Albo zamiana z kimś kto chce założyć podwójny wydech a ma pojedynczy;-) zostaje tylko kwestia lakierowania.
Pozdrawiam
Albo zamiana z kimś kto chce założyć podwójny wydech a ma pojedynczy;-) zostaje tylko kwestia lakierowania.
Pozdrawiam
Jest to zaślepka, sęk w tym, że po jej wywaleniu otwór w zderzaku jest dużo większy od tego z lewej strony. Większość jak ma zaślepkę, właśnie w niej wycina otwór na wzór istniejącego po lewej stronie.
To jest zaślepka i dość łatwo odpada na polskich drogach. Jak kupowałem pare gratów do mojej to dorzucili mi w prezencie :]
Mata szklana + żywica + szpachla i lakier czarny mat. I będziesz miał jednolicie w cenie używanego zderzaka :]
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców"
To nie jest zaślepka. Ja u siebie wycinałem ją wyrzynarką.
Jak ktos wsadzil z was dodatkowy prawy wydech to przykrecaliscie tą aluminiowa oslone termiczna z prawej strony czy wbite w to?
Ja nic nie dokładalem. Jeżdżę z ULTERem już prawie rok czasu, zrobione prawie 20tys km i żadnych problemów.
końcowy tłumki nie nagrzewa się tak jak środkowy :]
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców"
Ja też nie zakładałem tej osłony termicznej
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest
Mam w planach też zrobienie drugiego tłumika. Tylko bez "tuby" (nie wiem jak to się fachowo nazywa) na końcu tłumika. Nie wiem czy tak można i czy to nie będzie powodowało jakiś problemów. Słyszałem też zdania że jak się dokłada kolejny wydech to trzeba zmienić program w ecu bo zmieniają się jakieś tam parametry - ciśnienie gazów wylotowych czy coś w tym stylu. Ale przeczytałem cały wątek i nie zauważyłem żeby ktoś grzebał w komputerze. Dokładamy rurę i to wszystko? Cena dedykowanego tłumika zaporowa ( http://www.vmaxzone.pl/index.php?s=1...d_id=93766&p=2 )
Chcę zrobić trójnik w tym miejscu (taka jak na załączonym profesjonalnym rysunku technicznym)
![]()
Ostatnio edytowane przez awj1 ; 25-12-2015 o 12:00
Na parkingu przed hipermarketem. Rodzina pakuje zakupy do pancerwagena. Dziecko, chłopiec około 5-6 lat:
-Mamo co to za auto?
-Przeczytaj. Na rejestracji jest napisane
-A-L-F-A R-O-M-E-O. Dlaczego muszę jeździć VW albo Audi?
Matka patrzy na ojca, a ojciec na mnie.
Mina ojca BEZCENNA !!!
Ja mam tak zrobione i nie robiłem nic z komputerem. Nie słyszałem też, żeby ktoś tak robił. Może w butach z mocą powyżej 250 KM to ma sens.
Jedynie co, to teraz słyszę bardziej jakby zawór upustowy przy puszczeniu gazu. Słychać to jakby turbo benzynę [emoji23]
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest