Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 57

Temat: Wtryski Alfa 166 3.0V6

  1. #41
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Po prostu szukaj. Ale Ty masz normalne 3,0V6 cf3. Nie powinno się to niczym różnić od przedlifta cf3. Spytaj rafal0717, albo QBA.

  2. #42
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gennosuke
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    AR 156 1.9 JTD CF2, AR 156 1.8 TS CF2, AR 166 3.0V6 CF3
    Postów
    696

    Domyślnie

    CF3 to CF3 przed i po lifcie jest to samo, w poilifcie masz już tylko automat.

    Co do listwy tego nigdy też nie robiłem ale nie da się jej wykręcić razem z podstawą ?

  3. #43
    Użytkownik Romeo Avatar sneijder
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Lubuskie -Jasień/Żary
    Auto
    AR 166 FL, 3.0V6 sportronic-LPG, AR 159 1.9 JTDm 16v 180KM , Była-AR 166, 2.4 JTD 175KM, 2004r
    Postów
    443

    Domyślnie

    Na poszczególnych aukcjach wyszczególniają do jakiego rocznika pasują wiec wolalem spytac.

  4. #44
    Użytkownik Romeo Avatar sneijder
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Lubuskie -Jasień/Żary
    Auto
    AR 166 FL, 3.0V6 sportronic-LPG, AR 159 1.9 JTDm 16v 180KM , Była-AR 166, 2.4 JTD 175KM, 2004r
    Postów
    443

    Domyślnie

    Cytat Napisał gennosuke Zobacz post
    CF3 to CF3 przed i po lifcie jest to samo, w poilifcie masz już tylko automat.

    Co do listwy tego nigdy też nie robiłem ale nie da się jej wykręcić razem z podstawą ?

    Właśnie...byc może sie da. Musze sprawdzić. Nie wpadłem na to:p...tylko na bank będę musial zmienić uszczelki pod baranki:/orientujecie sie ile taka przyjemność...czy można na silikon dać?

  5. #45
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Zalej sobie uszczelnienie wtrysku wcześniej czymś penetrującym z góry i wyjdzie bez problemu, czerwone wtryski w 3.0 CF3 to te same wtryski które są od zawsze w 3.2 stosowane w 147/156GTA i GT 3.2.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  6. #46
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Może i da się listwę z podstawą wykręcić ale po pierwsze listwy i wtryski przeszkadzają w dostępie do śrub (umęczysz się) a po drugie podstawki to tak o sobie nie odejdą ja swoje same (z ogołoconą resztą) miałem problem "oderwać". Ja wszystkie uszczelki na dolot robiłem z materiału uszczelkowego. Kupujesz formatkę A4 jedną czy dwie takiego materiału za kilka złotych i wycinasz wszystko. Ja po lakierowaniu i czyszczeniu silnika wszystko zrobiłem na takie uszczelki. Na sylikon w gruncie rzecz biorąc też można. Profesjonalnie to nie będzie wyglądać ale funkcję swoją spełni.

  7. #47
    Użytkownik Romeo Avatar sneijder
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Lubuskie -Jasień/Żary
    Auto
    AR 166 FL, 3.0V6 sportronic-LPG, AR 159 1.9 JTDm 16v 180KM , Była-AR 166, 2.4 JTD 175KM, 2004r
    Postów
    443

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Zalej sobie uszczelnienie wtrysku wcześniej czymś penetrującym z góry i wyjdzie bez problemu, czerwone wtryski w 3.0 CF3 to te same wtryski które są od zawsze w 3.2 stosowane w 147/156GTA i GT 3.2.

    Nic się nie stanie jak psiknę tam wd40?jak dostanie sie do komory?...czyli mogę brać wtrysku nawet z przed fl? Z 2.5 są takie same?

  8. #48
    Użytkownik Romeo Avatar sneijder
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Lubuskie -Jasień/Żary
    Auto
    AR 166 FL, 3.0V6 sportronic-LPG, AR 159 1.9 JTDm 16v 180KM , Była-AR 166, 2.4 JTD 175KM, 2004r
    Postów
    443

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Może i da się listwę z podstawą wykręcić ale po pierwsze listwy i wtryski przeszkadzają w dostępie do śrub (umęczysz się) a po drugie podstawki to tak o sobie nie odejdą ja swoje same (z ogołoconą resztą) miałem problem "oderwać". Ja wszystkie uszczelki na dolot robiłem z materiału uszczelkowego. Kupujesz formatkę A4 jedną czy dwie takiego materiału za kilka złotych i wycinasz wszystko. Ja po lakierowaniu i czyszczeniu silnika wszystko zrobiłem na takie uszczelki. Na sylikon w gruncie rzecz biorąc też można. Profesjonalnie to nie będzie wyglądać ale funkcję swoją spełni.
    Na mojej dziurze to ja takiego czegos nie dostane na bankprędzej sylikon. Uszczelki drogie są?

  9. #49
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gennosuke
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    AR 156 1.9 JTD CF2, AR 156 1.8 TS CF2, AR 166 3.0V6 CF3
    Postów
    696

    Domyślnie

    Przy montażu LPG kupiłem oryginalne z ASO i cena nie była jakaś straszna.

  10. #50
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Ja też nie kupiłem tego w metropolii tylko zamówiłem na alegroszu

    - - - Updated - - -

    tu masz
    http://allegro.pl/gambit-af-oil-material-na-uszczelki-gr-0-5-mm-i5546533465.html

Podobne wątki

  1. Alfa i lejące wtryski ?
    Utworzone przez Pawel8513 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-09-2013, 23:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory