kraków - tomekkrk autka.pl
Kolego mi tez kopcil przy ruszaniu. Po zrobieniu EGRa na OFF dym znikł. Później jeszcze przez jakiś czas przydymial na wyższych obrotach (pewnie dlatego,że kolektor był zasyfiony przez źle działający egr) po kilku tysiącach kilometrów juz nie kopci. Przypuszczam ze kolektor sie oczyścil troche i powietrze lepiej dochodzi do cylindrów. Na autostradzie dawalem ostro w palnik do 5000 obr, źeby powietrze przedmuchało ten syf z kolektora i wypalil się w silniku....
Odepnij przepływke (wtedy EGR jest off)i pojeździj, zobaczysz czy jest poprawa.
własnie wracam od mechanika uszkodzona jest obudowa od filtra powietrza i przewód łączący filtr z turbiną.
poza tym w filtrze jest olej i do wymiany jakaś uszczelka w pobliżu turbiny.
no i turbina jest podobno do regeneracie![]()
Turbina od 1900obr???? To w takim razie ktoś ma coś nie tak. U mnie turbi swiszczy już od 1600obr, i od 1650-1700auto dostaje kopa. Może podepnij pierw pod kompa sprawdź wtryski. Droga eliminacji, jak one całe, to sprawdź doloty, wężyki, i jak wszystko będzie git to turbo.
Ja tam czuję kopa dopiero od 1800 - 1900, może dlatego ,że jeszcze EGR nie zaślepiony a może dlatego ,że mam coś nie tak![]()