Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy 123456
Pokaż wyniki od 51 do 54 z 54

Temat: Dwa miesiące po zakupie- remont głowicy i turbiny

  1. #51
    Użytkownik Romeo Avatar marcingoleniow
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km
    Postów
    1,188

    Domyślnie

    Chłopaki spoko. To nie wina naszego kolegi z forum, że mechanik takie rzeczy opowiada. Z mechanikami z ASO tak jest, że oni mają przykazanie i tak ich uczą, że mają przeciwdziałać jak klient chce usunąć dpf czy klapy czy egr. Pamiętam jak kiedyś w jednym ASO w Szczecinie pewien naprawdę dobry mechanik a właściwie właściciel tego małego ASO próbował mi wmówić że auto bez dpfa nie ma prawa jeździć. Tłumaczył, że to jak piec bez komina nie będzie miał cugu tak silnik bez dpfa nie będzie mia prawa jeździć. Ponad 3 lata śmigam szczęśliwie bez "komina" ))

    Dodano po 6 minutes:

    Jak pytałem o klapki czy je oczyścić/usunąć to usłyszałem że nie ma fizycznej możliwości żeby klapka wpadła do cylindra. Musiała by być sproszkowana , żeby przedostała się przez zawór. Nie wierzę że nie słyszeli o urwanych klapach. ... ale to już inne duże ASO. Trzeba na nich brać trochę poprawkę.
    Ostatnio edytowane przez marcingoleniow ; 08-12-2014 o 12:26 Powód: Dodano

  2. #52
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcingoleniow Zobacz post
    Przecież to właśnie przez egr idą spaliny do kolektora. Co może być bardziej gorące?
    Chodzi o to, że obecność spalin dostarczonych z powietrzem w komorze spalania skutkuje niższą temperaturą w tym miejscu - mniej powietrza, energia ze spalenia mieszanki częściowo zużywana na rozbicie NOx (czystsze spaliny). Ale jak pokazuje życie, ta teoria jest niegroźna dla praktyki zaślepiania zaworu recyrkulacji spalin To tylko jeden z eko-bubli.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  3. #53
    Użytkownik Świeżak Avatar gibson
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    szczecin
    Auto
    AR 159 SW High Ti
    Postów
    168

    Domyślnie

    Niestety mam ten sam problem bo głowica pęknięta w okolicach jednego wtrysku też do wymiany.Mam pytanie ile cię to kosztowało iczy regenerowałeś głowicę czy kupiłeś używkę jeśli tak to gdzie i za ile .Najgorsze jest to że przed kuppnem auta dałem do sprawdzenia w ASO i nic nie wykryli .

  4. #54
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał gibson Zobacz post
    Niestety mam ten sam problem bo głowica pęknięta w okolicach jednego wtrysku też do wymiany.Mam pytanie ile cię to kosztowało iczy regenerowałeś głowicę czy kupiłeś używkę jeśli tak to gdzie i za ile .Najgorsze jest to że przed kuppnem auta dałem do sprawdzenia w ASO i nic nie wykryli .
    Bo to trudno wykryć jeśli nie zrobisz np. próby na obecność spalin w płynie chłodniczym. Nie regeneruj nic, jeśli to 1.9 - lepiej kupić sprawną i całą głowicę używaną i taką obrobić.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 23-03-2009, 14:01
  2. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 05-10-2008, 00:21
  3. Remont układu napędowego - planowanie głowicy?
    Utworzone przez ciechu w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 09-04-2007, 22:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory