Strona 6 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 93

Temat: Bład przepustnicy P2108 P2111

  1. #51
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    speceelektro.pl

    Ich polecam. Najpierw przysłali mi zregenerowaną przepustnicę a dopiero później odesłałem im swoją i oddali mi kasę kaucji.
    Przepustnica była jak nowa i tak też działa. Nawet lepsza niż nowa, bo wiadomo że bez uszczelnienia ośki każda padnie.

  2. #52
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    Cytat Napisał syfon Zobacz post
    speceelektro.pl

    Ich polecam. Najpierw przysłali mi zregenerowaną przepustnicę a dopiero później odesłałem im swoją i oddali mi kasę kaucji.
    Przepustnica była jak nowa i tak też działa. Nawet lepsza niż nowa, bo wiadomo że bez uszczelnienia ośki każda padnie.
    Jakie miałeś objawy

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  3. #53
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,791

    Domyślnie

    Pojeździj trochę z kompem. Zobacz jak zachowuje się przepustnica w momencie gdy szarpie - jeśli to jej wina to powinny być w tych momentach piki w dół.

    O ile dobrze pamiętam to wtyczka ma ząbek, który trzeba podważyć płaskim śrubokrętem. Potem jakimś narzędziem trzeba zsunąć wtyczkę, która siedzi bardzo mocno. Używałem do tego szerokiego grubego płaskiego śrubokręta.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  4. #54
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    śrubokrętem?! ja się poddaje tam nie ma jak dojść. Nie wiem czy w tym stanie mogę nadal jeździć auto chyba odstawie do warsztatu i niech zrzucą rurę dolotu. Tylko pytanie czy będzie widać i czy można tak uruchomić auto bez tej rury ? Kurcze gdyby w Łodzi był jakiś dobry diagnosta

  5. #55
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Pacjent AR 159 1.9 16v. Auto gasło. Wstawiliśmy pełną zaślepkę EGR. Dalej to samo. Po jakimś czasie zaczął pojawiać się P2111. Potem dołączył do tego P2108. Auto po tygodniu już nie nadawało się do jeżdżenia. Przepustnica używana za 150 zł załatwiła sprawę. Wymiana około godziny pod domem. Stara przepustnica zalana olejem. Używana z allegro idealnie czysta, jak nowa.

    Nie ma co czekać z wymianą. Błąd ewidentnie wskazuje na przepustnicę.

  6. #56
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    Czy musiałeś wyjmowac akumulator pytam bo tam jest klucz 13 głęboki nasadowy a ja takowego już nie mam. Kurcze sam wymieniałem w tym aucie termostat więc i ta przepustnica nie powinna być mi straszna. Czy rura dolotu po odkreceniu sama schodzi. jakieś uwagi podeślesz bym mniej sobie flugal pod domem :-)

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  7. #57
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał olo_84 Zobacz post
    Jakie miałeś objawy

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    Silnik przy gaszeniu trochę się telepał no i w końcu wyskoczył błąd. Wyciągnąłem przepustnicę, rozebrałem ją i okazało się mam trochę oleju w elektronice. Wyczyściłem i przez dwa, trzy miesiące był spokój ale jak objawy wróciły to już się z tym nie bawiłem bo nie było sensu, tylko kupiłem zregenerowaną a moją oddałem.

  8. #58
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,791

    Domyślnie

    Cytat Napisał olo_84 Zobacz post
    Czy musiałeś wyjmowac akumulator
    Prawdopodobnie nie trzeba wyjmować akumulatora, aczkolwiek bez niego na pewno będzie wygodniej
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  9. #59
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    A więc tak o poranku udało mi się wyjąć baterie i komputer. Łatwo było zdjąć dolot i przy zgaszonym aucie faktycznie jest w pozycji otwartej. Niestety przy zsunietej przepustnicy i odpaleniu auta nadal jest otwarta - myślałem że przyczyną to zatarta w pozycji zamkniętej. Auto już mi mega trudno ciężko odpala (czuć bicie cylindrów) i dodatkowo - odpala jak bym nie miał paliwa efekt jakby pompa dopiero zasysa nowe świeże paliwo. Jak już odpali to klapie pracuje nierówno i to tak jakby nie grał jeden cylinder po zwiększeniu obrotów na 2200 auto pracuje równo jednak w tym czasie wskazówka od paliwa ląduje do zera i na 3/4 baku (3/4 tyle jest zalane). Z czasem jak trzymałem na tych obrotach na pistoju wskazówka zaczęła częściej zostawać na poprawnym wskazaniu. Przy 90 stopniach przestała tańczyć no chyba że odpuściłem pedał gazu to wskazówka zpowrotem leci na zero. Czy to jest objaw przepustnicy. Jak tylko zorganizuje kompa to sprawdzę co mówi MES

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  10. #60
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał olo_84 Zobacz post
    A więc tak o poranku udało mi się wyjąć baterie i komputer. Łatwo było zdjąć dolot i przy zgaszonym aucie faktycznie jest w pozycji otwartej. Niestety przy zsunietej przepustnicy i odpaleniu auta nadal jest otwarta - myślałem że przyczyną to zatarta w pozycji zamkniętej. Auto już mi mega trudno ciężko odpala (czuć bicie cylindrów) i dodatkowo - odpala jak bym nie miał paliwa efekt jakby pompa dopiero zasysa nowe świeże paliwo. Jak już odpali to klapie pracuje nierówno i to tak jakby nie grał jeden cylinder po zwiększeniu obrotów na 2200 auto pracuje równo jednak w tym czasie wskazówka od paliwa ląduje do zera i na 3/4 baku (3/4 tyle jest zalane). Z czasem jak trzymałem na tych obrotach na pistoju wskazówka zaczęła częściej zostawać na poprawnym wskazaniu. Przy 90 stopniach przestała tańczyć no chyba że odpuściłem pedał gazu to wskazówka zpowrotem leci na zero. Czy to jest objaw przepustnicy. Jak tylko zorganizuje kompa to sprawdzę co mówi MES

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    Na 100% nie tylko przepustnicy.

Podobne wątki

  1. [159] Błąd P2108
    Utworzone przez Pucek-159 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 02-08-2013, 14:19
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-12-2012, 20:09
  3. Bład centralki Air bag
    Utworzone przez jacek1968 w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 15:45
  4. Bład Air Bag
    Utworzone przez chinczykmg w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 31-10-2010, 08:08
  5. Bład TCS/ABS
    Utworzone przez Michal166 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-11-2008, 09:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory