Strona 3 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 79

Temat: Problem z Turbiną na A1 - help!

  1. #21
    Użytkownik Świeżak Avatar altexperte
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V oraz 166 JTD 2.4 10V
    Postów
    227

    Domyślnie

    Dpf nie mam. Silnik pracuje normalnie raczej. Może lekko głośniej.

    Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

  2. #22
    Użytkownik Ogier Avatar CubeLite
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Belgia
    Auto
    Volvo V90
    Postów
    158

    Domyślnie

    U mnie winny byl czujnik temperatury spalin.Bez turbo jechalem 500 kilometrow takze cisnij do miejsca docelowego i szukaj przyczyny.

  3. #23
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,522

    Domyślnie

    Na 80% turbina się "ukręciła" i masz N/A.

    Bez samochodu będzie to ciężko stwierdzić. Mam nadzieję ze się mylę.
    Ostatnio edytowane przez maly_777 ; 19-06-2015 o 22:00

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  4. #24
    Użytkownik Świeżak Avatar altexperte
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V oraz 166 JTD 2.4 10V
    Postów
    227

    Domyślnie

    Dzięki Panowie za zaangażowanie. Wróciłem do Łodzi na lawecie.

    Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

  5. #25
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Tomek1986
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Bristol UK
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V 150KM Lusso 2007
    Postów
    230

    Domyślnie

    Moze to i głupie, ale nikt nie zaproponował zeby sprawdzic pierwsza rzecz jaka sie nasuwa do głowy czyli czy przypadkiem nie spadł wężyk z overboosta bo mi sie tak kiedys zdażyło i objawy były identyczne, tylko ze jak otworzyłem maskę to odrazu zauważyłem ze wężyk spadł i po założeniu wszystko wróciło do normy. Zakładam jednak ze to było sprawdzone jako pierwsze i tylko głupoty pisze PP

    Pozdrawiam i zycze powodzenia w naprawie

  6. #26
    Użytkownik Świeżak Avatar altexperte
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V oraz 166 JTD 2.4 10V
    Postów
    227

    Domyślnie

    Dzięki wszystkim za pomoc.
    Niestety turbina się ukręciła bo latała za szybko.
    Czemu ? Ano nie mam DPF oraz EGR.
    Wszystko było by dobrze gdyby w puszkę po DPF panowie od tuningu który robiłem z pól roku temu włożyli jakiś katalizator o dobranych parametrach. A tak za dużo szło na turbo i przy mocniejszym obciążeniu padło.
    Szkoda bo wystarczyło wtedy zrobić porządnie a nie zapewniać że będzie ok. Tak wydał bym parę stów więcej a tak kilka tyś.

    Także do wszystkich którzy pozbywali się DPF a nie wstawili tam nic w zamian....beware!

    Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

  7. #27
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar alcapone154
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    Nad Krakowem
    Auto
    159 2.0 / ex147
    Postów
    592

    Domyślnie

    Cos mi sie wydaje ze nie masz racji z ta logika, ktos bardziej kumaty odemnie zapewne ci to wytlumaczy.

  8. #28
    Użytkownik Świeżak Avatar altexperte
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V oraz 166 JTD 2.4 10V
    Postów
    227

    Domyślnie

    Cytat Napisał alcapone154 Zobacz post
    Cos mi sie wydaje ze nie masz racji z ta logika, ktos bardziej kumaty odemnie zapewne ci to wytlumaczy.
    Chętnie poznam tą opinię. Powtarzam tylko to co twierdzi mój mechanik, a to nie pierwszy przypadek alfy 159 bez dpf który tak skończył u niego.

    Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

  9. #29
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Czarny Kocur
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 8V, Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    Postów
    428

    Domyślnie

    Cytat Napisał altexperte Zobacz post
    Dzięki wszystkim za pomoc.
    Niestety turbina się ukręciła bo latała za szybko.
    Czemu ? Ano nie mam DPF oraz EGR.
    Wszystko było by dobrze gdyby w puszkę po DPF panowie od tuningu który robiłem z pól roku temu włożyli jakiś katalizator o dobranych parametrach. A tak za dużo szło na turbo i przy mocniejszym obciążeniu padło.
    Szkoda bo wystarczyło wtedy zrobić porządnie a nie zapewniać że będzie ok. Tak wydał bym parę stów więcej a tak kilka tyś.

    Także do wszystkich którzy pozbywali się DPF a nie wstawili tam nic w zamian....beware!

    Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

    Ciekawe, chodzę właśnie koło tematu usunięcia DPF, i z tego co się dowiadywałem to raczej nie montują nic poza wspawaniem złączki w puszce po filtrze DPF? Czy taki katalizator w dieslu koniec końców się nie zapcha? Swoją drogą przygotowany byłeś do diagnozy po mistrzowsku, jak nic świetna anegdota przy piwie będzie

  10. #30
    Użytkownik Świeżak Avatar altexperte
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V oraz 166 JTD 2.4 10V
    Postów
    227

    Domyślnie

    Cytat Napisał Czarny Kocur Zobacz post
    Ciekawe, chodzę właśnie koło tematu usunięcia DPF, i z tego co się dowiadywałem to raczej nie montują nic poza wspawaniem złączki w puszce po filtrze DPF? Czy taki katalizator w dieslu koniec końców się nie zapcha? Swoją drogą przygotowany byłeś do diagnozy po mistrzowsku, jak nic świetna anegdota przy piwie będzie
    Właśnie to mnie zastanawia i dlatego też nie protestowałem gdy wycinano mi DPF, wyłączano a potem nic nie wstawiano w zamian.

    Nie zapycha się ponoć bo przecież zaraz przed nim jest katalizator oryginalny i on się nie zapycha.

    Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. [159] problem z turbiną
    Utworzone przez sebol75 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 16-04-2016, 09:24
  2. [156 1.9 JTD] Czy to problem z turbiną ?
    Utworzone przez radiofm w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 22:53
  3. [159] problem z turbiną w 159...
    Utworzone przez Daniel159 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 30-12-2014, 21:08
  4. [159] Problem z turbiną ?
    Utworzone przez gaco2ouf w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 08-03-2014, 10:18
  5. Problem z turbiną
    Utworzone przez scorpion_71 w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 06-06-2013, 15:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory