Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 34

Temat: Alfa zgasla podczas jazdy, wymiana panewek, zaslepienie egr

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Stęszew
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 2.0 18v
    Postów
    26

    Domyślnie Alfa zgasla podczas jazdy, wymiana panewek, zaslepienie egr

    Nie wiedzialem, jak to ujac, wiec skrotowo nazwalem watek.

    Czesc wszystkim,

    Sprawa dosyc świeża, bo wlasnie co odholowalem auto.

    Moze zaczne od poczatku, bo sprawa sama w sobie jest troche dla mnie dziwna i niestety ma rownie dziwne zakonczenie...

    Zima uszkodzilem miske olejowa, ktora zostala zespawana. Wydawalo sie, ze wszystko bylo okay, kiedy przypadkiem zauwazylem nieszczelnosc tej miski. Oddalem ponownie samochod do mechanika, ktory stwierdził, ze miska musi byc wymieniona i nie nadaje sie do ponownej naprawy. Mysle okay, trzeba to trzeba... Miska zamowiona nowa i dowiaduje sie, ze auto ma byc gotowe na poniedzialek. W poniedzialek niestety dowiaduje sie, ze poczekam troche dluzej, poniewaz, (i tutaj ciezko mi sie fachowo okreslic, poniewaz powtorze mniej wiecej to, co uslyszalem) pompa oleju nie zassala oleju i musza ja odpowietrzyc, by zadzialala. To bylo pierwsze moje zdziwienie, no ale jak trzeba, to poczekam dluzej. Po kilku dniach kolejna wiadomosc, ta juz powalila mnie na kolana. Otoz mechanik stwierdzil, ze panewki sa do wymiany. Uwazal, ze bylo slychac, ze silnik pracowal tak, jakby wlasnie panewki powoli dawaly o sobie znac. No trudno, pomyslalem sobie, ze jak faktycznie trzeba wymienic, to lepiej teraz, niz jakby samochod mial sie sam przypomniec, kiedy bedzie juz za pozno.
    Koniec koncow - samochod gotowy, z wymienionymi panewkami, nowa miska olejowa, dodatkowo zaslepiony egr (gdzie wczesniej byl wylaczony programowo) i zregenerowana pompa wspomagania. Od odebrania auta od mechanika do teraz przejechalem max 100km, auto jechalo praktycznie tak samo jak wczesniej, nie zauwazylem zmian, jedynie wydawal inny dzwiek. Nie byla to duza roznica, ale mozna to porownac do pracujacego wiatraka, ktory zwieksza swoje obroty wraz ze wzrostem obrotow silnika. Tyle z moich obserwacji.
    I teraz glownym powodem tego, ze pisze jest to, ze niedawno, wracajac z krotkiej trasy, Alfa zwyczajnie zgasla. Jadac jakies 80km/h silnik sie wylaczyl, bez innych oznak. Wyskoczyl tylko Check engine i tyle. Probowalem raz odpalic, bezskutecznie i wiecej nie probowalem, tylko odholowalem auto pod dom i sprawdzilem bledy FESem i oto, co zobaczylem:
    P0490 - Sterowanie zaworu EGR
    P0520 - Styk cisnienia oleju
    P069A - Odlaczenie akumulatora
    P0671- Swieca zarowa 1
    P0672 - Swieca zarowa 2
    P0673 - Swoeca zarowa 3
    P0500 - Sygnal predkosci samochodu
    P0335 - Czujnik obrotow silnika
    P0216 - Czas wtrysku
    P1218 - Centralka uszkodzona (tryb awaryjny HW)
    Dodam tylko, ze jeszcze w miedzyczasie tankowalem auto do pelna w pewnym zrodle - moze ma to jakies znaczenie.

    I teraz pytanie na sam koniec. Czy ktos widzi jakis zwiazek tego calego bajzlu? Dlaczego oddajac sprawne auto na wymiane tylko miski olejowej, dowiaduje sie, ze musze wymienic panewki i po chwili auto staje na drodze? Jest to mozliwe, ze mechanik sam doprowadzil do uszkodzenia panewek, kiedy bawil sie z pompa oleju i w konsekwencji do unieruchomienia silnika z taka lista bledow?
    I co w ogole sie stalo, ze Alfa stanela?

    Sprawa bardzo mi smierdzi, bo kompletnie tego nie rozumiem, dlaczego niby uznal, ze panewki sa do wymiany i dlaczego tak dziwnie sie to skonczylo, kiedy do wymiany byla tylko miska olejowa.

    Aktualnie pisze z telefonu, ale jesli jest to potrzebne, to jutro wrzuce fotki panewek, bo moze to tez pomoze w ocenie sytuacji.

    Licze na Wasza pomoc! Pomoze mi to w dyskusji z mechanikiem jesli cos faktycznie zepsul, bo na razie nie mam za duzo argumentow.

    Alfa Romeo 159, 2010r, 2.0 JTDm 16V 170KM , przebieg 166 000km


    Pozdrowka,
    Filip ;-)
    Ostatnio edytowane przez Kąkol ; 28-09-2015 o 00:57

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2015
    Auto
    była: Multipla 1.6 16v; jest: AR 166 2.4 20v/ Lybra 2.4 10v JTD SW
    Postów
    50

    Domyślnie

    Z tego co mi się wydaje i jest to moja opinia to jakieś błędy mogły się pojawić po odłączeniu akumulatora albo przy grzebaniu przy kablach z aku podpiętym.

    Dziwne natomiast wydaje mi się, żeby trzeba było jakoś specjalnie odpowietrzać pompę oleju. To jak po wymianie oleju nic się nie odpowietrza tylko zalewa na full i odpala potem patrzy się ile zabrał filtr oleju i dolewa ewentualnie więc na moje oko to jakaś ściema.

    Co do panewek to raczej jakby padały to byś stukanie słyszał. A natomiast jeśli chodzi o gaśnięcie to może być czujnik położenia wału czy tam obrotów. Spotkałem się z takim czymś niedawno. Albo ten od ciśnienia oleju ale nie wiem czy w takim wypadku by zgasł. No i ten błąd czasu wtrysku też coś może mieć z tym. Ale jak padł komputer to może i tego wina?

    Na moje oko lepiej chyba mechanika zmienić.

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar megalanca
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Mikołów
    Auto
    Alfa romeo 159 2,4 TI SW,1,9 16V TI,1,9 8V
    Postów
    353

    Domyślnie

    Panewki przy 160000?Przecież ten silnik jest ledwo dotarty!Moim zdaniem koleś przytarł ci silnik bo pewnie po wymianie miski zapomniał nalać oleju i odpalił auto,żeby nie wpaść w koszty wcisnął ci kit o odpowietrzeniu układu,którego de fakto się nie odpowietrza bo układ robi to sam tak jak ma to miejsce po wymianie oleju i filtra.Aż żal słuchać jak mechanicy naciągają ludzi na koszty,koniecznie zmień mechanika bo ten to kanalia w dodatku niedouczona.Błędy skasuj i spróbuj odpalić samochód będziesz miał jasność które błędy są nowe a które spowodowane były wcześniejszą ingerencją.

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar kowal78
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    100lica
    Auto
    AR 159 Q-tronic 2009
    Postów
    1,329

    Domyślnie

    Z pompą oleju w 2.0 jtdm są jakieś problemy. Poszukaj na forum był o tym temat.
    http://www.forum.alfaholicy.org/159_...ht=pompa+oleju
    Megalanca spokojnie zanim zaczniesz kogoś obrażać poznaj dokładnie temat. Skąd wiesz na podstawie opisu sytuacji na forum kto zawinił?

  5. #5
    Użytkownik Fachowiec Avatar ris
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    KRK
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0
    Postów
    2,195

    Domyślnie

    Cytat Napisał kowal78 Zobacz post
    Z pompą oleju w 2.0 jtdm są jakieś problemy. Poszukaj na forum był o tym temat.
    http://www.forum.alfaholicy.org/159_...ht=pompa+oleju
    Megalanca spokojnie zanim zaczniesz kogoś obrażać poznaj dokładnie temat. Skąd wiesz na podstawie opisu sytuacji na forum kto zawinił?
    Ten link nie mam związku z tym co się koledze przydarzyło. Żeby panewki poszły przy takim przebiegu to trzeba się natrudzić. Nie ma czegoś takiego jak odpowietrzenie układu. Zakłada się miskę nalewa oleju smok zasysa olej i wszystko trwa tyle co przy wymianie oleju.

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar awj1
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Szczytno, War-Maz
    Auto
    AR 159 1,9 JTDm 8V + mapa EGR Off by maly_777
    Postów
    693

    Domyślnie

    Mi auto też w trasie zgasło i powodem był czujnik położenia wału korbowego błąd P0335. Zacznij od jego sprawdzenia.
    Na parkingu przed hipermarketem. Rodzina pakuje zakupy do pancerwagena. Dziecko, chłopiec około 5-6 lat:
    -Mamo co to za auto?
    -Przeczytaj. Na rejestracji jest napisane
    -A-L-F-A R-O-M-E-O. Dlaczego muszę jeździć VW albo Audi?
    Matka patrzy na ojca, a ojciec na mnie.
    Mina ojca BEZCENNA !!!


  7. #7
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Najpierw skasuj błędy i poczekaj na rozwój sytuacji. Być może są skutkiem grzebania przez mechanika przy elektryce z podłączonym aku/zapłonem.
    Czujnik położenia wału możesz też jak najbardziej obejrzeć, być może coś się uszkodziło podczas wymiany miski.
    Obejrzyj też wtyczki na ECU - jeśli akumulator był demontowany to jest możliwości, że są luzy na stykach i wystarczy poprawić. Zakładając, że mechanik nie zdejmował wtyczek z podpiętym akumulatorem...

    A co do panewek to grubsza sprawa. Są mechanicy i "mechanicy".
    Ostatnio edytowane przez magil ; 28-09-2015 o 08:21
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  8. #8
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    SŁOPNICE
    Auto
    Giulia 2.0 280KM Q4 TI Veloce - była Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 200KM EGR i DPF off
    Postów
    1,114

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kąkol Zobacz post
    Nie wiedzialem, jak to ujac, wiec skrotowo nazwalem watek.

    Czesc wszystkim,

    Sprawa dosyc świeża, bo wlasnie co odholowalem auto.

    Moze zaczne od poczatku, bo sprawa sama w sobie jest troche dla mnie dziwna i niestety ma rownie dziwne zakonczenie...

    Zima uszkodzilem miske olejowa, ktora zostala zespawana. Wydawalo sie, ze wszystko bylo okay, kiedy przypadkiem zauwazylem nieszczelnosc tej miski. Oddalem ponownie samochod do mechanika, ktory stwierdził, ze miska musi byc wymieniona i nie nadaje sie do ponownej naprawy. Mysle okay, trzeba to trzeba... Miska zamowiona nowa i dowiaduje sie, ze auto ma byc gotowe na poniedzialek. W poniedzialek niestety dowiaduje sie, ze poczekam troche dluzej, poniewaz, (i tutaj ciezko mi sie fachowo okreslic, poniewaz powtorze mniej wiecej to, co uslyszalem) pompa oleju nie zassala oleju i musza ja odpowietrzyc, by zadzialala. To bylo pierwsze moje zdziwienie, no ale jak trzeba, to poczekam dluzej. Po kilku dniach kolejna wiadomosc, ta juz powalila mnie na kolana. Otoz mechanik stwierdzil, ze panewki sa do wymiany. Uwazal, ze bylo slychac, ze silnik pracowal tak, jakby wlasnie panewki powoli dawaly o sobie znac. No trudno, pomyslalem sobie, ze jak faktycznie trzeba wymienic, to lepiej teraz, niz jakby samochod mial sie sam przypomniec, kiedy bedzie juz za pozno.
    Koniec koncow - samochod gotowy, z wymienionymi panewkami, nowa miska olejowa, dodatkowo zaslepiony egr (gdzie wczesniej byl wylaczony programowo) i zregenerowana pompa wspomagania. Od odebrania auta od mechanika do teraz przejechalem max 100km, auto jechalo praktycznie tak samo jak wczesniej, nie zauwazylem zmian, jedynie wydawal inny dzwiek. Nie byla to duza roznica, ale mozna to porownac do pracujacego wiatraka, ktory zwieksza swoje obroty wraz ze wzrostem obrotow silnika. Tyle z moich obserwacji.
    I teraz glownym powodem tego, ze pisze jest to, ze niedawno, wracajac z krotkiej trasy, Alfa zwyczajnie zgasla. Jadac jakies 80km/h silnik sie wylaczyl, bez innych oznak. Wyskoczyl tylko Check engine i tyle. Probowalem raz odpalic, bezskutecznie i wiecej nie probowalem, tylko odholowalem auto pod dom i sprawdzilem bledy FESem i oto, co zobaczylem:
    P0490 - Sterowanie zaworu EGR
    P0520 - Styk cisnienia oleju
    P069A - Odlaczenie akumulatora
    P0671- Swieca zarowa 1
    P0672 - Swieca zarowa 2
    P0673 - Swoeca zarowa 3
    P0500 - Sygnal predkosci samochodu
    P0335 - Czujnik obrotow silnika
    P0216 - Czas wtrysku
    P1218 - Centralka uszkodzona (tryb awaryjny HW)
    Dodam tylko, ze jeszcze w miedzyczasie tankowalem auto do pelna w pewnym zrodle - moze ma to jakies znaczenie.

    I teraz pytanie na sam koniec. Czy ktos widzi jakis zwiazek tego calego bajzlu? Dlaczego oddajac sprawne auto na wymiane tylko miski olejowej, dowiaduje sie, ze musze wymienic panewki i po chwili auto staje na drodze? Jest to mozliwe, ze mechanik sam doprowadzil do uszkodzenia panewek, kiedy bawil sie z pompa oleju i w konsekwencji do unieruchomienia silnika z taka lista bledow?
    I co w ogole sie stalo, ze Alfa stanela?

    Sprawa bardzo mi smierdzi, bo kompletnie tego nie rozumiem, dlaczego niby uznal, ze panewki sa do wymiany i dlaczego tak dziwnie sie to skonczylo, kiedy do wymiany byla tylko miska olejowa.

    Aktualnie pisze z telefonu, ale jesli jest to potrzebne, to jutro wrzuce fotki panewek, bo moze to tez pomoze w ocenie sytuacji.

    Licze na Wasza pomoc! Pomoze mi to w dyskusji z mechanikiem jesli cos faktycznie zepsul, bo na razie nie mam za duzo argumentow.

    Alfa Romeo 159, 2010r, 2.0 JTDm 16V 170KM , przebieg 166 000km


    Pozdrowka,
    Filip ;-)
    Dokładnie w 2.0 JTDm są problemy ze smarowaniem ale jak ktoś nie wymienia zbyt często oleju lub leje byle co.
    Skoro uszkodziłeś misę to na 100% były problemy ze smarowaniem a spawanie misy nie udaje się w 100%.
    Temat był przerabiany u mnie i jak misę rozwaliłem, to ciśnienie oleju wyniosło 0 a kilka sekund pracy silnika bez oleju (i jeszcze zapewne rozgrzanego ) zrobi swoje. To że tylko panewki łapło to cud, bo mogło i wał i wtedy silnik do kapitalki lub używka. Bo nawet potrafią korbowody bokiem wyjść przez blok.
    Tyle. Czasem ktoś ma szczęście a czasem ktoś ma pecha w tej samej awarii.
    Dodam, że musiałeś się natrudzić aby rozwalić z 159 miskę ??? Ona jest przecież wysoko i wcześniej musiałeś złapać przodem lub ramą pomocniczą???

    Skasuj błędy i zobacz co wyświetli to skasowaniu

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Stęszew
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 2.0 18v
    Postów
    26

    Domyślnie

    Dzięki za odpowiedzi ;-)

    Wczoraj zdążyłem tylko spisać błędy i od razu odholowałem auto z powrotem do mechanika, także nie miałem jak i kiedy bardziej przysiąść samemu nad autem.

    Jeśli chodzi o samo uszkodzenie miski, to po uderzeniu przejechałem maksymalnie 100m, a po zatrzymaniu olej jeszcze ciurkiem leciał, więc wydaje mi się, że jakieś tam smarowanie było. Choć nie znam się na tyle, by stwierdzić, czy miało to wpływ na panewki. W każdym razie, od tego czasu przejechałem już 20 000km i nie zauważyłem, by silnik jakoś inaczej chodził.
    Dodam jeszcze, że Alfę mam trochę obniżoną, więc nie jest problem gdzieś zahaczyć ;-)

    Jutro niby auto ma być gotowe, więc zobaczymy co ciekawego się dowiem...
    Czy można określić, jak bardzo prawdopodobne jest to, że wczorajsza awaria była spowodowana nieumiejętnym działaniem mechanika? Po prostu nie wiem jak bardzo bronić tego, że to oni odpowiadają za nocną przygodę i to oni powinni za to zapłacić. Tym bardziej, że te błędy, które wyskoczyły były związane z tym, gdzie mechanik grzebał.

    Tak btw - czy mógłby ktoś jakoś logiczniej rozpisać te błędy? Tzn nie wiem co zostało uszkodzone, a co dawało nieprawidłowy sygnał, lub co jest następstwem jakiegoś innego, poprzedniego błędu.

  10. #10
    Użytkownik Fachowiec Avatar ris
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    KRK
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0
    Postów
    2,195

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kąkol Zobacz post
    Zima uszkodzilem miske olejowa, ktora zostala zespawana. Wydawalo sie, ze wszystko bylo okay, kiedy przypadkiem zauwazylem nieszczelnosc tej miski. Oddalem ponownie samochod do mechanika, ktory stwierdził, ze miska musi byc wymieniona i nie nadaje sie do ponownej naprawy. Mysle okay, trzeba to trzeba... Miska zamowiona nowa i dowiaduje sie, ze auto ma byc gotowe na poniedzialek. W poniedzialek niestety dowiaduje sie, ze poczekam troche dluzej, poniewaz, (i tutaj ciezko mi sie fachowo okreslic, poniewaz powtorze mniej wiecej to, co uslyszalem) pompa oleju nie zassala oleju i musza ja odpowietrzyc, by zadzialala. To bylo pierwsze moje zdziwienie, no ale jak trzeba, to poczekam dluzej. Po kilku dniach kolejna wiadomosc, ta juz powalila mnie na kolana. Otoz mechanik stwierdzil, ze panewki sa do wymiany. Uwazal, ze bylo slychac, ze silnik pracowal tak, jakby wlasnie panewki powoli dawaly o sobie znac. No trudno, pomyslalem sobie, ze jak faktycznie trzeba wymienic, to lepiej teraz, niz jakby samochod mial sie sam przypomniec, kiedy bedzie juz za pozno.
    Koniec koncow - samochod gotowy, z wymienionymi panewkami, nowa miska olejowa, dodatkowo zaslepiony egr (gdzie wczesniej byl wylaczony programowo) i zregenerowana pompa wspomagania. Od odebrania auta od mechanika do teraz przejechalem max 100km, auto jechalo praktycznie tak samo jak wczesniej, nie zauwazylem zmian, jedynie wydawal inny dzwiek. Nie byla to duza roznica, ale mozna to porownac do pracujacego wiatraka, ktory zwieksza swoje obroty wraz ze wzrostem obrotow silnika. Tyle z moich obserwacji.
    I teraz glownym powodem tego, ze pisze jest to, ze niedawno, wracajac z krotkiej trasy, Alfa zwyczajnie zgasla. Jadac jakies 80km/h silnik sie wylaczyl, bez innych oznak. Wyskoczyl tylko Check engine i tyle. Probowalem raz odpalic, bezskutecznie i wiecej nie probowalem, tylko odholowalem auto pod dom i sprawdzilem bledy FESem i oto, co zobaczylem:
    P0490 - Sterowanie zaworu EGR
    P0520 - Styk cisnienia oleju
    P069A - Odlaczenie akumulatora
    P0671- Swieca zarowa 1
    P0672 - Swieca zarowa 2
    P0673 - Swoeca zarowa 3
    P0500 - Sygnal predkosci samochodu
    P0335 - Czujnik obrotow silnika
    P0216 - Czas wtrysku
    P1218 - Centralka uszkodzona (tryb awaryjny HW)
    Dodam tylko, ze jeszcze w miedzyczasie tankowalem auto do pelna w pewnym zrodle - moze ma to jakies znaczenie.

