marian jak zawsze szczerze![]()
marian jak zawsze szczerze![]()
[C
Widzę, że moja "teoria na dobranoc" wywołała duży odzew
I o to w sumie chodziło, bo mój ulubiony wątek "Zakup 166" coś ostatnio uśpiony był
Herbig: ja to pisałem z dużym przymrużeniem oka, także nie wyciskaj ze swojej spalania ponad 12, szkoda silnika
Swoją drogą ciekawe ile będzie palił 3.0V6 biturbo z Giulii przy tych osiągach 3.9s![]()
Ostatnio edytowane przez tomaz ; 10-07-2015 o 07:24
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Tomek. Temat Pb vs lpg vs diesel to zawsze jest kij w mrowisko. A w 166 v6 vs jtd to w szczególności.
Ale przecież nikt nie jest na maszczony wyborem swojego auta. Chce to jeździ dieslem, chce to na gazie. Np Herbigowi brakuje dźwięku V6 ale i tak go nie kupi. A dla mnie diesel ma prawie same zalety ale i tak go nie kupię![]()
Dla mnie jedyna zaleta diesla jest spalanie. Co jeszcze??...mysle i nie wymyślę:p
To są tylko subiektywne wnioskikażdy wie (a raczej powinien wiedzieć) jakie są + i - obu napędów. Ale tez wszyscy wiemy że zazwyczaj to subiektywny wybór. Tak samo jak wybór marki
na szczęście 166 ma do wyboru zarówno bdb benzyny jak i diesle. A lpg to alternatywa dla chcących tanią benzynę.
Ja mam V z lpg a jeżdżę na benzynie bo robię Male trasy. Jakbym wybieral sie gdzies dalej to wtedy załączam gazora![]()
Z dobrą instalacją jedyny minus jest na akumulatorze w bagażnikuNo dobra doliczę tu jeszcze brak miejsca zapasówkę. Przy dobrej instalacji na tym kończy się lista. Montażu nie widać, różnicy w osiągach nie ma, warunkiem jest odpowiedni dobór komponentów i odpowiedni budżet na instalację.
Uprzedzając komentarze: Ciepłota spalania jest taka sama, przy dzisiejszych sterownikach nie da się zrobić świadomie za ubogiej mieszanki. Stać mnie na benzynę, nie stać mnie na oddawanie haraczu dla państwa który potem dostaną np. mniejszości narodowe albo jakieś darmozjady.
Btw. relacja ceny LPG do PB chyba nigdy nie była jeszcze tak korzystna, prawie 3x różnica w cenie.
Co by nie gadać na diesla, to te w 166 naprawdę robią świetną robotę. Gdyby im zafundować taki wydech jak ma diesel w nowym Ghibli, to pewnie jeszcze mniej V6 by jeździło.
Często jest tak, że trawa u sąsiada bardziej zielona
Kaac się przejechał V6 i teraz o niej myśli. Ale powiem szczerze, że mi się też jego JTDM podobało - pierwsze wrażenie mega pozytywne. Z czasem pewnie ujawniają się wady w obu przypadkach. Każdy z tych silników ma IMO po jednej wielkiej zalecie: diesla można chipować, a V6 brzmi. Ubolewam tylko nad automatem, bo w obu przypadkach mógłby być mocniejszy (wytrzymywać większy moment), no i szkoda, że JTD nie łączyli z ZF - jednak trwalsze są...
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ja śmigam na pb bo nie ufam mojej instalacji . To co zobaczyłem pod maska wola o pomstęwszystko walnięte na pokrywę zaworów, szpetne i do tego jakiś pelen finezji gazor wbil sie w kolanka co aż boli od samego patrzenia. Do tego nie równo chodzi na gazie wiec wole najpierw zrobić jak należy i dopiero śmigać. Jak znajdę foty na Tel to się pochwalę jak wygląda
![]()
Ostatnio edytowane przez sneijder ; 10-07-2015 o 08:43
Oo proszę. Aż maskę wstyd otwierać![]()