Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Temat: Wygłuszenie 156 (maska i inne)

  1. #1
    heliogabal
    Gość

    Domyślnie Wygłuszenie 156 (maska i inne)

    Ponieważ dźwięk 1.9 jtd mnie doprowadza do białej gorączki, zakupiłem trochę mat żeby coś z tym zrobić.

    GMS 07 proliner, GMS 03, GMS 10.

    10 i 7 planuję maskę wygłuszyć, resztą na razie gródź od środka i bagażnik. Tylko kurka.. to GMS 10 to w ogóle działa? To jakaś gąbeczka z warstwą alu jest, testowałem to na młynku do kawy i tłumienie dźwięku IMO kiepskie raczej. Produkty innych firm będą porównywalne? Hood linery konkretnie.

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Woda83
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 V6
    Postów
    353

    Domyślnie

    Maskę sobie odpuść, bo masz fabryczne wygłuszenie. Wygłuszenie grodzi to najlepszy sposób na zmniejszenie hałasów(tędy idzie najwięcej hałasu), z tym że czeka Cie kupa roboty

  3. #3
    heliogabal
    Gość

    Domyślnie

    Na masce nie mam wygłuszenia. Owszem, leży takie zabawne coś na silniku, ale skoro już kasę wydałem to równie dobrze mogę maskę wygłuszyć.

    Tylko za diabła nie wiem jak przykleić tego GMS 07 proliner. Ta warstwa szarego butylu czepia się papieru na którym to jest ułożone i nie idzie tego oderwać. WTF?

    Co do grodzi to masz rację, trochę mnie ilość pracy przeraża. Z drugiej strony są tam miejsca nawet bez rozbierania czegokolwiek widoczne i gołe, w okolicy pedałów np.

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Oswiecim
    Auto
    BMW
    Postów
    571

    Domyślnie

    Nie chcę cię wprowadzać w błąd ale w AR 156 CrossWagon silnik był cały dookoła w takiej dodatkowej plastikowej osłonie (przynajmniej tak kojarzę kilka widzianych modeli). Dalej nadkola - zarówno blachy jak i te plastikowe (będzie trochę ciszej od kół). Za silnikiem, przed wycieraczkami jest taka poprzeczna uszczelka. Ona po bokach chyba nie zapewnia szczelności komory - można to zrobić. Osłona pod silnikiem też coś Dalej gródź ale tutaj jest 'rzeźba'.
    Oklejenie maski niewiele da - znaczy przechodnie będą mieli trochę ciszej

    pzdr,
    ap2

  5. #5
    heliogabal
    Gość

    Domyślnie

    No tak, komora silnika jest przykryta czarną osłoną, po całości (z wyjątkiem plastikowej osłony samego silnika), ale maska goła.

    Osłona pod silnikiem jest.

    Co do grodzi to jak patrzę na tutoriale z fotkami z demontażu to mi słabo. Ale może wystarczy ściągnąć samą deskę i jakieś tam dojście będzie? Nie mam ochoty na wyciąganie nagrzewnicy i reszty.

    W ogóle to mogli to zrobić w serii jakoś sensownie, a nie żeby człowiek musiał rzeźbić w callais teraz. Skóra i drewno a hałas jak w jelczu.

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar supa_adam
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Gtv Sport Limited Edition 2002, 156 SW 2.4 JTDm, GT 3.2
    Postów
    1,419

    Domyślnie

    Czym zamierzasz przytwierdzić maty do spodu maski? Trochę gorąco tam w środku...

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał heliogabal Zobacz post
    No tak, komora silnika jest przykryta czarną osłoną, po całości (z wyjątkiem plastikowej osłony samego silnika), ale maska goła.

    Skóra i drewno a hałas jak w jelczu.
    Kup sobie wygłuszenie od zwykłej 156 i zamontuj na kołkach do maski.
    Natomiast nie wiem czego się spodziewałeś po silniku Diesel'a, wałach, dyferencjałach, większych kołach itd? To musi generować większy hałas. Przejedź się A4 quattro TDI albo octavią 4x4 z tych roczników, to docenisz gładki pomruk JTD

  8. #8
    heliogabal
    Gość

    Domyślnie

    To nie wały i dyferencjały generują najwięcej hałasu, nie mówimy o poldku. Zresztą miałem już auto AWD, hałas tego o czym piszesz jest IMO zaniedbywalny.

    Ta mata jest dedykowana do maski, więc założyłem że wystarczy przykleić. Waży zresztą tyle co nic...

    Może taniej by było w zatyczki do uszu zainwestować

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Ta mata jest na specjalnych kołkach. Cena 8 sztuk w ASO to około 20-25 zł. Kiedyś potrzebowałem 3 sztuki to musiałem kupić 8 bo tak je pakowali wtedy.
    Ja miałem kilka 156 1,9 JTD i jedynie podczas jazdy w korkach przeszkadzał trochę dźwięk silnika.

  10. #10
    heliogabal
    Gość

    Domyślnie

    Mnie przeszkadza powyżej 2krpm. Może z silnikiem coś nie tak jest? Wtryskiwacz co najmniej jeden do regeneracji, ale czy to by tak wpłynęło na poziom generowanego hałasu?

    Co do maty to pisałem o tym wynalazku "GMS 10 hood liner". Taka gąbeczka z folijką aluminiową i wsparciem marketingowym.

Podobne wątki

  1. [159] KUPIĘ CZARNE: MASKA, ZDERZAK, P.BŁOTNIK i inne
    Utworzone przez biscand w dziale Kupię części
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-01-2015, 09:15
  2. [159] Szerokość szczelin zderzak/maska i maska/błotnik
    Utworzone przez michal-ar1 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-06-2012, 09:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory