Strona 8 z 8 PierwszyPierwszy 12345678
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 80

Temat: Sprzęgło + dwumas

  1. #71
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał karol56 Zobacz post
    Witam, ja mam problem ze slizgajacym sie sprzeglem. Wna lezy po mojej stronie auto ma 175 km i 410 NM.
    Cytat Napisał Ernest Zobacz post
    Ja mam troszkę ponad 430 nm
    Niech zgadnę, hamowane na Vtech?
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  2. #72
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    PO
    Auto
    Alfa Romeo powered by @sdero - była/ Obecnie Volvo V60 CC T5 AWD
    Postów
    1,128

    Domyślnie

    Stawiam czteropak:-D

  3. #73
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa Romeo 159 Sedan 1.9 190 KM & 430 nm
    Postów
    294

    Domyślnie

    Przykro mi nie zgadliście nie chodzi o Vtech, tam bym się na pewno nie wybrał czytając opinie z neta.
    Chodzi o to, że na zwykłej hamowni zawsze moment obrotowy będzie nieco przekłamany (wyższy) tym bardziej jeśli moment przed chipowaniem był większy niż seryjnie. Porównując z wynikiem z hamowni maha moment obrotowy różni się nawet około 10 %. Dlatego nie sugerujcie się, że wam moment po chipie wyszedł "za duży". Podobno 1.9 jtdm nie da się wyżej podkręcić niż 410 nm bo wyskakują błędy - podobno.
    Sprzęgła nam się slizgają bo były zużyte a zwiększenie momentu obrotowego tylko dokończyło ich żywotność. Także zakładajcie nowe sprzęgło, z dwumasem nie ma co się śpieszyć, nawet gdy stuka, puka. Może się skończyć za 3 km a może za 50 tys. km Tego nikt nie wie.
    Ostatnio edytowane przez Ernest ; 10-06-2015 o 07:46

  4. #74
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar taczka464
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Ł
    Auto
    AR 159 1.9 8v + chip była , AR 159 TBI TI jest, Crosswagon + chip jest
    Postów
    536

    Domyślnie

    tak się czaje i czaje, u mnie przypadek jest taki: w zime na zimnym, nie zawsze - po odpaleniu słychać stukanie, jak by coś luźno się kręciło. Od paru msc nie występuje ten objaw z racji plusowych temperatur, dodatkowo w zimie słychać i czuć na pedałach chrobotanie, na biegu jałowym - obecnie nie występuje. I kolejny objaw który występuje bez względu na okres i temperaturę to nawet na biegu jałowym słychać dźwięk/stuk w momencie wyciskania sprzęgła. W czasie jazdy podczas odpuszczania sprzęgła występuje stuk i delikatne szarpnięcie - czasem zdarza się że wszystko pracuje płynnie i zero wymienionych objawów. Przebieg udokumentowane 98 tys ( przy 20 paru tys wymienione kompletne sprzęgło, czemu ? nie wiem)

  5. #75
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Randall
    Dołączył
    10 2012
    Auto
    159 1.9JTDm 16v
    Postów
    460

    Domyślnie

    Cytat Napisał taczka464 Zobacz post
    tak się czaje i czaje, u mnie przypadek jest taki: w zime na zimnym, nie zawsze - po odpaleniu słychać stukanie, jak by coś luźno się kręciło. Od paru msc nie występuje ten objaw z racji plusowych temperatur, dodatkowo w zimie słychać i czuć na pedałach chrobotanie, na biegu jałowym - obecnie nie występuje. I kolejny objaw który występuje bez względu na okres i temperaturę to nawet na biegu jałowym słychać dźwięk/stuk w momencie wyciskania sprzęgła. W czasie jazdy podczas odpuszczania sprzęgła występuje stuk i delikatne szarpnięcie - czasem zdarza się że wszystko pracuje płynnie i zero wymienionych objawów. Przebieg udokumentowane 98 tys ( przy 20 paru tys wymienione kompletne sprzęgło, czemu ? nie wiem)
    Przy 20tys sprzęgło??

  6. #76
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar taczka464
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Ł
    Auto
    AR 159 1.9 8v + chip była , AR 159 TBI TI jest, Crosswagon + chip jest
    Postów
    536

    Domyślnie

    yeep, pomyłkaprzy 13
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Bez*tytułu.gif
Wyświetleń:	352
Rozmiar:	53.6 KB
ID:	169393  

  7. #77
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Aftermarketowe koło dwumasowe wytrzymuje ok 100 000 km, to nie jest tajemnica. Ja miałem identyczny przypadek - na gwarancji przy 30 000 km wymienione kpl sprzęgło. Wymieniłem komplet ponownie przy 137 000, bo dwumasa również stukała na zimnym.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  8. #78
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2013
    Auto
    W drodze...
    Postów
    411

    Domyślnie

    Ja miałem nowe valeo i zamieniłem na ori za aso (cały komplet z aso)bo tamto valeo niby nowe a cwierkalo na na ciepłym i zimnym. Teraz będę je.reklamował. bo albo to dwumas albo sprzęgło

  9. #79
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar taczka464
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Ł
    Auto
    AR 159 1.9 8v + chip była , AR 159 TBI TI jest, Crosswagon + chip jest
    Postów
    536

    Domyślnie

    Więc co? komplecik do wymiany?;/

  10. #80
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2013
    Auto
    W drodze...
    Postów
    411

    Domyślnie

    Wymieniaj komplet.

Podobne wątki

  1. Sprzęgło czy dwumas w 1.9 JTD
    Utworzone przez SEBEK w dziale 156
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post / autor: 19-05-2017, 14:52
  2. Sprzęgło i dwumas Alfa 156 1,9 16V 140 KM
    Utworzone przez perek16 w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 07-07-2014, 06:09
  3. sprzęgło czy dwumas?
    Utworzone przez sobi112 w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 24-06-2011, 13:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory