nie pyskuj smarkaczu :p
podjedz do mnie to ci dam 19" i se pierdykniesz runda po okolicy i ocenisz
![]()
podziękowania dla naszego dealera felg
tak wygląda grigio argento na 19 Ti
- - - Updated - - -
jeśli ktoś zainteresowany mam do sprzedania podkowy 18" w pięknym stanie z oponami lub bez będzie ogłoszenie jak zatwierdzi moderator![]()
Dokładnie. To nie rozmiar felgi, a waga koła robi różnicę. Jeśli będzie zbliżona do tego co masz teraz to w ogóle nie ma się czego obawiać.
Taka ciekawostka - moje 18 calowe koła na lato są lżejsze od oryginalnych AR 17 cali na zimę, a przy dobranych odpowiednio oponach ogólna średnica koła jest praktycznie identyczna.
Trzeba pokombinować i będzie dobrze![]()
Temat mojej Franczeski:
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...gon_goora.html
SZUKASZ NOWYCH OPON? NAPISZ PRZYGOTUJE OFERTĘ.
DYSPONUJE DUŻĄ ILOŚCIĄ OPON NOWYCH JAK I UŻYWANYCH!!
Felgi nowe i używane! dystanse każdy rodzaj !
235/40/19
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest
Zachowując szerokość i obwód koła to 225/40R19 jest najlepszym wyborem. Jeśli chcesz podwozie trochę oddalić od nierówności, zmniejszyć przestrzenie w nadkolach i mieć troszeczkę więcej komfortu to 235/40R19.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Standardem jest 235 40 19.
Masz zniszczony lakier w swoim aucie???
Chętnie pomogę
Szczegóły:
http://www.forum.alfaholicy.org/wiel...ml#post1379105
Uzyj iceman kalkulatora rozmiaru opon i zobaczysz o ile wieksza lub mniejsza w srednicy bedzie poszczegolna opona na 19" w stosunku do Twoich obecnych 18". Jak zalozysz opony o mniejszej srednicy a takiej samej szerokosci to bedziesz mial elastyczniesze auto za cene wyzszych obrotow do osiagniecia zadanej predkosci. Jak dasz wieksza to stracisz elastycznosc ale na trasie szybciej auto bedzie sie kulac z mniejsza predkoscia obrotowa silnika. Spalanie bedzie wieksze jak zalozysz wiecej niz obecne 225 no ale jak pojdziesz w 235 to nie jest przepasc. Do tego dochodzi jeszcze ciezar nowych obreczy. Moze kupisz 19 lzejsza od obecnej 18 i bedzie cacy a moze bedzie ciezsza i bedzie trzeba wiecej energii do rozpedzenia tej masy itd... Generalnie ciezko pogodzic ekodriving z checia posiadania kozackiego felunku na aucie a i idac w wiekszy rozmiar obreczy musisz byc przygotowany, ze i obrecz i guma bedzie drozsza od 18. Duze kola z definicji nie sa dla wielbicieli oszczednych aut.