Strona 100 z 135 PierwszyPierwszy ... 5090919293949596979899100101102103104105106107108109110 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 991 do 1,000 z 1344

Temat: Usterki po 10 tys.( i wiecej) km

  1. #991
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    07 2015
    Auto
    Alfa Giulietta Sprint 150 KM
    Postów
    13

    Domyślnie

    dzięki, to że na wyświetlaczu to wiem. Tylko ten dźwięk..., miałem wrażenie że dobiegal z różnych stron, ale widać to tylko miałem złudzenie. No, to już mi się wyjaśniło.

  2. #992
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair
    Postów
    519

    Domyślnie

    Ostatnio coraz częściej pojawia mi się problem z S&S (mimo iż go nie używam). Objawem jest zmiana ikonki na wyświetlaczu z przekreślonego znaczka S&S na znaczek z wykrzyknikiem w środku. Dodatkowo po pojawieniu się wykrzyknika nie załącza się tempomat (po przekręceniu manetki tempomatu brak znaczka na tablicy wskaźników). Błąd pojawia się najczęściej po dłuższej trasie, przy jeździe miejskiej na krótkich odcinkach w zasadzie nie występuje.
    Wiem, że bez diagnostyki to wróżenie z fusów, ale być może ktoś spotkał się już z tematem?

  3. #993
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Giulietta 1.4TB Distinctive/Sport/Premium/Dach
    Postów
    480

    Domyślnie

    Podladuj lub wymien accu

  4. #994
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta Exclusive 1.4MA
    Postów
    51

    Domyślnie

    Może jeszcze nie mam 10kkm, lecz 9.5kkm... Postanowiłem dziś podjechać i zapytać o jakiś lek na skrzypienie oparcia fotela kierowcy w mojej julce. Jakież było moje zdziwienie, gdy kierownik serwisu oświadczył, iż mają informację na temat tej przypadłości, oraz że takową usterkę w fotelach z regulacją podparcia lędźwiowego likwidują przez wymianę jakiegoś mocowania... Także 1.09 podjadę na wymianę owych części w obu siedzeniach. Czyżby cicha akcja serwisowa?

  5. #995
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Żadna cicha , na pierdoły nie ogłasza się wielkiej akcji serwisowej. Procedura jest taka że jeśli klient zgłasza taki problem zostaje on usuwany za pomocą zestawu naprawczego

  6. #996
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2014
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1,4 170KM
    Postów
    3

    Domyślnie

    Cytat Napisał dwilk Zobacz post
    Dyskusja zaczyna rzeczywiscie przypominac starcie Rodziny Radia Maryja z reporterami TVN Uwaga

    Masz racje, najlepiej zrobisz, jesli sie sam przekonasz. Nie bierzesz Alfy za zone, jedynie wiazesz sie na 3-5 lat. Bedzie cie wkur*** to sprzedasz i kupisz cos innego.
    Dalsza dyskusja ogolnikowa jest po prostu bez sensu.

    Co do premium, to raczej kwestia pozycjonowania cenowego, niz jakosci wykonania. Przynajmniej w PL nie jest oferowana wersja bazowa, a po doposazeniu Astry/Golfa/Focusa do poziomu Alfy ceny robia sie bardzo porownywalne.

    Jakosc wykonczenia w srodku podobna, przy wypasionych wersjach skora AR nie ma konkurencji,
    rozwiazania techniczne podobne (systemy bezp, AFL, gadzety elektorniczne)
    design srodka - Alfa gora, ale to juz bardzo subiektywnie - co kto lubi
    Silnik (MA) - bezkonkurencyjny, moooze 2.0TSI VAG jest na tym poziomie
    Zawieszenie - podobnie, kazdy z ww. ma opcje sport, jezdzilem kazdym (oczywiscie Focus schodzacej generacji) - twardo i dosc glosno - taki urok sportu
    Uklad kierowniczy: Focus gora, Astra/Golf tak sobie, podobnie jak Alfa

    Nie bardzo rozumiem skad porownanie do A3/BMW 1, to inna polka cenowa, za te 30-40k mozna duuzo drozszych rozwiazan zastosowac.
    I zgadzam sie z Toba, Julka to swietne auto za przyzwoite, bardzo przyzwoite pieniadze. Ja zaplacilem 78 tys za samochod ze 170 konnym silnikiem (przelom lat), nie kupowalem z mysla o odsprzedazy tylko o radosci z jazdy. Teraz ma 55 tys. Ma typowe wady: w zimie rzeczywiscie zawieszenie trzeszczy, mialem i mam chwilami problem z zaciekajaca tylna klapa. Sam bede musial ja chyba naprawic bo ASO upieralo sie ze nie jest to wina uszczelki przy wycieraczce ale gumek i ciagle walczy z gumkami a na forum ew byla taka sugestia. Ale reszta ok. Jak obejrzy sie wnetrze widac ze sa tam oszczednosci. Ja o Julke (wnetrze) nie dbam a daje rade (3 lata). Mechanike ma zadbana, olej co pol roku. Sadze ze jest ok

  7. #997
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulietta 1.4 MA TCT
    Postów
    79

    Domyślnie

    Usterki do 17500 km.

    - piszczące hamulce z tyłu.
    - lusterka zewnętrzne trzęsą się bardzo przy 140 km/h
    - lusterko wewnętrzne podobnie - z tym, że od systemu wentylacji.
    - trzeszczą boczki na drzwiach przednich oraz głośniki (Bose)
    - Skrzypi podsufitka (przeszklony dach)
    - czujniki parkowania z przodu (fabryczne) po ok. 1h jazdy w deszczu piszczą sygnałem ciągłym. Są wówczas nie do zniesienia.
    - parują przednie reflektory. To zauważyłem zimą podczas deszczu. Porobiłem zdjęcia, ale wrocławskie ASO twierdzi, że tak powinno być.
    - sporadycznie problemy z odczytem muzyki z USB (uconnect 5")
    - coś zaczyna stukać z okolic bagażnika, ale jeszcze nie namierzyłem co.

    Więcej grzechów nie pamiętam.
    Nie jest tak źle, głównie drobiazgi.

  8. #998
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Cytat Napisał Arch_i Zobacz post
    Hejka,
    Moja Julka jak do tej pory sprawia się bez żadnych kłopotów. Mam tylko jeden denerwujacy przypadek: mam taki efekt skrzypienia skory przy kierownicy. Uslyszalem to pierwszy raz 3-4 dni temu. Nie wiem jak tego sie pozbyc. Gdzies o tym czytalem na forum ale nie moge znalezc interesujacego mnie watku. Moze wiecie jak temu zaradzic?
    U mnie też skrzypiało, ale jakoś mi to specjalnie nie przeszkadzało. Ale dzisiaj wymieniali mi przełączniki w kierownicy i skrzypienie ustało.

  9. #999
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Giulietta 1.4TB Distinctive/Sport/Premium/Dach
    Postów
    480

    Domyślnie

    Co do:

    - lusterka zewnętrzne trzęsą się bardzo przy 140 km/h

    Standardowa usterka, wymieniają cale lusterko w ASO.

    - trzeszczą boczki na drzwiach przednich oraz głośniki (Bose)

    Również standard, ASO da radę poprawić niemniej problem pojawia się sam co jakiś czas i sam znika. Niemniej pojawia się rzadko, wiec mnie to jakoś szczególnie nie przeszkadza

    - Skrzypi podsufitka (przeszklony dach)

    Jak na gwarancji zgłoś do ASO, przesmarują Ci prowadnice. Po prostu w momencie jak jest otwarty dach smar idealnie wiąże się z kurzem jaki dociera z zewnątrz. A że w prowadnicach są elementy plastikowe to piszczą jak mechanizm jest suchy lub zapiaszczony. Zobacz również czy Ci nie wpadło coś w prowadnice szklanego dachu lub w przestrzeń obok prowadnic. Przed smarowaniem prowadnic ( polecam pędzelek i smar litowy ) trzeba dokładnie wyczyścić prowadnice ze starego smaru.

    - parują przednie reflektory. To zauważyłem zimą podczas deszczu. Porobiłem zdjęcia, ale wrocławskie ASO twierdzi, że tak powinno być.

    U mnie też czasami widać lekkie zakurzenie od środka lampy w momencie jak świeci xenon. Chyba TTTM (czyli ten typ tak ma), nie zauważyłem aby w jakikolwiek sposób przeszkadzało to w jeździe lub rozpraszało strumień światła. Tak BTW oświetlenie ( bixenony skrętne ) w Giuliecie są znakomite.

    - coś zaczyna stukać z okolic bagażnika, ale jeszcze nie namierzyłem co.

    Sprawdź czy masz dobrze zatrzaśnięty fotel na oparciu ew. czy nie ma tam gdzieś luzu. Ew. może pukać jakiś element w kole zapasowym ( klucz, hak do holowania) lub może być ono niedostatecznie dokręcone.

  10. #1000
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Fiat Palio & Julka 1.4 MA
    Postów
    1,210

    Domyślnie

    Cytat Napisał barnio Zobacz post
    Co do:

    - lusterka zewnętrzne trzęsą się bardzo przy 140 km/h

    Standardowa usterka, wymieniają cale lusterko w ASO.
    Ja nie wiem czy moje się trzęsą...

    Ktoś może pomóc w identyfikacji przed- i po- poprawce lusterek? Przy 80-100 trochę "gwiżdżą", czy się trzęsą... Trochę tak, ale pytanie ile to trochę.

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Usterki po 100 tys.( i wiecej) km
    Utworzone przez barnio w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 65
    Ostatni post / autor: 05-05-2015, 20:03
  2. wiecej pali
    Utworzone przez FacesOfDeath w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-01-2012, 12:55
  3. [159] Wiecej mocy....
    Utworzone przez Dzixon w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-03-2011, 13:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory