Strona 38 z 46 PierwszyPierwszy ... 28293031323334353637383940414243444546 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 371 do 380 z 453

Temat: [147] Dobór sportowego zawieszenia, felg, opon

  1. #371
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Sebastian, przecież Łukasz pisał byś nie wnioskował o TA-Technix na podstawie MTSa a robisz to po raz kolejny.
    Ostatnio edytowane przez drift-r ; 16-08-2015 o 22:00

  2. #372
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ŁukaszALFAlow
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Chrzanów/Regulice
    Auto
    159 1.9 jts, 156 1.9 jtd SP1
    Postów
    400

    Domyślnie

    nie każdego stać na gwint kw, ja po prostu nie zgodzę sie z opinią kolegów i porównaniem ta-t do mts-a,mts to dla mnie totalna chała,kiedyś sprawdzona, ja to trochę widzę inaczej, dla ludzi jeżdżących na tak zwanej "glebie" gwint jest prawie na maxa skręcony skok tłoczyska 1 cm nie ma sensu na kw a taki ta-t to dobra opcja bo jest wytrzymały, przypuszczam ze mts nie wytrzymałby nawet 5 miesięcy

  3. #373
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    A TUV czy inne papiery są tylko po to żeby se nimi dupe podetrzeć..
    Tu się z tobą zgadzam, bo kiedyś ktoś mi opowiadał jak się robi homologację na takie rzeczy
    Ale rozmawianie o czymś czego się nie miało, jest durne. Ja kiedyś podobno zrobiłem z tysiąc kilometrów na TA- Technix, złe nie było, bo nie stałem na stacji benzynowej i nie patrzyłem co to za badziew siedzi- co już mi się zdarzało w życiu

  4. #374
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    KW miałem położone o ok 80mm i skręconą twardość na maks i wybierało znacznie lepiej niz to "coś" co nazywacie gwintem.
    To KW w jakim aucie?
    To ten MTS to był gwint?

  5. #375
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    W czarnej mialem KW.
    MTS to byl gwint.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  6. #376
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Duża była różnica w komforcie przy tym KW2 między ustawieniem max "miękko, twardo"?

    Ten gwint MTS o ile był skręcony? To zasadnicza kwestia bo przy braku regulacji twardości to przecież im niżej tym bardziej twardo.
    Ostatnio edytowane przez drift-r ; 17-08-2015 o 09:24

  7. #377
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Cytat Napisał drift-r Zobacz post
    Duża była różnica w komforcie przy tym KW2 między ustawieniem max "miękko, twardo"?

    Ten gwint MTS o ile był skręcony? To zasadnicza kwestia bo przy braku regulacji twardości to przecież im niżej tym bardziej twardo.
    Na odwrót im niżej tym bardziej miekko (mniej ściśnieta spreżyna - większy zakres pracy amora i sprezyny )

  8. #378
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Cytat Napisał drift-r Zobacz post
    Duża była różnica w komforcie przy tym KW2 między ustawieniem max "miękko, twardo"?

    Ten gwint MTS o ile był skręcony? To zasadnicza kwestia bo przy braku regulacji twardości to przecież im niżej tym bardziej twardo.
    KW var 3
    Ogromna.
    Mts byl skrecony na -60 od serii.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  9. #379
    Użytkownik Romeo Avatar RoBeRt 147
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Ostrów Wlkp./ Kalisz
    Auto
    ALFA 147 2002r.1.9JTD 8V 115KM 6b ;)
    Postów
    646

    Domyślnie

    siemka
    mam pytanko AR 147 2002 zawias Bilstein B6 i Eibach ProKit -30. Czy 225/40/17" ma ktoś u siebie? nie będzie przycierać? mam teraz standardowo 205/55/16" ale chodzi mi po głowie coś większego może nawet 18" jak się trafi ale czy takie duże nie będą ocierać? dystanse rozwiązały by problem? jakie ET przy 17 i 18 do 147?
    pozdro

  10. #380
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    225/40/18 z felgami z 18x8 et 32 tarło z tyłu
    215/45/17 z felgami 17x7.5 et 35 nie tarło
    zawias posadzony o około 50-80mm

Podobne wątki

  1. [159] Podniesienie zawieszenia (z obniżonego sportowego do normalnego)
    Utworzone przez epsonix w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-10-2015, 13:31
  2. Alfa 147 1.9 JTDm 16V bez sportowego zawieszenia
    Utworzone przez piotrwachnik w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-01-2013, 22:54
  3. zmiana zawieszenia ze sportowego na zwykłe
    Utworzone przez asterix w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-02-2010, 16:26
  4. Zmiana sportowego zawieszenia
    Utworzone przez Carlos 1979 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 04-06-2008, 14:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory