Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 50

Temat: Jaką macie temperature w takim upale jak dzis? (klima, korki)

  1. #31
    mariuszuppsala
    Gość

    Domyślnie

    Sprawdz czy nie ubywa ci oleju z silnika,miałem kiedyś taki sam problem w bmw .płynu zawsze było ok ale olej dostawał sie do płynu, działo sie to dlatego ze jakis fachura wymienial przede mna uszczelke pod glowicą i tak ja dokrecil ze gwinty w bloku popękały i połączyły kanały olejowe z wodnymi . nie chce cie straszyc ,to byla moja historia . ale sprawdz . pozdr.

  2. #32
    kasbak
    Gość

    Domyślnie

    Może kolego na początek podepnij go pod kompa niech Ci sprawdzą temp. jaką masz rzeczywiście.Tylko jedź do kogoś kto sie zna na takim kompie bo ja ostatnio chcielem sobie sprawdzić( bo u mnie nan stop 70,ale jest ok. )to pajacowi komputer pokazał UWAGA -193 stopnie C!!!!! poprostu zamknąłem maske i pojechałem do innego,takiego który miał pojecie co robi.

  3. #33
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar coxu
    Dołączył
    02 2009
    Auto
    Megane 3RS CUP-S
    Postów
    296

    Domyślnie

    podepnę się pod temat bo mam problem z temperaturą, a raczej z I biegiem wentylatorów - nie działa. przeglądając forum doszedłem do wniosku, że to pewnie opornik na obudowie wentylatorów.
    u mnie są dwa - jeden od prawego a drugi od lewego wentylatora. nie działają obydwa na pierwszym biegu, drugi bieg działa ok - temperatura lekko przekroczy 100 i już dmucha na opór. wczoraj wykręciłem ten u góry i wygląda na dobry, zmierzyłem i też nie pokazuje jakiś bzdur, tylko wynik zgodny z tym co jest napisane na nim. tego na dole nie dałem rady odkręcić, może dziś to opanuję, ale co mnie zastanawia to to, że jeżeli jeden wydaje się dobry to czemu nie działają dwa?? Czy one są połączone jakoś szeregowo?

    przekaźniki zamieniałem na wszelkie możliwe sposoby, wydają się ok, jak spinam dwa kable które wchodzą w opornik wentylatory chodzą, ale też tylko na II biegu po przekroczeniu 100 stopni.

    I tu pytanie kupować od razu dwa te oporniki, czy próbować jakoś uruchomić przy najmniej jeden wentylator na pierwszym biegu i czy jest to w ogóle możliwe?

  4. #34
    Użytkownik Romeo Avatar RogerIZ28
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Była piękna 156 1.8TS 2000r LPI
    Postów
    719

    Domyślnie

    Cytat Napisał mariuszuppsala Zobacz post
    Sprawdz czy nie ubywa ci oleju z silnika,miałem kiedyś taki sam problem w bmw .płynu zawsze było ok ale olej dostawał sie do płynu, działo sie to dlatego ze jakis fachura wymienial przede mna uszczelke pod glowicą i tak ja dokrecil ze gwinty w bloku popękały i połączyły kanały olejowe z wodnymi . nie chce cie straszyc ,to byla moja historia . ale sprawdz . pozdr.
    No sprawdzałem zarówno wode jak i olej - jak woda wdostaje sie do oleju to się wytwarza taki nalot (o konsystencji drobnej pianki na korku i górnej częsci pokrywy - wystarczy palec wlozyc i sprawdzic czy cos takiego tam jest, oleju Mi prawie nie ubywa - przynajmniej przez ostatnie pol roku (na 10000KM ubylo mi na bagnecie ok 2mm oleju)

    Cieczy chłodzącej ubyło w tym okresie około szklanki, wiec na pierwszy rzut oka wygląda ze uszczelka nie jest przyczyną - i oby tak było

  5. #35
    ViP Pirat drogowy Avatar doldi
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    156 SW 2000 rok pjemnosć 2000l
    Postów
    197

    Domyślnie

    Koledzy zacznijcie od sprawdzenia chłodnicy, moja Niunia ma identyczne objawy temp około 120 stopni, pojechałem do mechanika i są dwie rzeczy do zrobienia: wymiana chłodnicy-zamulona i sie sypie, zrobienie pierwszego biegu wentylatora - brak rezystora.
    Niech Alfa będzie błogosławiona, niech każda jej droga będzie wysławiona...

  6. #36
    Irokez
    Gość

    Domyślnie

    Dokładnie...
    Takie oczernianie tutaj Verneta a robi chyba na cały świat więc wie co robi.
    Mam ten sam problem i wiedziałem że chłodnica mi się zaczyna sypać, ale patrzę wczoraj pod maskę, pod wentylator (czekając na moja kolej do zmiany gumek)... a tam żeberek brak
    Już zamówiłem na aledrogo, wszyscy piszą że zamiast grubej 24mm wchodzi 18 z aledrogo to teraz się przekonam po świętach czy prawdę piszą.

    W każdym razie Vernet sobie dobrze pracuje bo podczas normalnej jazdy nagrzewa się do niecałych 90 i po tym opada na 80. Jest ok.

  7. #37
    Użytkownik Romeo Avatar andro34
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Płońsk-holandia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2005r i AR 147 JTDm 2005r.
    Postów
    1,235

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Kolego andro34 pewnie masz termistor sterujący biegami uszkodzony...
    wentylator załącza się tak jak powinien,jak włączam klimę chodzi non stop.
    ale wszystko jest mozliwe że coś jest nie tak.

    gdzie mam szukać tego termistora??

    może być przy odwadniaczu?


    moja druga ulubienica...

  8. #38
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Plastikowa obudowa chłodnicy - jest w nią wkręcony obok wentylatora (jak masz dwa wentylatory to i dwa oporniki)
    http://212.187.114.126:7080/navi?COU...=6&WINDOW_ID=1
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  9. #39
    AdamGO
    Gość

    Domyślnie

    Ja dzisiaj przedzieralem sie przez Poznan i podczas stania w korku wraz z wlaczona klimatyzacja temperatura dochodzila do 100 stopni, ale jak tylko przejechalem kilkanascie metrow z szybkoscia ok 40km/h to temperatura spadla do ok 90 stopni. Musze sprawdzic czy u mnie zalaczaja sie te dwa biegi wentylatorow. Termostat wymienialem jakies 4 miesiace temu (podobno oryginal), ale czujnik mam stary i nie wiem kiedy ostatnio byl wymieniany...

  10. #40
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Kolego termostaty oryginalne (firmy Behr) do JTD są sprzedawane z zamontowanymi czujnikami temperatury, więc jakim cudem w oryginale masz stary czujnik?
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

Podobne wątki

  1. Jaką macie sprawność tylnych amorów?
    Utworzone przez owczar w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-03-2015, 16:48
  2. Jaka macie temperature silnika??
    Utworzone przez Mieszko w dziale 156
    Odpowiedzi: 131
    Ostatni post / autor: 07-07-2013, 16:49
  3. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-07-2011, 20:34
  4. 1.9 JTD - jaką macie wagę na tabliczce znamionowej?
    Utworzone przez michal_wce w dziale GT
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 14-11-2010, 13:27
  5. [GTV Spider] Jaką macie temperaturę cieczy w mrozy?
    Utworzone przez aniol_jojo w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 28-01-2010, 11:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory