Po prostu szukaj. Ale Ty masz normalne 3,0V6 cf3. Nie powinno się to niczym różnić od przedlifta cf3. Spytaj rafal0717, albo QBA.
Po prostu szukaj. Ale Ty masz normalne 3,0V6 cf3. Nie powinno się to niczym różnić od przedlifta cf3. Spytaj rafal0717, albo QBA.
CF3 to CF3przed i po lifcie jest to samo, w poilifcie masz już tylko automat.
Co do listwy tego nigdy też nie robiłem ale nie da się jej wykręcić razem z podstawą ?
Na poszczególnych aukcjach wyszczególniają do jakiego rocznika pasują wiec wolalem spytac.
Zalej sobie uszczelnienie wtrysku wcześniej czymś penetrującym z góry i wyjdzie bez problemu, czerwone wtryski w 3.0 CF3 to te same wtryski które są od zawsze w 3.2 stosowane w 147/156GTA i GT 3.2.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Może i da się listwę z podstawą wykręcić ale po pierwsze listwy i wtryski przeszkadzają w dostępie do śrub (umęczysz się) a po drugie podstawki to tak o sobie nie odejdąja swoje same (z ogołoconą resztą) miałem problem "oderwać". Ja wszystkie uszczelki na dolot robiłem z materiału uszczelkowego. Kupujesz formatkę A4 jedną czy dwie takiego materiału za kilka złotych i wycinasz wszystko. Ja po lakierowaniu i czyszczeniu silnika wszystko zrobiłem na takie uszczelki. Na sylikon w gruncie rzecz biorąc też można. Profesjonalnie to nie będzie wyglądać ale funkcję swoją spełni.
Przy montażu LPG kupiłem oryginalne z ASO i cena nie była jakaś straszna.
Ja też nie kupiłem tego w metropolii tylko zamówiłem na alegroszu
- - - Updated - - -
tu masz
http://allegro.pl/gambit-af-oil-material-na-uszczelki-gr-0-5-mm-i5546533465.html