Strona 11 z 16 PierwszyPierwszy ... 2345678910111213141516 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 159

Temat: Zakup i kilka pytań

  1. #101
    Administrator ds. zlotów Romeo Avatar LIGAR
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    było sobie 156 SW 2.4 JTD 2001 rok 180 ps...
    Postów
    809

    Domyślnie

    Cytat Napisał maras37 Zobacz post
    Król jest tylko jeden
    kazdy to wie ze tu króluje 2.0 TB

    Przygody z naprawą "sprawnego" 2.0 TB V6 - http://www.forum.alfaholicy.org/gtv_...e_2_0_tb.html?

    Gtv 2.0 V6 TB '99 + bonusy -> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ioholikow.html

  2. #102
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar maras37
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznan
    Auto
    AR GTV 3.0 V6 24V
    Postów
    726

    Domyślnie

    Chyba tylko króluje gdy ,,król Albani'' nim kieruje ,jak 3,0 startuje to czemu TB się za nim snuje..? yooou
    król królowi nie równy ....
    Ostatnio edytowane przez maras37 ; 28-10-2015 o 14:38

  3. #103
    Użytkownik Znawca Avatar supa_adam
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Gtv Sport Limited Edition 2002, 156 SW 2.4 JTDm, GT 3.2
    Postów
    1,419

    Domyślnie

    Łoooooo boziu Znowu to gadanie o wyższości Busso nad Twin Sparkiem... Zlitujcie się nade mną, to już jest naprawdę nudne.

    Od czasu, gdy jestem posiadaczem swojej stupięćdziesięciopięciokonnej Gtv-ki, ani razu fakt istnienia wersji z mocniejszym silnikiem jakoś nie przeszkadzał mi w czerpaniu przyjemności z obcowania z tym bardzo zjawiskowym samochodem. Jeśli ktoś ma budżet na TS-a i potrzebę zasmakowania włoskiego podejścia do motoryzacji, to nie zmuszajcie go do zbierania na V6, bo równie dobrze może jeszcze 10 lat zbierać na Maserati lub 30 lat na Ferrari.

    Mówicie, że prędzej czy później po kupnie TS-a i tak będzie go chciał zamienić na V6. Może tak, może nie. Nie dla każego 1,7 sekundy do setki i lepszy dźwięk są warte różnicy w koszcie zakupu i utrzymania. Ja już mając TS-a, również przez jakiś czas zastanawiałem się nad dopłatą do Busso, ale po rozważeniu za i przeciw, kupiłbym swoją jeszcze raz. Dla mnie zarówno z 3.0, jak i z 2.0, ten samochód jest tak samo wyjątkowy.

  4. #104
    Użytkownik Romeo Avatar Tytus9
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Gtv
    Postów
    701

    Domyślnie

    Cytat Napisał supabache Zobacz post
    Ja już mając TS-a, również przez jakiś czas zastanawiałem się nad dopłatą do Busso
    I tu Cię mam ;]

  5. #105
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mattman
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    E0 ROSSO
    Postów
    557

    Domyślnie

    Szczerze mówiąc to, w ogóle montaż innego silnika niż V6 w takim aucie to pomyłka... miałem 147 3.2, miałem też Gtv 3.2 i naprawdę miło wspominam. Szczególnie teraz gdy byle jaki 1.3 cdti ucieka ze świateł alfie 2.0.

    Kiedyś faktycznie były inne auta i inne moce. Może taki TS, nie był w ogonie stawki.

    Ja szukając Gtv, brałem pod uwagę auto z przebiegiem mniejszym niż 80000 km, po ostatnim lifcie, w stanie pozwalającym na fajną odbudowę i dołożenie kilku zabawek akcesoryjnych. Trafiła sie 2.0 jts z przebiegiem 63000 km, żal było nie kupić.

    Myślałem by ją uturbić lub założyć rotrexa, ale dałem spokój, powód ?
    Przez ostatni rok, od przeglądu do przeglądu zrobiłem 760 km, więc bez znaczenia czy z mocą stu paru koni, czy trochę ponad dwustu.

  6. #106
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    Przecież Gtv to nie rajdówka, tylko... no ok, Gran Turismo to też nie jest. Ale to samochód do wygodnego przemieszczania się z kochaną bellą na siedzeniu obok kierowcy. A nie do gonienia się spod świateł. Dlaczego te (i większość AR) ocenia się pod kątem kto komu spod świateł ucieknie? Czy to dla Was na prawdę ma aż takie znaczenie?

  7. #107
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mattman
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    E0 ROSSO
    Postów
    557

    Domyślnie

    Jak napisałem w ostatnim zdaniu, nie ma...

  8. #108
    Użytkownik Romeo Avatar Tytus9
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Gtv
    Postów
    701

    Domyślnie

    Cytat Napisał jersey Zobacz post
    Przecież Gtv to nie rajdówka, tylko... no ok, Gran Turismo to też nie jest. Ale to samochód do wygodnego przemieszczania się z kochaną bellą na siedzeniu obok kierowcy. A nie do gonienia się spod świateł. Dlaczego te (i większość AR) ocenia się pod kątem kto komu spod świateł ucieknie? Czy to dla Was na prawdę ma aż takie znaczenie?
    Hmmm... Odpowiem Ci podobnie jak Mattman (w sumie zgadzam się z nim w wielu kwestiach, poza radiem w moim aucie ;P) to nie ma większego znaczenia. Od Ciebie tylko zależy czy masz "żyłkę współzawodnika" i masz potrzebę się porównywać, rwać asfalt spod świateł i sprawdzać co jest w bocznym lusterku, a za czym się snujesz. Ja moje auto, w tej dyskusji bardziej pasowałoby chyba powiedzieć "moje Busso" kupiłem dla wrażeń z jazdy. Wybaczcie mi właściciele TS i JTS i wszystkich innych wynalazków, ale nie ma silnika produkcji AR, który byłby równie fantastyczny jak ta V6, którą mam. Można mówić, że jest niepotrzebnie głośniejsza, że tylko 70KM mocniejsza, że mało ekonomiczna i niepotrzebna... Dla mnie to zwyczajne pieprzenie. To jak powiedzieć, że czerwone Ferrari za bardzo wali po oczach. Ten silnik jest po prostu cudowny. Tak więc pierwszy powód to fantastyczny dźwięk i całkiem niezłe właściwości silnika. Niezłe z humanistycznego punktu widzenia, niezłe z punktu widzenia emocjonalnego, nie mam problemu z wykazaniem wielu bardziej wydajnych i równie fantastycznie pracujących motorów, jednak ten sprawia, że serce naprawdę bije mi mocniej gdy na niego patrzę, gdy go wącham, gdy muskam gaz w garażu. Drugi powód, to moje zamiłowanie do starszej motoryzacji. Kupiłem najstarsze auto na jakie mogłem sobie pozwolić i doskonale wiem, że tylko ta wersja silnikowa i V6TB (które zdecydowanie nie jest dla mnie bo to TB) będą miały jakąkolwiek wartość za 10, 20, czy 50lat. TS będzie wspominany, też będzie robił wrażenie, ale TS to nie jest topowa wersja tego auta. To są dwie rzeczy, które miały dla mnie znaczenie przy wyborze auta (oczywiście mówię tu wyłącznie o aspektach mechanicznych i jezdnych, bo tak naprawdę przepadłem gdy zobaczyłem zdjęcia czerwonego wnętrza w tym aucie). Uciekanie spod świateł? Hmmm... Gdyby mi na tym zależało, pewnie kupiłbym Imprezę, nie jeden raz widziałem gdy najmocniejsza wersja tego auta sprawia łomot tak wyrafinowanym firmom jak Ferrari, Porsche, czy Chevrolet (myślę oczywiście o Corvette), jednak byłoby hipokryzją gdybym stwierdził, że nie sprawia mi to przyjemności i satysfakcji, gdy bujnę się spod zielonego światła i widzę, że mój oponent ciągnie się gdzieś za mną. Lubię też myśleć, że ten koleś z F430 za którym próbowałem się trzymać zauważył, że coś za nim jedzie ;P
    Czas na 1/4 mili nie jest dla mnie kryterium wyboru, ale z całą pewnością miłym dodatkiem ;)

  9. #109
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mattman
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    E0 ROSSO
    Postów
    557

    Domyślnie

    Radio ? oj tam oj tam :-)

    Choć nie ukrywam, że jak pokazałeś zdjęcie oryginalnej konsoli, liczyłem że następne będzie już tylko odszukanie oryginalnego radia do gtv ph2.

    Co do tematu, czekałem na Twoją trafną i rozbudowaną wypowiedź. Pozdrawiam.

  10. #110
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar maras37
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznan
    Auto
    AR GTV 3.0 V6 24V
    Postów
    726

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tytus9 Zobacz post
    Hmmm... Odpowiem Ci podobnie jak Mattman (w sumie zgadzam się z nim w wielu kwestiach, poza radiem w moim aucie ;P) to nie ma większego znaczenia. Od Ciebie tylko zależy czy masz "żyłkę współzawodnika" i masz potrzebę się porównywać, rwać asfalt spod świateł i sprawdzać co jest w bocznym lusterku, a za czym się snujesz. Ja moje auto, w tej dyskusji bardziej pasowałoby chyba powiedzieć "moje Busso" kupiłem dla wrażeń z jazdy. Wybaczcie mi właściciele TS i JTS i wszystkich innych wynalazków, ale nie ma silnika produkcji AR, który byłby równie fantastyczny jak ta V6, którą mam. Można mówić, że jest niepotrzebnie głośniejsza, że tylko 70KM mocniejsza, że mało ekonomiczna i niepotrzebna... Dla mnie to zwyczajne pieprzenie. To jak powiedzieć, że czerwone Ferrari za bardzo wali po oczach. Ten silnik jest po prostu cudowny. Tak więc pierwszy powód to fantastyczny dźwięk i całkiem niezłe właściwości silnika. Niezłe z humanistycznego punktu widzenia, niezłe z punktu widzenia emocjonalnego, nie mam problemu z wykazaniem wielu bardziej wydajnych i równie fantastycznie pracujących motorów, jednak ten sprawia, że serce naprawdę bije mi mocniej gdy na niego patrzę, gdy go wącham, gdy muskam gaz w garażu. Drugi powód, to moje zamiłowanie do starszej motoryzacji. Kupiłem najstarsze auto na jakie mogłem sobie pozwolić i doskonale wiem, że tylko ta wersja silnikowa i V6TB (które zdecydowanie nie jest dla mnie bo to TB) będą miały jakąkolwiek wartość za 10, 20, czy 50lat. TS będzie wspominany, też będzie robił wrażenie, ale TS to nie jest topowa wersja tego auta. To są dwie rzeczy, które miały dla mnie znaczenie przy wyborze auta (oczywiście mówię tu wyłącznie o aspektach mechanicznych i jezdnych, bo tak naprawdę przepadłem gdy zobaczyłem zdjęcia czerwonego wnętrza w tym aucie). Uciekanie spod świateł? Hmmm... Gdyby mi na tym zależało, pewnie kupiłbym Imprezę, nie jeden raz widziałem gdy najmocniejsza wersja tego auta sprawia łomot tak wyrafinowanym firmom jak Ferrari, Porsche, czy Chevrolet (myślę oczywiście o Corvette), jednak byłoby hipokryzją gdybym stwierdził, że nie sprawia mi to przyjemności i satysfakcji, gdy bujnę się spod zielonego światła i widzę, że mój oponent ciągnie się gdzieś za mną. Lubię też myśleć, że ten koleś z F430 za którym próbowałem się trzymać zauważył, że coś za nim jedzie ;P
    Czas na 1/4 mili nie jest dla mnie kryterium wyboru, ale z całą pewnością miłym dodatkiem
    Dzięki Tytus ,że mnie wyręczyłeś... bo już mnie paluchy ...
    Ps. Z wszystkim się zgadzam poza jednym jak wącham swoje auto ,to serce mi mocniej nie bije.. ale zapach benzyny smarów i oleju uwielbiam od dzieciństwa więc przez kilka lat próbowałem stworzyć taką niepowtarzalną kompozycję zapachową w swoim garażu i udało mi się to , jest idealnie.. tak ,że wiem o co ci chodziło.

Podobne wątki

  1. Zakup Alfy 166 kilka pytań
    Utworzone przez therock w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-01-2016, 13:21
  2. Zakup JTD 20v i kilka pytań
    Utworzone przez MatiKraków w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 27-05-2015, 07:25
  3. Zakup 166 - kilka pytań
    Utworzone przez dcfan w dziale 166
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 24-04-2012, 05:53
  4. Kilka problemów i Kilka Pytań ALFA 147 1.6 TS
    Utworzone przez michasecp w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 19-02-2012, 20:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory