Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 12 z 12

Temat: 2.0 JTS - 5,5 tyś maksymalnych obrotów silnika podczas jazd.

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    alfa 156 JTS 2.0 i 147 jtdm150km
    Postów
    79

    Domyślnie

    tak czytam twoje zachowanie silnika to miałem trochę podobnie tylko mi czek migal jak się dlawil i dalej nie chciał isc przerywal po wymianie wtrysku wszystko mam ok

  2. #12
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2015
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS Sportwagon Selespeed
    Postów
    18

    Domyślnie

    Wymieniałem już dwa wtryskiwacze bo silnik w ogóle nie miał ochoty jeździć. Cały czas miał MSCF i jazda już z drugiego biegu była masakryczna . Z pewnością na drugim cylindrze czasem wtrysk zawodzi co zapala MSCF i przymula samochód, ale jest sporadyczne i nie powinno mieć wpływu na osiągi bo jak wspominałem w momencie gdy jest wszystko ok, to silnik i tak nie daje rady wyżej się wkręcić.

Podobne wątki

  1. [159] TBI - wibracje podczas hamowania silnikiem od 3000 do 2000 obrotów.
    Utworzone przez Rafal_TBI w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 69
    Ostatni post / autor: 21-02-2019, 23:46
  2. JTDM 16V przeciąganie obrotów podczas przyśpieszania
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 06-10-2015, 15:21
  3. [145] Szarpanie podczas jazdy i falowanie obrotów na postoju
    Utworzone przez Lewy w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-02-2014, 14:27
  4. Gaśnie 2.4 JTD podczas jazdy i falowanie obrotów.
    Utworzone przez koles_02 w dziale 166
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 10-09-2011, 10:52
  5. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 24-05-2011, 06:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory