo
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    spider 916 / Giulia Ti
    Postów
    36

    Domyślnie Temperatura silnika ..... TS

    Mam dziwny objaw w Spider 2.0 TS ....trochę jazdy w korkach i temperatura silnika wariuje , wiatrak pracuje non stop z małymi przerwami.... wyjazd na prostą i jest ok.
    Ktoś miał coś takiego ???

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Oktan
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Gtv TS 2.0 r'96
    Postów
    204

    Domyślnie

    Miałem tak w Fordzie gdy chłodnica była zapchana. Wymieniłem czujniki, plyn, termostat, a winna była niewydolna chłodnica.

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kosa156
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Wałbrzych/Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 T.S. 2001
    Postów
    31

    Domyślnie

    Również miałem podobną sytuację i tak jak u kolegi wyżej okazało się ze chłodnica nie dawała rady

  4. #4
    Użytkownik Świeżak Avatar .Michał.
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo Gtv '02r. 2.0 TS
    Postów
    102

    Domyślnie

    Mam podobne objawy w swoim 2.0 TS, po powyższych radach czas chyba przyjrzeć się chłodnicy.

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2010
    Auto
    146 1.4TS, GTV 2.0TS, Giulia. Była: 159 2.0JTDm
    Postów
    686

    Domyślnie

    u mnie przy włączonej klimie podchodziło do czerwonego pola, poza miastem schodziło do 90. po wymianie chłodnicy trzeba się postarać, zeby poszło powyżej 90

  6. #6
    Użytkownik Świeżak Avatar Angelo
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    spider 916 / Giulia Ti
    Postów
    36

    Domyślnie

    Panowie
    Chłodnica nówka sztuka, termostat nówka sztuka, nowy płyn.....zanim pochwaliłem się usterką popracowałem trochę w.g własnych pomysłów, a jeszcze kolektor wydechowy otuliłem bandażem... chciałem zrobić ceramikę na kolektorze ale zakupiony okazał się być z innym podejściem do kata...więc na szybko walnołem bandaż ... co poprawiło sytuację ale nie wyeliminowało....

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar esco1982
    Dołączył
    12 2014
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    AR 166 3.0 V6 99r.,Fiat Tipo 1.4 T JET 2017
    Postów
    758

    Domyślnie

    Cytat Napisał Angelo Zobacz post
    Panowie
    Chłodnica nówka sztuka, termostat nówka sztuka, nowy płyn.....zanim pochwaliłem się usterką popracowałem trochę w.g własnych pomysłów, a jeszcze kolektor wydechowy otuliłem bandażem... chciałem zrobić ceramikę na kolektorze ale zakupiony okazał się być z innym podejściem do kata...więc na szybko walnołem bandaż ... co poprawiło sytuację ale nie wyeliminowało....
    Nie obraź sie ale po wymianie chłodnicy i termostatu odpowietrzyłeś porządnie układ??
    AR 146 1.4 BOXER, AR 147TI 1.6 TS, AR 166 3.0 V6

  8. #8
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Alfa 166 2.5V6 była; Alfa Gtv 2.0 TS 2001
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Cytat Napisał Angelo Zobacz post
    Mam dziwny objaw w Spider 2.0 TS ....trochę jazdy w korkach i temperatura silnika wariuje , wiatrak pracuje non stop z małymi przerwami.... wyjazd na prostą i jest ok.
    Ktoś miał coś takiego ???
    Kolego, pompa chłodzenia w silniku pracuje prawidłowo?
    Jeśli chłodnica jest nowa, termostat wymieniony to pozostała pompa wody (uszkodzony wirnik).

  9. #9
    Użytkownik Świeżak Avatar .Michał.
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo Gtv '02r. 2.0 TS
    Postów
    102

    Domyślnie

    Cytat Napisał stanlizak Zobacz post
    Kolego, pompa chłodzenia w silniku pracuje prawidłowo?
    Jeśli chłodnica jest nowa, termostat wymieniony to pozostała pompa wody (uszkodzony wirnik).
    Z racji tego, że mam podobny problem to mam pytanie przy okazji - przy wizycie Alfy na warsztacie poprosiłem mechanika m. in. o wymianę pompy wody. Niestety operacja się nie udała ponieważ śruby są zapieczone a dodatkowo w jednej z nich wisi kawałek klucza, który ktoś uprzednio złamał próbując ją wymienić (nawet wiem kto). Stwierdził jednak, że jest ponoć w dobrym stanie i jeszcze pochodzi ale trochę mnie to mimo wszystko martwi. Moje pytanie brzmi - jaki mi zostaje sposób wymontowania pompy wody skoro tradycyjny sposób zawiódł?

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    Alfa Spider 3.0 V6 12v
    Postów
    286

    Domyślnie

    Cytat Napisał .Michał. Zobacz post
    ponieważ śruby są zapieczone a dodatkowo w jednej z nich wisi kawałek klucza
    Jaki to dokladnie model silnika? Wiesz które konkretnie sruby sa zapieczone i na ktore wisi kawałek klucza?

Podobne wątki

  1. Temperatura silnika
    Utworzone przez Nemiks w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 18-10-2013, 17:16
  2. Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 04-08-2013, 17:47
  3. [145] Temperatura silnika 2.0TD
    Utworzone przez Seb_S w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 16-12-2009, 07:58
  4. [33] Temperatura silnika
    Utworzone przez pipo w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 25-01-2009, 16:19
  5. Temperatura silnika?
    Utworzone przez auer73 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 21-01-2009, 17:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory