Już niecałe dwa tygodnie więc najwyższy czas dać się sfotografować we własnej zakamuflowanej karoserii. Wszystko zgodnie ze standardami![]()
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
RWD. Króciutki przedni zwisik - baaaardzo sexy
. Upchnęli pewnie silnik za przednią osią, co znaczy, że może się toto całkiem zgranie prowadzić.
Zadziwiający jest też krótki tylny zwis przy wyraźnej bryle sedana. Dużego kufra to tam chyba nie będzie.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Wy tak poważnie o tym bagażniku? Ile razy zapakowaliście bagażnik w Alfie po zakrętkę?
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Honda CRV (służbowa)
Maserati Ghibli SQ4 '15
Ja przez rok musiałem się wozić kombiaczem - bo wózek z gondolą...
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
No, przedni zwis niczym BMW (po tylu latach...) . I zacisk hamulcowy do tyłu od osi a nie bez sensu z przodu, ale na tylnej osi już z tyłu (o ile dobrze widzę na tym zdj). Krótki kufer, długa maska - zgrabna sylwetka. Dobrze by było żeby jak najmniej kompromisów było. Zamaskowana nie rozczarowuje, to już dużo jak na Alfę z niebytu :-P
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
bardzo częstoczterech chłopa jedzie fotografować sport, każdy ma plecak + walizkę ze sprzętem... kufer prawie po dach w SW zapełniony
![]()
W życiu!Mazda to auto rodzinne, musi być duże i jest świetna do swoich celów. Alfa ma być wielkości BMW 3ki z tego co tu czytam - i dobrze, szkopy wiedzą co robią, bo wszystko większe musi gorzej jeździć - masa, hamowanie, skręcanie, no wszystko poza turlaniem się na wprost. A jak nie rodzinne tylko dla siebie, to prędzej jakieś też na M ale włoskie 3200 czy 4200 V8 można sobie sprawić
i na serwis zostanie , bo Giulia pewnie ze 200tys i to nie najmocniejsza będzie kosztować. A nie jakieś współczesne eko-cośtam z gratisowymi emozione związanymi z koniecznością odwiedzania Polmozbytów (brrrr na samo wspomnienie) i bankowymi wpadkami konstrukcyjnymi po tak długiej przerwie i bez ewolucji konstrukcji, tylko ze stworzeniem jej od zera w czeluściach bunkrów tajnego centrum konstrukcyjnego.