Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: Jaka jest cenna naprawy turbiny ?

  1. #11
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    kraków - tomekkrk autka.pl








  2. #12
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar bronq05
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Oświęcim
    Auto
    Alfa Crosswagon 1.9 JTDm - była. Jest 159 1.9 120km
    Postów
    213

    Domyślnie

    Kolego mi tez kopcil przy ruszaniu. Po zrobieniu EGRa na OFF dym znikł. Później jeszcze przez jakiś czas przydymial na wyższych obrotach (pewnie dlatego,że kolektor był zasyfiony przez źle działający egr) po kilku tysiącach kilometrów juz nie kopci. Przypuszczam ze kolektor sie oczyścil troche i powietrze lepiej dochodzi do cylindrów. Na autostradzie dawalem ostro w palnik do 5000 obr, źeby powietrze przedmuchało ten syf z kolektora i wypalil się w silniku....
    Odepnij przepływke (wtedy EGR jest off)i pojeździj, zobaczysz czy jest poprawa.

  3. #13
    Użytkownik Świeżak Avatar corneli1
    Dołączył
    05 2015
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AlfaRomeo 159 jtd 16v
    Postów
    96

    Domyślnie

    własnie wracam od mechanika uszkodzona jest obudowa od filtra powietrza i przewód łączący filtr z turbiną.
    poza tym w filtrze jest olej i do wymiany jakaś uszczelka w pobliżu turbiny.


    no i turbina jest podobno do regeneracie

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar czosnek1802
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Zgorzelec
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.9TD Alfa Romeo 147 1.9jtdm 16v
    Postów
    1,252

    Domyślnie

    Turbina od 1900obr???? To w takim razie ktoś ma coś nie tak. U mnie turbi swiszczy już od 1600obr, i od 1650-1700auto dostaje kopa. Może podepnij pierw pod kompa sprawdź wtryski. Droga eliminacji, jak one całe, to sprawdź doloty, wężyki, i jak wszystko będzie git to turbo.

  5. #15
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Hrabia89
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16v 140 km
    Postów
    106

    Domyślnie

    Ja tam czuję kopa dopiero od 1800 - 1900, może dlatego ,że jeszcze EGR nie zaślepiony a może dlatego ,że mam coś nie tak

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar beriba
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 1.9 JTD 16V
    Postów
    1,305

    Domyślnie

    Cytat Napisał corneli1 Zobacz post
    własnie wracam od mechanika uszkodzona jest obudowa od filtra powietrza i przewód łączący filtr z turbiną.
    poza tym w filtrze jest olej i do wymiany jakaś uszczelka w pobliżu turbiny.


    no i turbina jest podobno do regeneracie
    To coś Ty zrobił że uszkodziłeś obudowę filtra powietrza? Bo to trzeba dość konkretnie w krawężnik przywalić lewą stroną zderzaka. No chyba że jakiś nieogarnięty mechanik Ci to kiedyś uszkodził

    Wyryte rantem felgi

Podobne wątki

  1. Jaka jest roznica
    Utworzone przez bronek_29 w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-12-2012, 21:03
  2. miarodajny test szczelności turbiny, czy to jest ok??
    Utworzone przez lukas1983 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-11-2012, 13:21
  3. Jakie jest znaczenie turbiny wsilniku 2.4 JTD 20V 175KM ?
    Utworzone przez Rommie w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-08-2011, 18:34
  4. Jaka jest kompresja w 166 3,0v6
    Utworzone przez smuz w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 26-03-2011, 11:49
  5. Gdzie jest sztanga zmiany geometrii turbiny?
    Utworzone przez piter1984 w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-12-2010, 12:30

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory