Strona 37 z 46 PierwszyPierwszy ... 2728293031323334353637383940414243444546 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 361 do 370 z 453

Temat: [147] Dobór sportowego zawieszenia, felg, opon

  1. #361
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ŁukaszALFAlow
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Chrzanów/Regulice
    Auto
    159 1.9 jts, 156 1.9 jtd SP1
    Postów
    400

    Domyślnie

    Cytat Napisał Camey Zobacz post
    ŁukaszV6 skąd masz info, że TA jest składany w DE?? Wg moich informacji w Niemczech jest/był tylko pakowany. A ten TUV to nic nie znaczy bo znajdziesz do nawet na żarówkach "Turbo nitro xenon exclusive blue". TUV nie jest certyfikatem jakości.
    informacje mam od chłopaka który siedzi w gwintach juz pewien czas jeździ i sprzedaje, zresztą nie tylko od niego i dzięki tym opinią kupiłem ta-technix, jak pisze drugi rok nie mogę tego "chinola" zajechać, nie śmigałeś, smigacie na tym gwincie to plotek nie piszcie i nie wszystko poniżej 3000 jest złe , co prawda nie jest to amortyzacja na poziomie kw ale za ta cene nie jest żle, a co do atestu to na rynek niemiecki musi mieć atest tuv na polski nie jest wymagany dlatego tu tyle chińskiego mts-a

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał drift-r Zobacz post
    Z MTSem tez chyba jakiś papierek z TUVem dostałem. Trzeba również to rozróżnić, że do różnych aut te firmy robią zawieszenia nie w jednakowy sposób. Pisał kiedyś o tym Mapet, który sprzedaje tego od groma.
    to ciekawe, bo mts na rynku niemieckim nie ma, mts to nawet nie jest firma która produkuje ona tylko dystrybuuje zawieszenia przychodzą z chin dostają nalepkę i tyle.

  2. #362
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzesk Zobacz post
    Zamówiłem B14 pss, będzie po weekendzie
    Nieźle [emoji106]

  3. #363
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Camey
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa 156 V6
    Postów
    494

    Domyślnie

    Łukasz co tego Niemieckiego rodowodu TA mógłbym dyskutować ale tak pisane było wyżej czego teraz nie robią w chinach.

    A co do tego czy jeździłem to założyłem już parę amorków i gwintów nie tylko w Alfach i zawszę to co zrobiłem sprawdzam na drodze. Czy takie TA czy MTS od razu się wyleje nie wiem bo jak to obecnie bywa wszystko zależy od danego egzemplarza. Jeden kupi i wyleje mu się na pierwszym progu zwalniającym a drugi przeturla się ładnych parę kilometrów i będzie cacy. Drifter jest tu doskonałym przykładem. Ja osobiście wymieniałem raz uszkodzonego MTSa choć uważam że jest on lepiej wykonany niż TA.
    Ja się czepiam pracy obydwu produktów o czym dyskutowałem z Drifterem pare postów wyżej. Osobiście nie kupiłbym żadnego z tych wyrobów nie ze względu na to gdzie je zlepili ale ze względu na to jak pracują. Na to że dają poczucie pewności i bezpieczeństwa niczym odbezpieczony granat w majtkach. Jeżeli na nich jeździcie i jesteście zadowoleni spoko. Widocznie macie większe cojones a mi brakuje odwagi i mam hemoroidy. Poza tym szkoda mi trochę kasy na to by kupić zwiechę na której będę musiał jeździć wolniej.

  4. #364
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Cytat Napisał Camey Zobacz post
    Ja się czepiam pracy obydwu produktów o czym dyskutowałem z Drifterem pare postów wyżej. Osobiście nie kupiłbym żadnego z tych wyrobów nie ze względu na to gdzie je zlepili ale ze względu na to jak pracują. Na to że dają poczucie pewności i bezpieczeństwa niczym odbezpieczony granat w majtkach. Jeżeli na nich jeździcie i jesteście zadowoleni spoko. Widocznie macie większe cojones a mi brakuje odwagi i mam hemoroidy. Poza tym szkoda mi trochę kasy na to by kupić zwiechę na której będę musiał jeździć wolniej.
    Lepiej sie tego nie da ujac.



    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  5. #365
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ŁukaszALFAlow
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Chrzanów/Regulice
    Auto
    159 1.9 jts, 156 1.9 jtd SP1
    Postów
    400

    Domyślnie

    ja tylko chce powiedzieć ze ta-technix a mts to inna pólka ,osobiście też miałem krótką przyjemność na mts jeździć, krótką bo po 3 miesiącach wylały, ta -technixy miałem w paru autach i było spoko ,i nie wydaje mi sie że jeżdżę na granacie, no ale ja mam gwiny za 1500 wiec sie nie znam, jak bym miał kw za 5000 to bym był kozak , ja zakończę ten temat bo wam i tak nikt nie przegada tylko czemu wieszacie koty na tym technixie jak wam przeszkadza jego prosta praca to odpuście sobie komentarze, a nie odrazu takie hejty i nie wydaje mi się za na takim zawieszeniu śmigałeś przecież to takie prymitywne hehe koniec.

  6. #366
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    chyba się zajmujesz sprzedażą tego, bo nikt rozsądny nie jest z tego zadowolony i opinia jest wszędzie taka sama. tani badziew. tyczy się to tuningart, mts i ta technix. wszystkie są dennej jakości i nic nie oferują.

  7. #367
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ŁukaszALFAlow
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Chrzanów/Regulice
    Auto
    159 1.9 jts, 156 1.9 jtd SP1
    Postów
    400

    Domyślnie

    Cytat Napisał siewcu Zobacz post
    chyba się zajmujesz sprzedażą tego, bo nikt rozsądny nie jest z tego zadowolony i opinia jest wszędzie taka sama. tani badziew. tyczy się to tuningart, mts i ta technix. wszystkie są dennej jakości i nic nie oferują.
    tuningart to jest tańsza wersja ta-technixa, tak jak ap jest kwja nie sprzedaje tylko używam a ty tylko o tym czytasz...

  8. #368
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    nie no, przecież wiesz lepiej na czym jeździłem super.

  9. #369
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ŁukaszALFAlow
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Chrzanów/Regulice
    Auto
    159 1.9 jts, 156 1.9 jtd SP1
    Postów
    400

    Domyślnie

    miałeś gwint ta=technixa?

  10. #370
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    nie wiem dlaczego tak bronicie tego mtsa czy ta ?
    miałem KW, wsiadłem do auta znajomego z MTSem i czułem jakbym jechał na cegłach. Kompletny brak amortyzacji i sprężystości. KW miałem położone o ok 80mm i skręconą twardość na maks i wybierało znacznie lepiej niz to "coś" co nazywacie gwintem..
    Panowie od tego może zależeć życie wasze i waszych bliskich szczególnie przy takim a nie innym stanie dróg.
    A TUV czy inne papiery są tylko po to żeby se nimi dupe podetrzeć..

Podobne wątki

  1. [159] Podniesienie zawieszenia (z obniżonego sportowego do normalnego)
    Utworzone przez epsonix w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-10-2015, 13:31
  2. Alfa 147 1.9 JTDm 16V bez sportowego zawieszenia
    Utworzone przez piotrwachnik w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-01-2013, 22:54
  3. zmiana zawieszenia ze sportowego na zwykłe
    Utworzone przez asterix w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-02-2010, 16:26
  4. Zmiana sportowego zawieszenia
    Utworzone przez Carlos 1979 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 04-06-2008, 14:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory