Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: Chwilowa strata mocy

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Pruszków
    Postów
    54

    Domyślnie

    Własnie dzisiaj sprawdzałem czy napewno sie niezapala ta kontrolka wtrysków i jednak niezapala sie. A czemu ktos wyłączył ją? a moze wylaczyl bo byl do wymiany EGR? bo wyskakuje blad na kompie. Ja wzialem zaslepilem i niesprawdzalem dalej czy wsykakuje blad, wiem ze i do wymiany byl przeplywomierz czy przy nim tez by sie zalaczala ta kontrolka ja go wymienilem. Kurcze to teraz niewiem co i jak. A czy jest jakis bezpiecznik czy co do tej kontrolki?moze sie spalil? chyba ze niema.Prosze o jakies porady. Wiem ze jak byl podlaczany pod kompoter to tylko wyskakiwal blad EGR i przeplywomierz. Przeplywka wymieniona blad zniknal a EGR po zaslepieniu niewiem czy bad jest dalej czy nie. Pozdrawiam.

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Pewnie po to ją ktoś wyłączył aby ukryć usterkę którą ta lampka sygnalizuje , łatwiej (taniej) mu było uszkodzić diodę w liczniku od tej kontrolki niż usunąć przyczynę błędu . Po pierwsze byś musiał sprawdzić czy w liczniku nie jest uszkodzona ta dioda od marchewy. W dziale 'zrób to sam ' znajdziesz wskazówki jak rozebrać licznik na czynniki pierwsze.

    Nie ma rady trzeba znów na kompa podjechać i zobaczyć czy układ nie zarejestrował jakichś nowych błędów.

    A przy okazji dobrze zaślepiłeś egr , czy tylko jakąś blaszką z piwa?
    Ostatnio edytowane przez sedici ; 13-04-2009 o 17:27
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Pruszków
    Postów
    54

    Domyślnie

    Zaślepiłem z obydwu stron na dole przy samym EGR i na gorze, blachą 1ynką nierdzewną więc wydaje mi sie że chyba dobrze?

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    OK, lepiej już nie można
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  5. #15
    Użytkownik Embrion Avatar karol_156
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    AR 156 1.9 JTD 105 KM
    Postów
    2

    Domyślnie

    Cytat Napisał pawlitoooo Zobacz post
    Własnie dzisiaj sprawdzałem czy napewno sie niezapala ta kontrolka wtrysków i jednak niezapala sie. A czemu ktos wyłączył ją? a moze wylaczyl bo byl do wymiany EGR? bo wyskakuje blad na kompie. Ja wzialem zaslepilem i niesprawdzalem dalej czy wsykakuje blad, wiem ze i do wymiany byl przeplywomierz czy przy nim tez by sie zalaczala ta kontrolka ja go wymienilem. Kurcze to teraz niewiem co i jak. A czy jest jakis bezpiecznik czy co do tej kontrolki?moze sie spalil? chyba ze niema.Prosze o jakies porady. Wiem ze jak byl podlaczany pod kompoter to tylko wyskakiwal blad EGR i przeplywomierz. Przeplywka wymieniona blad zniknal a EGR po zaslepieniu niewiem czy bad jest dalej czy nie. Pozdrawiam.
    Sprawdzone u mnie, ten sami silnik. Zaślepienie EGR spowodowało pojawienie sie błedu EGR. Wyszło przypadkiem, kiedy okazało się, że przepaliło blaszkę i po wykasowaniu błedu ponownie już się nie pojawił. Zaznaczam, że przed zaslepieniem błąd nie pojawiał się. A błąd pojawił się po zaślepieniu, czy już przed był?
    Alfa 156 1.9 JTD 105 KM 99/00

  6. #16
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Kolego możesz mieć jeszcze kłopot z ciśnieniem paliwa na listwie wtryskowej:
    -awaria czujnika
    -awaria zaworu redukcyjnego
    -zużyta pompa
    -lejący wtryskiwacz
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

Podobne wątki

  1. [159] Chwilowa utrata mocy, 2.4 JTD
    Utworzone przez milian w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 23-04-2014, 11:53
  2. [145] Marchewa chwilowa
    Utworzone przez octavianus w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 07-10-2013, 12:05
  3. chwilowa utrata mocy w JTD
    Utworzone przez wojtaak w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 08-05-2013, 12:29
  4. Strata mocy, dymienie i dzwiek silnika
    Utworzone przez porterneon w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-12-2010, 22:41
  5. Strata mocy po wymianie wtryskiwaczy
    Utworzone przez arczimi w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 25-07-2009, 21:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory