Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 79

Temat: Problem z Turbiną na A1 - help!

  1. #61
    Użytkownik Świeżak Avatar altexperte
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V oraz 166 JTD 2.4 10V
    Postów
    227

    Domyślnie

    Powiem tak: wcześniej ponoć parametry pracy turbo były zachwiane, teraz są w normie.
    To nie pierwszy ich taki przypadek w tej marce i w innych więc nie mam podstaw im nie ufać. Na turbo jest gwarancja, auto śmiga, dodatkowy katalizator wstawiony.

    Poobserwuję sam parametry w MESie, ale raczej wszystko jest cacy.

    Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

  2. #62
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Jaki katalizator wstawileś?

  3. #63
    Użytkownik Świeżak Avatar altexperte
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V oraz 166 JTD 2.4 10V
    Postów
    227

    Domyślnie

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    Jaki katalizator wstawileś?
    Dokładnie nie wiem. W fakturze nie ma konkretnego modelu. Ponoć uniwersalny i dopasowany parametrami.

    Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

  4. #64
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Czarny Kocur
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 8V, Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    Postów
    428

    Domyślnie

    Czyli teraz masz dwa, tak?


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  5. #65
    Użytkownik Świeżak Avatar altexperte
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V oraz 166 JTD 2.4 10V
    Postów
    227

    Domyślnie

    Cytat Napisał Czarny Kocur Zobacz post
    Czyli teraz masz dwa, tak?


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Tak.

    Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

  6. #66
    Użytkownik Świeżak Avatar altexperte
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V oraz 166 JTD 2.4 10V
    Postów
    227

    Domyślnie

    Z ciekawości zrobiłem hamowanie autam po regeneracji.
    Oto wykres.


    Linie przerywane to nowy pomiar.
    To normalne że jest taki słaby dół po regeneracji ?

    Źle regenerowana ? Źle ustawiona zmienna geometria ?

    Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

  7. #67
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Na pewno nie jest poprawnie. Za wolno turbo się budzi.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  8. #68
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Tarnów
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16v 06r
    Postów
    100

    Domyślnie

    Co do sprawy z padniętym turbo przez brak dpf, to rozmawiałem kiedyś z gościem od chip-ów itp, taki elektro-spec i mówił mi że turbo idzie uwalić przez wycięty katalizator, jak wycina się dpf i ktoś przy okazji wytnie kata, że ponoć on odpowiada za ograniczenie turbiny, właśnie żeby się nie przekręciła. Oczywiście idzie to potem ograniczyć przez program, no ale trzeba to odkryć.
    Ile w tym prawdy nie wiem, ale nie dawno rozmawiałem z @Sdero na ten temat i mówił że w niektórych silnikach tak może to działać.

  9. #69
    Użytkownik Świeżak Avatar altexperte
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V oraz 166 JTD 2.4 10V
    Postów
    227

    Domyślnie

    Cytat Napisał czahator Zobacz post
    Co do sprawy z padniętym turbo przez brak dpf, to rozmawiałem kiedyś z gościem od chip-ów itp, taki elektro-spec i mówił mi że turbo idzie uwalić przez wycięty katalizator, jak wycina się dpf i ktoś przy okazji wytnie kata, że ponoć on odpowiada za ograniczenie turbiny, właśnie żeby się nie przekręciła. Oczywiście idzie to potem ograniczyć przez program, no ale trzeba to odkryć.
    Ile w tym prawdy nie wiem, ale nie dawno rozmawiałem z @Sdero na ten temat i mówił że w niektórych silnikach tak może to działać.
    Usłyszałem to samo od speca w TC Performance.

    Jestem dość zaskoczony że dół wyszedł tak słabo, bo szczerze mówiąc auto jest nieco słabsze ale nie aż tak słabe jak wynikało by z wykresu.

    Turbo do ponownej regeneracji ?

    Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

  10. #70
    Użytkownik Znawca Avatar kowal78
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    100lica
    Auto
    AR 159 Q-tronic 2009
    Postów
    1,329

    Domyślnie

    Regeneracji może nie , ale do regulacji na pewno.

Podobne wątki

  1. [159] problem z turbiną
    Utworzone przez sebol75 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 16-04-2016, 09:24
  2. [156 1.9 JTD] Czy to problem z turbiną ?
    Utworzone przez radiofm w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 22:53
  3. [159] problem z turbiną w 159...
    Utworzone przez Daniel159 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 30-12-2014, 21:08
  4. [159] Problem z turbiną ?
    Utworzone przez gaco2ouf w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 08-03-2014, 10:18
  5. Problem z turbiną
    Utworzone przez scorpion_71 w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 06-06-2013, 15:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory