Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Temat: Problem z elektyką - 156

  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Może tak być ze body dostalo. Ściągnij sobie elerna tam masz wszystkie schematy.

    Sam teraz bujam się z problemem z body bo wydymilo mi scalaka od migaczy. Po wyłączeniu zapłonu świecily cały czas.

    Kupiłem drugie body scalaka wymieniał mi kolega i problem z kierunkami się rozwiązał ale pojawiły się nowe. Nie pracuje pompa paliwa w baku, komp nie widzi komputera ABS mam błąd na szynie cana i światła mijania swieca się po podaniu zapłonu.

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gennosuke
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    AR 156 1.9 JTD CF2, AR 156 1.8 TS CF2, AR 166 3.0V6 CF3
    Postów
    696

    Domyślnie

    Wiedzmaak ale Ty masz 147 tam chyba wszystko idzie po szynie CAN, w 156 jest inaczej ale niech ktoś znający tema się wypowie.

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Co nie zmienia ja faktu ze elerna możesz sobie ściągnąć. Napewno Ci pomoże.
    U mnie światła sterowane są przez body także narazie na nim skupiam swoją uwagę
    Ostatnio edytowane przez wiedzmaak ; 29-07-2015 o 10:15

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2014
    Auto
    AR 156 1,9 JTD
    Postów
    26

    Domyślnie

    No właśnie. Muszę przestudiować schematy połączeń. Może jest jakiś oddzielny bezpiecznik do body. A może przełącznik, który się odpala po przekręceniu zapłonu. Ale to nie wyjaśniałoby radia. Poległem na wykręcaniu go z obudowy. Mało miejsca, jeszcze mniej narzędzi. Odkręciłem 1 śrubę ale jest jeszcze jedna i to dość głęboko. Jutro poruszę znowu temat.
    Najdziwniejszy jest fakt że alfa wgl nie żre prądu w tej chwili.
    Dziwi mnie też czemu nie mogę podłączyć się przez obd. Mierzyłem tam napięcia. Są na 3 pinach: 12,11,10 V więc teoretycznie coś powinienem zdziałać. Komputer mógłby wiele powiedzieć.

    No i przede wszystkim schematy połączenia body. Może któryś kabel się upalił przy tym module. Jak uda mi się go wyjąć to rozłożę go i podeśle fotki płytki.

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Daj znać co i jak.

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2014
    Auto
    AR 156 1,9 JTD
    Postów
    26

    Domyślnie

    Wyjąłem skrzynkę bezpieczników, sprawdziłem ją dokładnie - wydaje się ok. Co najdziwniejsze znalazłem przepalony bezpiecznik (jednak) oznaczony "servizi" - "service". Są 2 w dolnym rzędzie. Przepalił się pierwszy od lewej. Niby odpowiada za elementy u mnie szwankujące ale także za oświetlenie wewnątrz pojazdu. Co u mnie działało. Dziś to jeszcze sprawdzę jak dobiorę się do body. (Na początku myślałem że ta skrzynka od tyłu to body ale jednak nie ). Zapewne jest po lewej stronie od niej. Zaraz ją wyjmę.

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2014
    Auto
    AR 156 1,9 JTD
    Postów
    26

    Domyślnie

    Panowie. Dobre wieści! Winien był bezpiecznik (nie wiem jak mogłem go przeoczyć, pewnie to przez pośpiech i nerwy). Wszystko działa jak należy.
    Dziękuje za każdą odpowiedź w temacie i chęć pomocy.
    Szczególnie Tobie Wiedźmaak i jednocześnie życzę powodzenia z Twoim problemem.

  8. #18
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    No to fajnie ze to taka piedoła. Ja swój problem tez juz ogarnąłem. Źle włożyłem jedna wtyczkę. Efekt składania auta przy latarce z telefonu. Bella śmiga.

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2014
    Auto
    AR 156 1,9 JTD
    Postów
    26

    Domyślnie

    No to się cieszę. Ja to wszystko u mnie wyjmowałem po nocach przy świetle księżyca i oświetlenia wewnętrznego Czyli nic nie widać. Najgorzej było z wtyczkami z tyłu. Nie dość że nic nie widać to one takie oporne w wyjmowaniu. Całe szczęście że chociaż były różnych rozmiarów. Bo też bym się pomylił

    Aktualnie wszystko mam ok ale ten brzęczyk tj. urządzenie zapewne od wlotów powietrza, które słychać po przekręceniu kluczyka i po zgaszeniu samochodu strasznie długo chodzi. Coś jest nie tak. Możliwe że kable od wyświetlacza są temu winne? Może gdzieś przeszkadzają?

  10. #20
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Obstawiam ze poprostu długo klapy długo ustawiają się do swojego stanu przy wyłączonym zasilaniu a wcześniej na to uwagi nie zwracales

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 21-02-2015, 10:52
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 16:41
  3. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-04-2014, 16:03
  4. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-03-2014, 18:18
  5. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 04-09-2012, 18:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory