5 godzin pod autem (próba wymiany rury kolektorowej) efekt ? Nic nie wymienione, jeden gwint urwany. 4 nakrętki zmasakrowane (trzeba kupić nowe), oraz o mało nie zerwałem gwintu na lambdzie. Fatalnie![]()
5 godzin pod autem (próba wymiany rury kolektorowej) efekt ? Nic nie wymienione, jeden gwint urwany. 4 nakrętki zmasakrowane (trzeba kupić nowe), oraz o mało nie zerwałem gwintu na lambdzie. Fatalnie![]()
Pękł dolny wąż od turbo ;/
po zrobieniu przedniego wydechu, dziś na drodze urwało mi się mocowanie rury przed końcowym wydechemtarło po asfalcie aż miło
lecz znaleziony sznurek załatwił sprawę
![]()
Strzeliła mi dzisiaj opona, całe szczęście stało się to na parkingu ufff...![]()
W małej gałka zmiany biegow została mi w ręce...
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
1.9 JTD "Mała", 2.4 JTD "Duża"
<=kliknij by zobaczyć ją na autoWcentrum
w historii:
1) Wartburg 353 1,0 (rocznika nie pamiętam),
2) Citroen GSA 1,3 1980r,
3) Citroen GS 1,3 1974r, (piękny zabytek)
4) Polonez Caro 1,6 LPG 1996r,
5) Honda Concerto 1,6 16v LPG 1993 (122hp i kochałem to auto!)
6) Ford Escort 1,8TD 1998 (nienawiść ma trwa do tej chwili do tego pojazdu)
7) Deawoo Nubira 1,6 16v LPG 1998
8) Daweoo Tico 0,8 LPG 1999
"Osoby które potrzebują czterech kółek i przymocowanego do nich fotela kupują sobie BMW albo Vectrę, ale ci którzy są świadomi, ci którym zależy, ci którzy chcą by układ kierowniczy mówił, a silnik zanosił się rykiem - ci kupują Alfy" -
J. Clarkson
Dysponuję programem i kablem do diagnostykiw razie potrzeby pisać PW
Proszę o pomoc. Dzisiaj wyjeżdżając z pracy chciałem wrzucić 1 bieg a tu lewarek zaczął latać na wszystkie strony. Podniosłem maskę i zobaczyłem że linka idąca od lewarka ta od góry wypięła się z tej główki. Zapiąłem i teraz biegi wchodzą a lewarek działa jak powinien ale ta końcówka dziwnie lata na tej główce. Tak ma być czy może wypadła jakaś zawleczka czy coś takiego?
Może ktoś podpowie co z tym zrobić?
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 8V 115 KM - była
Jest Zafira 2.0 OPC 192KM
U mnie żadnej zawleczki nie był. Mógł się wyrobić plastik który jest wewnatrz tej główki. Choć to powinno mieć luz, u mnie też jest,byle by nie spadło z wybieraka.
Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
Rozjechałem zająca i kratka w zderzaku poszła w p...ierony![]()
A ja po kilku dniach niejeżdzenia Alfą wsiadłem , pojechałem na zakupy i w drodze powrotnej zaświecił się ABS i do chwili obecnej nie zgasł![]()