Na allegro sa komplety 3 tulei ( 2 na wahacz plus zwrotnica ) taniej niz pojedynczo na alle. Kupisz kmplet i masz tam co jest potrzebne
Na allegro sa komplety 3 tulei ( 2 na wahacz plus zwrotnica ) taniej niz pojedynczo na alle. Kupisz kmplet i masz tam co jest potrzebne
Im dalej w las tym ciemniejNa tej aukcji piszą to co mówiłem że są 2 rodzaje: http://allegro.pl/alfa-166-tuleja-wahacza-tylnego-dolnego-fi-45-i5504241994.html Znalazłem komplet:http://allegro.pl/tuleja-wahacza-tyl...556953467.html tylko też nie zabardzo wiem gdzie to produkowane. Sam handluję trochę częściami i tylko IC ma tuleje ale TEDGUM'u i wiąż nie wiem jaka powinna być na krótkim razmieniu
Pozatym tuleja na zwrotnicy ma przejechane 6-8kkm więc raczej jej nic nie będzie z pozostałymi dwoma się pogodziłem że muszą iść nowe z racji tego magika co to montował
Na tej pierwszej aucji co podałeś to mi wygląda na tuleje pływającą co idzie w zwrotnicę a nie wahacz. W wahacz pływające robi tylko Tetgum wiec innej firmy nie znajdziesz.
Ostatnio edytowane przez Łukasz 166 ; 21-07-2015 o 10:54
Jest Peugeot 406 Coupe 2002r 3.0 V6
Była Alfa Romeo 166 2002r. 2.4 JTD
Była Vectra B 2000r 2.0 DTI
Była Vectra A 1993r 1.8 B+G
Te z drugiego linku nie wyglądają na tedgum (patrz pudełko) ale nawet w kat tedguma http://tedgum.pl/pl/katalog.html podane są 2 rodzaje na krótkie ramie
Ja właśnie jestem po remoncie tylnego zawieszenia. Na krótsze ramię(to mocowane do belki) idzie pływająca, a na dłuższe idzie metalowo gumowa. Ja po prostu w to miejsce dałem poliuretan bo tulejki tedgum to jak dla mnie szkoda tylko roboty i kasy na to. Wiem ze zapewne znajdą się przeciwnicy poliuretanu ale jak dla mnie to jest lepsze rozwiazanie od tedguma. Na dolny wahacz dwie z poliuretanu, w zwrotnice trw, górne wahacze trw, łączniki meyle hd, gumy stabilizatora trw, no i oczywiscie regeneracja belki na gumach lemfordera, do tego przesuniecie mocować górnego wahacza bo się cofnęło.
Ostatnio tez robiłem tył. Na szczęście tylko banan. Może kiedyś bym się zastanawiał nad pu zamiast pływającej, ale widząc jak wahacz pracuje nie mieści mi się w głowie żeby tam pchać zwykłą tuleje.
Wiem, że dużo osób tak robi, jeździ i sobie chwali. Nie mam nic do tego.
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
Dokładnie taką samą decyzję podjąłem, głównie po tym jak zobaczyłem wahacz pracujący w mocowaniu. On jest tam tak przekoszony że nie zdecydowałem się na sztywne PU.
W moim przypadku były do roboty gumy w belce, lewy banan, pływające i drążki do zbieżności, ale po rozebraniu wszystkiego na części postanowiłem wymieniać wszystko żeby za poł roku tego nie rozbierać. Wyszła ładna suma ale będzie z tym spokój na długi czas