Strona 7 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 89

Temat: Rozpórka kielichów

  1. #61
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Albo fasolki
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  2. #62
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Nie zawsze się da. W poprzednich fastach nie byłbym w stanie zjechać nawet 1mm na nich, bo sam wahacz już prawie tarł o podłużnicę przy cukierku. On są po prostu za długie.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  3. #63
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    166 2,4 jtd 2000r. 166 2,4jtd 1998r.
    Postów
    182

    Domyślnie

    Cytat Napisał bejnos Zobacz post
    Nie mam zamienników, tylko w oryginalne wahacze wprasowane poliuretany. Czytaj ze zrozumieniem kilka postów wyżej
    Czyli nie masz fabrycznych wahaczy jakie powinny być. na tulejach poli wcale się nie dziwię, że kąty są złe.

  4. #64
    Użytkownik Znawca Avatar motogold
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Łebcz
    Auto
    alfa 166 2,4 jtd 1999/alfa 166 2,4 2003 150km
    Postów
    1,456

    Domyślnie

    Cytat Napisał danus77 Zobacz post
    Ewentualnie możesz zrobić patent który mi proponowali w jednym zakładzie z bardzo dużą renomą ponoć. Chcieli mi na gorąco prostować lagi łączące zwrotnicę z górnym wahaczem . Jak to usłyszałem to jedyne o czym myślałem to jak najszybciej zwijać się od nich. A i tak musiałem jechać na poprawkę do innego zakładu, bo się zabić można było po ich ustawieniu całości.

    A tak na serio to pochylenie rozjeżdża się przy wahaczach dolnych zamiennikach i w miarę siadania sprężyn/obniżania samochodu. Taka jest konstrukcja i specyfika wielowahacza.
    To częsta pratyka na diagnostyce.Mercedes też ma na stałe i tak właśnie robią jak inne metody zwiodą.Nie jest to niebezpieczne dla zawiechy.

  5. #65
    Użytkownik Embrion Avatar italiano .
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 166 2.0 TS
    Postów
    9

    Domyślnie

    Witam, panowie jeżeli do tej pory nikt nie ogarnął rozpórki do alfy 166 to polecam Ireneusza Górnego.Wie co robi i podejrzewam że może ogarnąć temat kwestia podstawienia alfy do pomiarów i do przymiarki rozpórki.

  6. #66
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0 TB byla Alfa romeo 166 FL 2.4 JTD jest
    Postów
    818

    Domyślnie

    Przecież zrobienie rozpórki to nie konstruowanie pojazdu kosmicznego. Myślę że to żaden problem ją zrobić.
    Jeśli pomogłem - kliknij na gwiazdkę.


  7. #67
    Użytkownik Embrion Avatar italiano .
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 166 2.0 TS
    Postów
    9

    Domyślnie

    no nie wiem może i to nie problem zrobić rozpórkę sztywną.Ale regulowaną czyli ze sróbą rzymską myślę że to juź moźe być problem i nie każdy mietek w garażu to ogarnie

  8. #68
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Właśnie jest na odwrót kolego

  9. #69
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0 TB byla Alfa romeo 166 FL 2.4 JTD jest
    Postów
    818

    Domyślnie

    Cytat Napisał italiano . Zobacz post
    no nie wiem może i to nie problem zrobić rozpórkę sztywną.Ale regulowaną czyli ze sróbą rzymską myślę że to juź moźe być problem i nie każdy mietek w garażu to ogarnie
    A jaka jest różnica między taką a taką?? Przecież budowa jest taka sama tylko po środku jest śruba rzymska i to cała różnica. Zapytam jutro kolegi czy zrobi taką Jak się podejmie to puszczę na sprzedaż. Poza tym był już jeden projekt na forum tylko nie pamiętam nicka gościa który to robił.
    Jeśli pomogłem - kliknij na gwiazdkę.


  10. #70
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    Lukaszb robil jak mial 166. Rozporka to proste spawanie dla srednio wtajemniczonych, a rzymska jest dlatrgo latwiejsza ze nie trzeba jej robic co do cent tylko sruba najwyzej sobie wyregulujesz, a jak masz bez sruby no to wymiary juz powinny byc idealne

Podobne wątki

  1. Bydgoszcz: rozpórka kielichów amortyzatora
    Utworzone przez feecle w dziale Kujawsko-pomorskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 19:58
  2. Rozpórka kielichów GT 3.2, foto relacja
    Utworzone przez gacekszadek w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 17-10-2012, 17:20
  3. [156] Rozpórka kielichów
    Utworzone przez Andreus1979 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 12-03-2010, 10:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory