U mnie było odwrotnie. Przed wyjęciem kolektora byłem nastawiony żeby nie usuwać klap,jednak stało się inaczej [emoji4]
U mnie było odwrotnie. Przed wyjęciem kolektora byłem nastawiony żeby nie usuwać klap,jednak stało się inaczej [emoji4]
ja bym ich nie zostawil
Czarna 159 SW Czarnego http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._czarnego.html
Jeżeli mechanizm nie jest naruszony to można zostawić. Ale dla świętego spokoju EGR OFF.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Co do efektów czyszczenia kolektora to powiem Wam, że zniknął efekt nagłego przyrostu mocy przy około 2000 obrotów kiedy turbo zaczyna mocniej pompować powietrze. Auto ładnie przyspiesza od samego dołu. Wcześniej występował jeszcze taki mały gwizd w tym momencie przyrostu mocy.
EGR zaślepiłeś?
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10