OK, zrobiłem próbną jazdę z podpiętym komputerem. Niestety warunki wieczorem nie są tak "sprzyjające" grzaniu się, stąd też jedyne co udało nam się zaobserwować to:
temperatura max podskoczyła mi do 103 stopni. Wskaźnik temperatury w samochodzie generalnie cały czas pokazywał delikatnie poniżej 90 stopni (jedynie przy 103 stopniach drgnął delikatnie w górę). Przy 100 stopniach wentylator cały czas pracował na biegu 1 (przy 103 stopniach przegapiłem to).
Test wentylatora 1 i 2 przebiegł pomyślnie, tzn oba biegi zadziałały w teście.
Błędy, które pokazuje komputer to:
P0155 - Rezystencja grzałki 2 przed kat. (wysoka) - brak sygnału
P1155 - Rezystencja grzałki 2 przed kat. (wysoka) - niepr. sygnał
P0150 - Sygnał lambda 2 przed kat. - brak sygnału