Temat: Alfa Giulia- 2015

  1. #4041
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marcin_M Zobacz post
    Czy ktos wie ile jest Gulietta i Mito wsród nas procentowo?
    W dziale MiTo/Giulietta jest statystyka użytkowników
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  2. #4042
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie Alfa Giulia- 2015

    Ciekawe ilu ALFAHOLIKOW, ktorzy placza ze marka upadla, kupilo nowa Alfe z salonu i serwisuje ja tylko w ASO.

    Giulia jakaby nie byla bedzie moim kolejnym autem..
    Dlaczego? Bedzie tym samym co bmka 3-4 seri, audi a4/5 czy kia/hyundai tylko rzadziej spotykanym na drodze.

  3. #4043
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    Cytat Napisał drift-r Zobacz post
    Piszesz, że ginie już od kilku lat a jednak nie zginęła. Nawet teraz gdy jest szansa na odrodzenie marki będziesz pisał jak zawsze, że ginie.

    czytaj ze zrozumieniem
    dobrze?
    ginie legenda marki, jej unikalność
    być może marka przetrwa, zrobią te nowe modele ale jedynym celem ich budowy jest zysk
    dlatego masz bezczelną, żenująca zżynkę stylistyczną z beemy, kompletne zero własnego stylu
    ale będą dobre silniki, tylny napęd i jest szansa, że sie sprzeda, że bedą zyski
    Ale zapomnij o oryginalności tej marki, o stylistyce natychmiast rozpoznawalnej

    To własnie zabił Marchionne. Finansowo może uratuje markę ale robić będzie samochody podobne do niemieckich maszyn.
    Sergio! Ragazzo! Amore mio! Dove si trova la bella Giulia?

  4. #4044
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    Ciekawe ilu ALFAHOLIKOW, ktorzy placza ze marka upadla, kupilo nowa Alfe z salonu i serwisuje ja tylko w ASO.
    Ja .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  5. #4045
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mikelos Zobacz post
    Po prostu motoryzacja na chwilę obecną jest jak koło. Nie da się wymyśleć na nowo. Nowe fordy, kia i inne wyglądają prawie tak samo. Wpasowują się w dzisiejszą modę i tyle. Kończą się marki, które względnie zachowały swoją oryginalność.
    ale wiesz dlaczego? Bo jedynym celem działalności jest maksymalizacja zysku, nawet nie sam zysk, co byłoby zrozumiałe, ale jego maksymalizacja
    tak działa biznes zachodni
    popracuj troszkę w jakiejś amerykańskiej firmie, zrozumiesz o czym mówię.
    dlatego wszystko co inne, nietypowe, oryginalne, znika, ginie, chowa się.

    na drugim biegunie dlatego świat wali teraz do nas teraz na łodziach, górami, w ciężarówkach, bo dmuchamy ten świat od wielu dekad, wyłacznie dla maksymalnego zysku, wzniecamy rewolucje, wojny, konflikty, zeby na tym zarabiać
    ale, jak widać, są granice takiego działania, one pękają własnie teraz, nasze granice

    może to samo stanie się kiedyś w motoryzacji, może....
    narzekaleś, ze 159 to opel, no to teraz masz klona bmw
    O to chodziło?
    Sergio! Ragazzo! Amore mio! Dove si trova la bella Giulia?

  6. #4046
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Odrodzenie marki wymaga produkowania samochodów. Bez produkcji samochodów, żadna marka się nie utrzyma. Alfa Romeo była bliska upadku, ale się podnosi. Stworzyli 4C, którym wszyscy się zachwycili. Auto o małej mocy, ale i o małej masie, odpowiednim prowadzeniu, innowacyjności (w tej klasie taka ilość włókna węglowego się nie zdarza) i wyglądowi dało radę. Teraz czekać należy na testy nowego auta i jego wyniki w odniesieniu do konkurencji. Jeśli Giulia QV będzie szybsza niż wersje M, S i AMG innych producentów to będzie kolejny krok by obudzić ducha marki. Wieścisz koniec a moim zdaniem od pewnego dna właśnie się Alfa Romeo odbija.

  7. #4047
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Rocky147
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    147 JTD 8V 115 km
    Postów
    288

    Domyślnie

    W marce AR coś zaczyna się dziać nie można temu zaprzeczyć jednak konkurencja jest mocna. Dla przykładu marka której styl według mnie nie zmienił się od lat.

    http://autokult.pl/26171,model-volvo...-szpiegowskich

  8. #4048
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    Ja tam się po części zgadzam z KRSem. Alfa odbije się od dna i pewnie utrzyma, ale to nie będzie "ta" Alfa, tylko kolejny klon na drodze, różniący się od konkurencji jakimś przetłoczeniem i znaczkiem marki. I atrapą chłodnicy rzecz jasna. Taka kolej tego świata - kasa rządzi. Bez kasy nie będzie AR, ale jak pokazało 4C można zrobić oryginalny samochód który będzie się sprzedawał. Więc AR (czy w ogóle Fiat i spółka) idzie w kierunku wyciągnięcia maksymalnej kasy bez względu na koszty dla wizerunku marki.

    Drift - Nowa AR może być szybsza od M3. Ale czy będzie się lepiej prowadzić? Czy da właścicielowi "banana" przy każdym zakręcie? Czy Clarksonowi będzie stawał jak popatrzy na jej mordę?

    Omen - większość z nas jeździ używkami, ale społeczeństwo jest jeszcze zbyt biedne, żeby masowo kupować samochody segmentu premium. Poza tym czy trzeba mieć nową AR i serwisować ją w ASO żeby być Alfaholikiem? Od kiedy te dwie rzeczy są równoważne? Jeździmy tym, na co nas stać. Jednego stać na 146 1.4 TS, innego na 147 GTA, a ktoś jeździ nowym MiTo. A ktoś 4C bo są tacy.

    Niedaleko mnie stoją dwie 8C Spider. No, ale sorry, 8C żaden Alfaholik z prawdziwego zdarzenia nie kupi! Przeca używane!

  9. #4049
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Londyn
    Auto
    .
    Postów
    198

    Domyślnie

    Cytat Napisał jersey Zobacz post
    Ja tam się po części zgadzam z KRSem. Alfa odbije się od dna i pewnie utrzyma, ale to nie będzie "ta" Alfa, tylko kolejny klon na drodze, różniący się od konkurencji jakimś przetłoczeniem i znaczkiem marki. I atrapą chłodnicy rzecz jasna. Taka kolej tego świata - kasa rządzi. Bez kasy nie będzie AR, ale jak pokazało 4C można zrobić oryginalny samochód który będzie się sprzedawał. Więc AR (czy w ogóle Fiat i spółka) idzie w kierunku wyciągnięcia maksymalnej kasy bez względu na koszty dla wizerunku marki.
    Ale tak już jest, sam jak patrzę na moją Giuliette to widze w niej podobieństwo do Mazdy 3 i Astry J. MiTo było zdecydowanie bardziej unikalne w designie. Co niezmienia faktu, ze Giulietta jest lepszym autem od 156, oploalf(159 i Brery) czy właśnie MiTo -więc jeśli FIAT ma iść w stronę porpawy jakości kosztem unikalnośc - będzie dobrze. Już Julka sprzedawała sie nienajgorzej.

  10. #4050
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bartas82
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Wlkp.
    Auto
    Giulia, Giulietta
    Postów
    892

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rocky147 Zobacz post
    W marce AR coś zaczyna się dziać nie można temu zaprzeczyć jednak konkurencja jest mocna. Dla przykładu marka której styl według mnie nie zmienił się od lat.

    http://autokult.pl/26171,model-volvo...-szpiegowskich
    I silniki tylko 4-cylindrowe... Dla mnie tym posunięciem przekreślili swoją pozycję premium (a szkoda, bo reszta jest na tip top w nowym XC90)

    Jak dla mnie Alfa idzie w dobrym i w sumie jedynie słusznym kierunku. Straci może paru klientów, którzy to narzekają, że to już nie to samo (i dobrze, że nie, bo czym się wyróżniały ostatnie modele AR na tle konkurencji typu passat, mondeo?!), ale na pewno zyska dużą rzeszę nowych klientów, bardziej świadomych i wiedzących co chce od auta.

    btw: Wiadomo, czy na 100% bedą Giulie we Frankfurcie do obejrzenia i pomacania (w środku też)?
    Pozdro,
    Bartas

Podobne wątki

  1. Wyjazd na targi IAA 2015- Giulia na żywo
    Utworzone przez Belfer w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 06-10-2015, 20:38
  2. [Zapowiedź] Piwo pod Tatrami edyszyn 2015 / jedyny zlot AH 2015?
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 07:32
  3. Alfa Giulia w 2014?
    Utworzone przez ergomarcin w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 1818
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 13:38
  4. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  5. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory