Uproszcze Twoje pytanie - czy chodzi Ci o sondę precat głowicy bliższej zderzaka?
Mam taki silnik wiec sprawdzę w niedziele.
Uproszcze Twoje pytanie - czy chodzi Ci o sondę precat głowicy bliższej zderzaka?
Mam taki silnik wiec sprawdzę w niedziele.
Chodzi mi o sondę precat głowicy od strony grodzi, widać ją po nachyleniu się. Jeżeli możesz sprawdź ją. Będę zobowiązany.
W pon wieczorem idpisze
U mnie kabel od tej sądy idzie do puszki bliżej zderzaka.
Dziękuję. Jednak mes się nie mylił a instrukcja serwisowa właściwie opisuje wymianę. Teraz mam pewność, biorę się do roboty.
Minął miesiąc, więc czas na podsumowanie testów.
Po zamianie przewodów wszystko wróciło do normy, błędów brak. Autko jak jest w fazie rozgrzewania pracuje idealnie, potem jest też jakby żwawsze i mniej pali . Co ciekawe problem z grzałką sondy też nie istnieje, widocznie jakoś ECU się z tak podpięta sondą nie mógł dogadać. Nowa sonda została na zapas.
Odpowiedź na pytanie postawione w pierwszym poście brzmi TAK, alfa pojedzie w miarę poprawnie z tak pochrzanionymi przewodami (super odporne autko na głupotę).