- nie ma takiej mozliwości, możliwe że Examiner robi to inaczej, przy programowaniu kluczy robi virgin z ECU i dopiero potem programuje klucze. to by wyjasniało sprawę dlaczego nie potrzebuje CODE (chociaz nie bardzo w to wierzę, poniewaz byłoby to ewidentne naruszenie polityki bezpieczeństwa ochrony auta, ale ... )Sugerujesz, że może odbyć się rozruch bez opcji sprawdzania zgodności ECU i BC?
- zamieszczone zrzuty , to zrzuty z odczytanego flasha / eepromu z BC AR 147 TS, widac numry kluczy, ilośc zaprogramowanych pilotów oraz zablokowane klucze.
- flash sie odczytuje poprzez złacze OBD lub jesli sie ma wyciągnięty BC na stole poprzez programator.
- taka sama procedura jest dla odczytu ECU, ale to już chyba wiesz, dla ciekawskich załączam podłączenia programatora do BC od 147 TS.
- tak, to jest normalna procedura, która potem prosi o wyjęce klucza i włozenie kolejnego klucza do zaprogramwania BC.Czy w trybie code on, w MAR można programować klucze?
- posiadane , nie włożone klucze, podczas procedury programowania, przechodzą bezpowrotnie do kluczy zablokowanych, tzw. zaginionych.