    I teraz pytanie na sam koniec. Czy ktos widzi jakis zwiazek tego calego bajzlu? Dlaczego oddajac sprawne auto na wymiane tylko miski olejowej, dowiaduje sie, ze musze wymienic panewki i po chwili auto staje na drodze? Jest to mozliwe, ze mechanik sam doprowadzil do uszkodzenia panewek, kiedy bawil sie z pompa oleju i w konsekwencji do unieruchomienia silnika z taka lista bledow?
    I co w ogole sie stalo, ze Alfa stanela?

    Sprawa bardzo mi smierdzi, bo kompletnie tego nie rozumiem, dlaczego niby uznal, ze panewki sa do wymiany i dlaczego tak dziwnie sie to skonczylo, kiedy do wymiany byla tylko miska olejowa.

    Aktualnie pisze z telefonu, ale jesli jest to potrzebne, to jutro wrzuce fotki panewek, bo moze to tez pomoze w ocenie sytuacji.
    Jeszcze kilka zdań na ten temat. Jeśli od zespawania miski przejchałeś 20 000 km to nie miało to zadnego wływu na kondycję panewek. Już wtedy byś miał dziene objawy gdyby coś się działo. Gdybyś jechał z rozwaloną miską bez oleju to już w tym momencie było by po herbacie. Jeśli przyjechałeś do mechanika bez żadnych objawów typu check engine i wszystko grało to wyciek z miski również nie miał wpływu na panewki, innymi słowy musiał byś mieć tak bardzo mało oleju ( wtedyże by się zaświeciła kontrolka oleju ) aby myśleć o uszkodzeniach w silniku ) a tak faaktycznie to musiało by być prawie sucho w misce olejowej. Jak już wspomniałem nie isnieje cos takiego jak odpowietrzenie pompy oleju. Zamontowana nowa pompa sama wytwarza ciśnienie natychmiast po uruchmieniu samochodu i zasysając olej podaje go do smarowania .... jeśli on w misce jest . Przy wymianie miski mechanik nie miał potrzeby grzebania przy pompie olejowej ani przy innych elementach. Być może, a to się zdarza został uszkodzony smok i nie pociągnął oleju.
    W każdym razie właściwie są trzy możliwości - jazda bez oleju, nie wlanie oleju do miski po montażu miski, uszkodzenie smoka przy demontażu miski.

    Kończąc, o udowodnieniu winy mechanikowi trzeba było myśleć jak Ci poddał temat, ze panewki trzeba wymieniać teraz jak je zmienił to raczej mu nic nie udowodnisz. A po drugie to ciekawe jak on zmienił te panewki założył nominalny wymiar na przytarty wał czy szlifował wał korbowy i założył wymiarowe

    Ja mam jedną zasadę nie zostawiam nigdy mechanika sam na sam z moim samochodem kiedy mnie przy nim nie ma( mam swojego od 25 lat) ale zdrzało się, że pewne naprawy robiłem u innych pod nieobecność. A nauczyłem się tego dawno temu się jak jeden druciarz nie przykręcił mi przewodu hamulcowego. Znam takiego jednego - przyjedź pan i zostaw bo jest kolejka ... to ja wtedy prosiłem o dokładna datę godzinę naprawy i tyle. Ja wiem, ze mechanicy nie lubią jak im sie na ręce patrzy ale też parę rzeczy w życiu widziałem

Podobne wątki

  1. Alfa GT gaśnie podczas jazdy
    Utworzone przez slig2 w dziale GT
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 23-11-2014, 00:42
  2. Alfa 1.9 jtd traci moc podczas jazdy.
    Utworzone przez Radek2332 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 01-10-2013, 17:54
  3. Alfa 156 1.6 lpg problem podczas jazdy
    Utworzone przez karolek1992 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 26-03-2013, 18:06
  4. [145] Podczas jazdy zgasla prosze o pomoc :(wloszka dziewczyny
    Utworzone przez Misiek145ts w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 27-02-2012, 20:16
  5. [146] Zgasla podczas jazdy.
    Utworzone przez RedHand w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 30-11-2009, 14:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory