166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Na ten planowany zlot i tak bym nie zdążył, bo walczę jeszcze z hamulcami. Kombinuję, jak by tu założyć tarcze 305 - 330 mm z zaciskiem brembo od 166, bo seria to straszna padaka...
Jak zakładać to 305 od 156 GTA i Brembo od 166 z adapterem.
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Wiem, że tak będzie prościej, ale wolałbym jednak 330 mm, szczególnie że Alfa stoi na felach Ducati Corse 18''. Są to felgi które tylko w niewielkim stopniu zasłaniają hamulce, wypadało by więc jakoś ładnie je wypełnić
Zdaję sobie sprawę z faktu, że przy tarczach 330 mm należy zastosować poszerzenie zacisku, ale to jest do ogarnięcia. Zastanawiam się tylko, czy klocki w zacisku ze 166 będą pracować na całej powierzchni ciernej tarczy.
Podobno w tym temacie:
http://www.forum.alfaholicy.org/hamu...ml#post1336489
Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl
Bates wrzucisz jakieś zdjęcie jak Alfa wygląda na tych felach? Bo takiego połączenia to jeszcze nie widziałem, a zapowiada się mistrzowsko. :O
Jak wrócę do domu to wstawie, niestety jest rozmazane bo to fotka z przed 2 lat. A teraz wszystko jest w rozbiórce
A ostatnio coś takiego spotkałem panowieJeden z 369
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez Bates911 ; 10-10-2015 o 07:42
Pytanie..
Jak z wymianą tylnych tulei, na tylnych wahaczach? One są wkręcane czy w jakiś sposób wciskane/wprasowane? Czy tylko przykręcane i wymiana jest prosta? Możliwe, żeby przez te tuleje bujało autem na nierównościach? Z przodu zdążyłem wymienić tulejki na przednich wahaczach, końcówki drążków, łączniki stabilizatorów i tylko widać delikatną poprawę. Amortyzatory niby sprawne, być może jeszcze tył nie trzyma tak jak powinien, więc chcę wymienić te tulejki.
Wszystkie sa wprasowane. Sprawdz tuleje wahacza podłużnego, ta przy karoserii. Jak zamiennik jest kiepskiej jakości to szybko się wyrabia.
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka