Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Prędkościomierz, wtyczki, kable

  1. #1
    Użytkownik Znawca Avatar Wujek
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS
    Postów
    1,303

    Domyślnie Prędkościomierz, wtyczki, kable

    Witam
    Mam taki oto problem. Nie działa mi prędkościomierz, ale tylko do momentu jak w kabinie wzrośnie temperatura. Jak jest już ciepło to działa. Która wtyczka (ilu pinowa) i jakie kolory kabli odpowiedzialne są za prędkościomierz? Licznik to wersja sport po lifcie.
    Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
    Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
    Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
    Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
    Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
    Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
    Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Szukaj w manualu, nigdy nie słyszałem o takim problemie więc podejrzewam że nikt nie pomoże.

  3. #3
    Użytkownik Świeżak Avatar piotr_147
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    mielno
    Auto
    Alfa 155 v6 ,Giulia Q4
    Postów
    197

    Domyślnie

    rozbierałeś licznik i czyściłeś wszystkie styki ? pewnie wilgoć zrobiła swoje i może pomogło by rozebranie , wyczyszczenie i spryskanie kontaktem
    alfa 145
    alfa 147x5
    alfa 155 v6
    alfa 159 jtd 8v

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar Wujek
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS
    Postów
    1,303

    Domyślnie

    Rozbieralem i czyscilem kontaktem. Dalej rano nie działał. Jak poruszaniem wiązkami kabli to zaczyna działać. Ale na drugi dzień rano to samo. Pewnie zalamany przewód gdzieś jest albo pin ma słabe przejście. Tylko który to pin lub kabel?

  5. #5
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wujek Zobacz post
    Rozbieralem i czyscilem kontaktem. Dalej rano nie działał. Jak poruszaniem wiązkami kabli to zaczyna działać. Ale na drugi dzień rano to samo. Pewnie zalamany przewód gdzieś jest albo pin ma słabe przejście. Tylko który to pin lub kabel?
    Przeciez w tym dziale masz wszystkie schematy elektryczne do 155, trzeba sie troche wysilić tam jest wszystko co potrzeba

    http://www.berlinasportivo.com/Techn...ical_13-20.pdf
    Ostatnio edytowane przez 75andrew155 ; 28-10-2015 o 23:19

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar Wujek
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS
    Postów
    1,303

    Domyślnie

    75andrew155, piękne podziękowania. Miałem co prawda manuala, ale nie w takiej jakości.
    Już teraz wiem o co chodzi. Rozkręcę i sprawdzę dokładnie te połączenia.
    Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
    Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
    Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
    Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
    Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
    Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
    Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest

  7. #7
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Cpt.Konwa
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    155 1.7 TS 16V; Crosswagon 1.9 JTD 150KM; Giulietta 1.4 MA 170KM; Stelvio 2.0 GME 200KM
    Postów
    24

    Domyślnie

    Też miałem ten problem. Na początku tak samo nie działał, jak było zimno, a jak się trochę zagrzało w środku zaczynał działać. Wyrabiałem z tymi stykami cuda na kiju: zaginałem, czyściłem, zgniatałem, myśląc, że to kwestia słabego styku. Wymieniłem nawet całą tą jedną wtyczkę i nic z tych rzeczy nie pomogło. Prędkościomierz już wtedy umarł całkowicie i postanowiłem go rozebrać. Po rozebraniu zauważyłem, że jeden pin jest odlutowany od płytki. Posługując się swoimi ograniczonymi umiejętnościami lutowania, przylutowałem dziada, ale nie pomogło, nie wiem czy dlatego, że kiepsko to zrobiłem, czy może coś jeszcze było nie tak. W każdym razie, kupiłem potem nowy (używany) licznik i od ponad pół roku jest spokój.

  8. #8
    Użytkownik Świeżak Avatar piotr_147
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    mielno
    Auto
    Alfa 155 v6 ,Giulia Q4
    Postów
    197

    Domyślnie

    jak się nie uporasz z problemem to mam parę sztuk zegarów
    alfa 145
    alfa 147x5
    alfa 155 v6
    alfa 159 jtd 8v

Podobne wątki

  1. [159] Co to za wtyczki?
    Utworzone przez Pawelek_S w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 26-03-2017, 11:11
  2. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-06-2015, 07:38
  3. co to za wtyczki ?
    Utworzone przez chez w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 21-05-2013, 20:15
  4. [GTV] Kable stacyjki, od czego te kable
    Utworzone przez dave w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 24-11-2011, 18:23
  5. [166] Co to za wtyczki
    Utworzone przez JanCzyzewski w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-06-2009, 12:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory